Minä vihaan uskovaisia.

  • Viestiketjun aloittaja Olen oikeassa
  • Ensimmäinen viesti
Mä vihaan sua. Tapa itsesi. Ammu päähäsi vaikka ysimillisellä pistoolilla tai suutele haulikkoa. Pääasia että henki lähtee. Juo jotain myrkkyä tai hyppää kerrostalon katolta. Katoa tästä maailmasta. Poistu! Voit mennä seisomaan junan eteen ja halata junaan sen tullessa vastaan. Voit myös panna köyden kaulaan, toisen pään sillan kaiteeseen ja hypätä. Kunhan vain kuolet.
Sulla on tosi iso ongelma, hoitoon siitä. Mars mars
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Softy
Mä vihaan sua. Tapa itsesi. Ammu päähäsi vaikka ysimillisellä pistoolilla tai suutele haulikkoa. Pääasia että henki lähtee. Juo jotain myrkkyä tai hyppää kerrostalon katolta. Katoa tästä maailmasta. Poistu! Voit mennä seisomaan junan eteen ja halata junaan sen tullessa vastaan. Voit myös panna köyden kaulaan, toisen pään sillan kaiteeseen ja hypätä. Kunhan vain kuolet.
Tule tänne niin lasautan sulle rautakuurin.
 
vierailija
Hmm, ei se Jumala pelkästään mun ole, vaan hän voi koskettaa ketä tahansa.
Sun _kokemus_ jumalasi kosketuksesta on sinun. Onneksi minä en voi koskaan kokea _sinun_ kokemuksiasi kuten et sinäkään voi _kokea_ minun kokemuksiani. - Olet jo kerran kertonut, että _sinun_ kokemuksesi oli miellyttävä. Tätä ei tarvitse toistaa. Me olemme jo sen lukeneet. Nyt riittää!
 
Vierailija
Sun _kokemus_ jumalasi kosketuksesta on sinun. Onneksi minä en voi koskaan kokea _sinun_ kokemuksiasi kuten et sinäkään voi _kokea_ minun kokemuksiani. - Olet jo kerran kertonut, että _sinun_ kokemuksesi oli miellyttävä. Tätä ei tarvitse toistaa. Me olemme jo sen lukeneet. Nyt riittää!
Mutta ei kosketa, ei vaikka ehkä pitäisi. Sellaisia, jotka sitä kipeiten tarvitsisi.

Toisesta ketjusta lainattua:

"Mutta se Jumalan apu on erikoista, näin uskovanakin sanottuna. Ja vaikka Jumala vastaa pienissä asioissa tarkasti, niin joskus Hän antaa isojen asioiden mennä pieleen oikein kunnolla.
Jumalan apu ei tule tosiaankaan aina heti ja sellaisena kuin me ajatellaan. Jos ajattelee esim. edellisessä ketjussa ollutta raiskaus-esimerkkiä, niin se apu ei välttämättä tule rukouksista huolimatta sille naiselle/lapselle siinä raiskauksen aikana, ei vielä ehkä kuukausiin tai vuosiin (jos on insestiä), mutta sitten se tulee sellaisessa muodossa että se raiskattu usein pääsee ulos siitä tilanteesta, jonkun työntekijän hoiviin, terapiaan,jne. Elämä on saanut kovan kolauksen, mutta siitä voi räpiköidä jotenkin kuiville."¨

https://kaksplus.fi/threads/ketju-uskossa-oleville-ja-uskonasioita-pohdiskeleville.2181870/page-2
 

Yhteistyössä