Minä taidan olla kohta exn takia lataamossa

vieras
Tuosta ei oo pitkä matka siihen fyysiseen kimppuunkäymiseen :| Muuta pois mahdollisimman pian. Kokemusta ihan samanlaisesta miehestä, ja luulin, ettei koskaan koskisi minuun, mutta toisin kävi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä jo ero vireillä? Siis että oot tehny paperit ja vieny ne käräjäoikeuteen?
On ero ollut vireillä jo heinäkuusta

Muoks* Ealtussopimukset on tehty, lasten tapaamissopimukset myös. Kaikki viralliset asiat on tehty.
Niin siis sitä vaan että poliisi voi kirjottaa väliaikaisen lähestymiskiellon heti siksi aikaa kun asia vireillä oikeudessa. Et jos siis sellasta hakee :/ kurjalta kuulostaa ja tosi kurjalta kuulostaa se miten kerrot hänen manipuloivan lapsia :(
 
Tämä on oikeesti niin sairasta että tänään kun pojan kummisetä kävi tuomassa pojalle synttärilahjan ja ex tiesi että se tulee käymään tällä, monta viestiä sain jossa luki näin: Joko oot nainu Jukan kans? Siellä sitä vaan naidaan minun talossani minun poikani kummisetän kanssa ja täällä minä yksin oon täällä saatanan kämpässä. Oliko jukalla iso mulkku?

Siis niin alaarvoista tekstiä exältä että oksettaa :x :headwall:
Onneks ex lähti parinpäivän reissulle toiseen kaupunkiin tänään, minä saan olla siltä rauhassa pari päivää.
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Tämä on oikeesti niin sairasta että tänään kun pojan kummisetä kävi tuomassa pojalle synttärilahjan ja ex tiesi että se tulee käymään tällä, monta viestiä sain jossa luki näin: Joko oot nainu Jukan kans? Siellä sitä vaan naidaan minun talossani minun poikani kummisetän kanssa ja täällä minä yksin oon täällä saatanan kämpässä. Oliko jukalla iso mulkku?

Siis niin alaarvoista tekstiä exältä että oksettaa :x :headwall:
Onneks ex lähti parinpäivän reissulle toiseen kaupunkiin tänään, minä saan olla siltä rauhassa pari päivää.
Kipeeltä kuulostaa :( voimia ja jaksammista
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Millainen exäsi oli liittonne aikana? Millainen hän on lapsia kohtaan? Tietääkö kukaan muu että hän on tuollainen?
Ex oli aika itsekäs ja sovinistinen tyyppi, on sitä mieltä että naisen paikka on kotona ja plaa plaa. Esim. sanoi minulle että pettäminen oli minun syyni kun en älynnyt elää hänen tarpeidensa mukaan.

Ex on kohtuullisen hyvä isä, ei paljon osallistunut lasten hoitoon kun yhdessä oltiin mutta ihan mielellään touhuaa lasten kans ja hyvin on lasten tapaamiset isänsä kanssa sujuneet. Pystyy kyllä lapsista huolehtimaan.

Minun ystävät tietää ja minun vanhemmat siistityn version. Ex on siitäkin katkera että minun vanhempani eivät exn touhuja hyväksy. Ja ovat sanoneet etteivät tahdo exn kanssa olla tekemisissä kuin sen mitä on pakko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietääkö miehen vanhemmat tai muut sukulaiset?
Huomenta,
jatkanpa nyt aamulla.

Ex:n sukulaiset eivät tiedä asioista. He asuvat toisella puolen suomea. Ex on kertonut heille erosta jotenkin näin: Ei ero ole kokonaan Ihme hiipparin syy.

Minulla ei vielä ole mitään syytä anopille ja apelle kertoa asioiden todellista laitaa. Enkä usko että he edes uskoisivat pojastaan mitään pahaa. Ex:n veljen vaimo tietää miksi erottiin ja hän sanoi ettei mikään yllätys ole se että ex on vieraissa juossut.

Mietiskelin viime yönä tätä juttua ja tulin siihen tulokseen että jos ex jatkaa tätä touhua niin menen sitten poliisin juttusille, kaikki viestit on tallessa. Kun ex ottaa yhteyttä seuraavan kerran uhkaan häntä poliisilla ja jos ei tehoa niin sitten on mentävä poliisin juttusille.

Kiitos että otitte kantaa asiaan. Osa yhteisistä ystävistä on sitä mieltä että ex parka vain kärsii niin kovasti ja siksi on tuommoinen.
Hyvä että joku muukin on sitä mieltä että tämä touhu on sairasta. :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Millainen exäsi oli liittonne aikana? Millainen hän on lapsia kohtaan? Tietääkö kukaan muu että hän on tuollainen?
Ex on kohtuullisen hyvä isä, ei paljon osallistunut lasten hoitoon kun yhdessä oltiin mutta ihan mielellään touhuaa lasten kans ja hyvin on lasten tapaamiset isänsä kanssa sujuneet. Pystyy kyllä lapsista huolehtimaan.
Tätä mä en vain jaksa ymmärtää. Miten voit edes kuvitella, että miehesi on hyvä isä lapsilleen. Kaiken tuon kertomasi jälkeen. Ei kukaan hyvä ihminen tuollaista tee.
 
clivia
Meillä aikoinaan exä jätti lapset vahtimatta asuntoonsa ja tuli omilla avaimilla sisään mun asuntooni kunnei ollu palauttanu avaimia,keskellä yötä,kuristi kurkusta ja huusi että missä se äijä on.Kun viiraa niin viiraa.
Meidän erosta on monta vuotta aikaa,sillä uusi akka ollu monta vuotta ja kunnei se muuta enää keksiny se hommas meidät lastensuojelun asiakkaiksi.Onnwkai ne on kivoja asiallisia naisia eikä millään tapaa vaivaa meidän elämää,joskaan en koe että heistä apuakaan sen kummemmin olis.
Talleta kaikki viestit ja hae niiden perusteella lähestymiskieltoa.Mä tyhmänä poistin omat viestit niin eipä ole enää vuosien terrorisoinnista näyttöä.
Kokemuksesta sanon että se henkinen piina minkä toi paska on mulle järjestänyt on aiheuttanut mulle loppuelämän sairaudet ja työkyvyttömyyden.
Vuosia jaksoi sinnitellä vaikka väliin on ollu niin uupunut että olen ajatellut että vedän itteni hirteen että tästä paskasta pääsen.
Kroppa sitten lopulta petti kun mielenterveys kesti.
Ei ole kaksista tämäkään.
Ainoa lohtu että jaksais vielä 8 vuotta mikä menee siihen kun kuopus on täysi-ikäinen,sen jälkeen ei tarvi enää kestää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Millainen exäsi oli liittonne aikana? Millainen hän on lapsia kohtaan? Tietääkö kukaan muu että hän on tuollainen?
Ex on kohtuullisen hyvä isä, ei paljon osallistunut lasten hoitoon kun yhdessä oltiin mutta ihan mielellään touhuaa lasten kans ja hyvin on lasten tapaamiset isänsä kanssa sujuneet. Pystyy kyllä lapsista huolehtimaan.
Tätä mä en vain jaksa ymmärtää. Miten voit edes kuvitella, että miehesi on hyvä isä lapsilleen. Kaiken tuon kertomasi jälkeen. Ei kukaan hyvä ihminen tuollaista tee.
Ei kukaan hyvä ihminen teekkään mutta minulla ei ole mitään valittamisen aihetta exän käytöksestä lapsia kohtaan, eikä ole koskaan ollutkaan. Niin kauan kun ex on lapsilleen hyvä, en voi häntä huonona isänä pitää.
On aivan sama miten ex minua kohtaan käyttäytyy kun hän ei samoin tee lapsille. Minulla ei ole oikeutta viedä lapsia isältään, eikä mitään perustetta kun ex ei siihen aihetta anna. Minun ei tarvitse olla exän kanssa tekemisissä muuta kuin lasten asioissa ja jos oikein tiukille menee niin ei edes niissä vaan tapaamiset voidaan hoitaa niin ettei minun tarvitse exää nähdä. Lapset rakastavat isäänsä ja ex kohtelee lapsiaan hyvin, tietysti se on exälle helppoa kohdella heitä hyvin kun tapaa lapsiaan kahtena viikonloppuna kuukaudessa niin exän ei tarvi olla lapsten arjessa mukana vaan saa viettää viikonloppuja heidän kanssaan, en usko että jos ex olisi lähihuoltaja ja asuisi lasten kanssa että hänellä hermo kestäisi.
 

Yhteistyössä