Minen ymmärrä uusioperheitä, anteeksi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
liiiii
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siis jos 2 aikuista seurustelee, ja niillä on molemmilla lapsia.. mikä ihme saa ne muuttamaan yhteen?
Luin vaan tossa naistenlehteä just, ja eräs 47v näyttelijä jolla 2 lasta, mennyt naimisiin miehen kanssa jolla 2 lasta myös.. ja huimat 2 vuotta on seurusteltu. Luulis että aikuisille ihmisille riittäs seurustelu.
Ei vaan aukene oikein mulle tommosen elämän viehätys.
Mun äidilläni oli 1 lapsi ja isälläni 3. Menivät yhteen kun rakastuivat ja saivat minut.
Mä en nyt oikein tajua sua, mikäs siinä perhe-elämässä on niin vaikea ymmärtää?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vautsi:
jumbe että tosta saa vaikka mitä aikaiseksi.

mahtavat peli-illat

oma lätkäketju (jos isä tai äiti menee vaikka maaliin)

oma kuoro ja vaikka mitä
No niin tietysti, jos ajattelee positiivisesti. Outo ajatus minulle.
 
Lunatic
Uusioperheen voin ymmärtää JUST JA JUST, jos ne lapset on jotain vauva-ikäsiä tai ihan pieniä.
Mutta MITÄ HELVETIN ITUA on laittaa yhteen 2 teini-ikäsiä lapsia sisältävää perhettä. :headwall: Kohtahan ne muksut kuitenkin muuttais pois.
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Silloin kun rakastutaan niin halutaan jakaa elämä toisen kanssa, arki ja juhla. Kuinka kauan mielestäsi 47v pitäisi seurustella ennekuin voi muuttaa yhteen?
No niin kauan että lapset lentää pois. Jos nyt pakko on yhteen muuttaa, se nyt ainakin tappaa suhteen kuin suhteen. Parempi niin, että molemmilla oma asunto.
Käyppä kirjakaupassa.
Sieltä saa puuvärejä, vesivärejä ja kaiken muunkin laisia värejä niin voit vähän avata tuota mustavalkoista porvoon ajatteluasi.
 
Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Silloin kun rakastutaan niin halutaan jakaa elämä toisen kanssa, arki ja juhla. Kuinka kauan mielestäsi 47v pitäisi seurustella ennekuin voi muuttaa yhteen?
No niin kauan että lapset lentää pois. Jos nyt pakko on yhteen muuttaa, se nyt ainakin tappaa suhteen kuin suhteen. Parempi niin, että molemmilla oma asunto.
Huhu huijaa, oletpa sä kyyninen. Ja voin sanoa et olet niin väärässä (onneksi), yhteenmuutto ei tapa kaikkia suhteita. Itse uusperheessä eläneenä äitipuolena(11v) voin sanoa että elämä on onnellista. Ei ihmiseltä katoa halu nukahtaa illalla toisen vielreen ja rakastaa iän eikä lasten myötä, kaikilla pitäisi olla oikeus siihen:)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vautsi:
jumbe että tosta saa vaikka mitä aikaiseksi.

mahtavat peli-illat

oma lätkäketju (jos isä tai äiti menee vaikka maaliin)

oma kuoro ja vaikka mitä
No niin tietysti, jos ajattelee positiivisesti. Outo ajatus minulle.
taitaa positiivus muutenki olla vieras sana, auttaa kuule kummasti, joten kokeile
 
Tuota noin...
Jos minulle ja miehelleni tulisi ero, jos lapset jäisivät minulle, jos rakastuisin uudelleen eronneeseen "lapselliseen" henkilöön, en välttämättä kyllä mukavuudenhaluisena muuttaisi yhteen lainkaan. Pysyttelisimme todennäköisesti omissa asunnoissamme niin pitkään, kunnes lapset olisivat täysi-ikäisiä. Sitten saattaisimme muuttaa yhteen, jos edes muuttaisimme. Luulen kyllä, että saattaisin tuossa vaiheessa haluta asua mieluummin yksin.
Olen kai liian mukavuudenhaluinen ja omissa oloissani viihtyvä nainen?

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
en mäkää ymmärrä miks kukaan haluaa asua saman katon alla :D lapsuudesta muistan ku me asuttiin mutsin kans kaksiossa ja mutsin miesystävällä oli yksiö kerrosta ylempänä, ja se oli ihan ideaali ratkaisu :D nykyään he asuu saman katon alla ja se ratkasu oli äiteen mielestä suurin virhe :LOL:
No niin, onhan älykkäitäkin ihmisiä vielä olemassa. Ei elämästä kannata tehdä ehdointahdoin vaikeeta. Sano äitilles että muuttavat äkkiä erilleen takasin! B)
 
Keittiönoita
Ei kaikille riitä pelkkä seurustelu. Siis edes silloin, kun yhteisiä lapsia ei ole tarkoitus hankkia. Joku voi kokea parisuhteessa elämisen helpommaksi kuin yksinhuoltajana elämisen. Lisäksi yhdestä taloudesta aiheutuu yleensä vähemmän kustannuksia kuin kahdesta taloudesta.
 
hohhoijaa
Luit sitten uusimmasta Me Naisista artikkelin Outi Mäenpäästä ja hänen perheestään. Olen sen lukenut itsekin ja ei voi muuta sanoa kuin, että fiksu nainen, jolla on sydäntä, mutta jalat kuitenkin maassa :)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tuota noin...
Jos minulle ja miehelleni tulisi ero, jos lapset jäisivät minulle, jos rakastuisin uudelleen eronneeseen "lapselliseen" henkilöön, en välttämättä kyllä mukavuudenhaluisena muuttaisi yhteen lainkaan. Pysyttelisimme todennäköisesti omissa asunnoissamme niin pitkään, kunnes lapset olisivat täysi-ikäisiä. Sitten saattaisimme muuttaa yhteen, jos edes muuttaisimme. Luulen kyllä, että saattaisin tuossa vaiheessa haluta asua mieluummin yksin.
Olen kai liian mukavuudenhaluinen ja omissa oloissani viihtyvä nainen?
En tiedä, minusta kuulostat fiksulta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Tuota noin...
Jos minulle ja miehelleni tulisi ero, jos lapset jäisivät minulle, jos rakastuisin uudelleen eronneeseen "lapselliseen" henkilöön, en välttämättä kyllä mukavuudenhaluisena muuttaisi yhteen lainkaan. Pysyttelisimme todennäköisesti omissa asunnoissamme niin pitkään, kunnes lapset olisivat täysi-ikäisiä. Sitten saattaisimme muuttaa yhteen, jos edes muuttaisimme. Luulen kyllä, että saattaisin tuossa vaiheessa haluta asua mieluummin yksin.
Olen kai liian mukavuudenhaluinen ja omissa oloissani viihtyvä nainen?
En tiedä, minusta kuulostat fiksulta!
Ja sinä, Lunatic, kuulostat katkeralta. Oletko itse viettänyt lapsuutesi uusperheessä vai onko oma uusperheviritelmäsi epäonnistunut joskus?
 
joo
En minäkään ymmärrä. Enkä myöskään ymmärrä sitä, että aletaan pykäämään vielä yhteisiä penikoita vaikka molemmilla on jo omia, kenties vielä useampi kumpaisellakin. Mutta eipä mun kaikkea tartte ymmärtääkkään.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sinä, Lunatic, kuulostat katkeralta. Oletko itse viettänyt lapsuutesi uusperheessä vai onko oma uusperheviritelmäsi epäonnistunut joskus?
Tämä katkeruuskortti lyötiin jo pöytään. Kateuskortti on käyttämättä vielä! :attn:

Ei ole mulla uusioperhekokemuksia. Enkä sellasia haluakaan, kiitos vain.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sinä, Lunatic, kuulostat katkeralta. Oletko itse viettänyt lapsuutesi uusperheessä vai onko oma uusperheviritelmäsi epäonnistunut joskus?
Tämä katkeruuskortti lyötiin jo pöytään. Kateuskortti on käyttämättä vielä! :attn:

Ei ole mulla uusioperhekokemuksia. Enkä sellasia haluakaan, kiitos vain.
Mistä sitten tiedät, vaikka Outi Mäenpään lapset olisivat kuinka tyytyväisiä vanhempiensa ratkaisusta? Kenties yhteenmuutto oli hyvä asia kaikkien kannalta. Näinhän se ei voi tietenkään olla sinun mielestäsi? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sinä, Lunatic, kuulostat katkeralta. Oletko itse viettänyt lapsuutesi uusperheessä vai onko oma uusperheviritelmäsi epäonnistunut joskus?
Tämä katkeruuskortti lyötiin jo pöytään. Kateuskortti on käyttämättä vielä! :attn:

Ei ole mulla uusioperhekokemuksia. Enkä sellasia haluakaan, kiitos vain.
Mistä sitten tiedät, vaikka Outi Mäenpään lapset olisivat kuinka tyytyväisiä vanhempiensa ratkaisusta? Kenties yhteenmuutto oli hyvä asia kaikkien kannalta. Näinhän se ei voi tietenkään olla sinun mielestäsi? :D
 

Yhteistyössä