Minen ymmärrä uusioperheitä, anteeksi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Siis jos 2 aikuista seurustelee, ja niillä on molemmilla lapsia.. mikä ihme saa ne muuttamaan yhteen?
Luin vaan tossa naistenlehteä just, ja eräs 47v näyttelijä jolla 2 lasta, mennyt naimisiin miehen kanssa jolla 2 lasta myös.. ja huimat 2 vuotta on seurusteltu. Luulis että aikuisille ihmisille riittäs seurustelu.
Ei vaan aukene oikein mulle tommosen elämän viehätys.
 
vieras
Jotkut ehkä haluaa asua samankaton alla. Tosin itse uusperhe-systeemin kokeneena never again :/
Itse olen lapsuuden eläny isäpuolen kanssa ja kuvittelin et kaikki tuollaiset liitot sujuu yhtä hyvin ja leppoisasti et toinen haluaa ja osaa ottaa ne mun lapset omaksi, mut ei se niin mee.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ilmesesti lapset ei ole enää kovin pieniä? Tosin täytyy sanoo et jos olis kaiken tienny ku yhteen päädyttiin niin olisin kyl miettiny uudestaan et jäänkö miehen kans suhteeseen vai en.
Naisella 11v ja 15v pojat, miehellä 11v ja 13v pojat. Rattosaa.
 
una
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
sä nyt et ymmärrä paljookaan :D
Minä kyllä ymmärrän vaikka mitä, una. :attn:
no sen käsityksen mä oon susta saanut ettei sulla ole paljoa tilaa erilaisille elämäntilanteille ym. asioille ja ettei elämä ole mustavalkoista. se sun elämäntapas ei ole kuitenkaan se ainut.
 
en mäkää ymmärrä miks kukaan haluaa asua saman katon alla :D lapsuudesta muistan ku me asuttiin mutsin kans kaksiossa ja mutsin miesystävällä oli yksiö kerrosta ylempänä, ja se oli ihan ideaali ratkaisu :D nykyään he asuu saman katon alla ja se ratkasu oli äiteen mielestä suurin virhe :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ilmesesti lapset ei ole enää kovin pieniä? Tosin täytyy sanoo et jos olis kaiken tienny ku yhteen päädyttiin niin olisin kyl miettiny uudestaan et jäänkö miehen kans suhteeseen vai en.
Naisella 11v ja 15v pojat, miehellä 11v ja 13v pojat. Rattosaa.
Noi jo ymmärtääkin jo puhetta, joten jos homma toimii ja kaikki viihtyy niin hyvä. Tosin jos tossa joku muksuista keksiikin et ei olekaan kivaa niin sit ei pian ole kenelläkään kivaa...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Silloin kun rakastutaan niin halutaan jakaa elämä toisen kanssa, arki ja juhla. Kuinka kauan mielestäsi 47v pitäisi seurustella ennekuin voi muuttaa yhteen?
No niin kauan että lapset lentää pois. Jos nyt pakko on yhteen muuttaa, se nyt ainakin tappaa suhteen kuin suhteen. Parempi niin, että molemmilla oma asunto.
 
vieras
Mutta jos on pieniä lapsia, niin missäs välissä ne aikuiset kerkiävät tapaamaan ja seurustelemaan?? Aika mahdoton yhtälö ja kuitenkin yleensä monet eronneet vielä haaveilevat elämänkumppanista, ehkä jopa useammasta lapsesta, seksielämästä jne. mitä nyt normaaliin elämiseen kuuluu.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Silloin kun rakastutaan niin halutaan jakaa elämä toisen kanssa, arki ja juhla. Kuinka kauan mielestäsi 47v pitäisi seurustella ennekuin voi muuttaa yhteen?
No niin kauan että lapset lentää pois. Jos nyt pakko on yhteen muuttaa, se nyt ainakin tappaa suhteen kuin suhteen. Parempi niin, että molemmilla oma asunto.
ei kaikkien elämä mee niinkuin sulla. ja jos sulle on noin käynyt niin ehkä siinä on ollu muutakin miks mies on halunnut pois.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Ja ihan pelkän lehtijutun perusteella päättelit, että tällä kyseisellä uusioperheellä on vallan kurja elämä vahempien valinnan vuoksi?
Ei kun heidän elämänsä on onnelllista ja ihanaa, tämän eukon mukaan. Saatan epäillä ettei ne mukulat ois samaa mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Silloin kun rakastutaan niin halutaan jakaa elämä toisen kanssa, arki ja juhla. Kuinka kauan mielestäsi 47v pitäisi seurustella ennekuin voi muuttaa yhteen?
No niin kauan että lapset lentää pois. Jos nyt pakko on yhteen muuttaa, se nyt ainakin tappaa suhteen kuin suhteen. Parempi niin, että molemmilla oma asunto.
Sehän on tietysti sun mielipide, onneksi on niitä jotka tekee myös eri tavalla ku sinä :D
 
vautsi
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Ilmesesti lapset ei ole enää kovin pieniä? Tosin täytyy sanoo et jos olis kaiken tienny ku yhteen päädyttiin niin olisin kyl miettiny uudestaan et jäänkö miehen kans suhteeseen vai en.
Naisella 11v ja 15v pojat, miehellä 11v ja 13v pojat. Rattosaa.
jumbe että tosta saa vaikka mitä aikaiseksi.

mahtavat peli-illat

oma lätkäketju (jos isä tai äiti menee vaikka maaliin)

oma kuoro ja vaikka mitä
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja .:
ei kaikkien elämä mee niinkuin sulla. ja jos sulle on noin käynyt niin ehkä siinä on ollu muutakin miks mies on halunnut pois.
Juu, mutta teinkin tän alotuksen siksi etten ymmärrä miksi ihmiset perustaa uusioperheitä. En mä vissiin kuvitellu että kaikki elää kuin minä, sittenhän en ois tehny koko alotusta.
 

Yhteistyössä