Minen ymmärrä uusioperheitä, anteeksi

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
On toki, mutta voi löytää uuden puolison. Miksi ei saisi muuttaa uuden kumppanin kanssa yhteen jos kerran parista ittestä tuntuu oikialta ratkaisulta?
Oonko kieltänyt?
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
 
Äree
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
On toki, mutta voi löytää uuden puolison. Miksi ei saisi muuttaa uuden kumppanin kanssa yhteen jos kerran parista ittestä tuntuu oikialta ratkaisulta?
Oonko kieltänyt?
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
On toki, mutta voi löytää uuden puolison. Miksi ei saisi muuttaa uuden kumppanin kanssa yhteen jos kerran parista ittestä tuntuu oikialta ratkaisulta?
Oonko kieltänyt?
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
Niin?
 
:p
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tässä nyt lähinnä ihmettelen tollasia keski-ikäsiä känttyjä, jotka raahaa tavaransa ja monet isommat lapsensa kaikki yhteen läjään.. vaikkei mitään tarvetta olis. sitä en oikein kässää.
Enemmän mä ihmettelen reilu parikymppisiä jotka raahaa kamansa ja PIENET lapsensa yhteen jokaisen ihqun kanssa ja tehdään vielä lisää lapsia... Tässä vois kuvitella että on kahden aikuisen vakava liitto jossa lapsillakin on varmaan ollut sanansa suhteen edetessä.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä ainakin jos suhde miehen kanssa etenee, niin haluan hänen kanssaan saman katon alle. En kovin helposti siihen suostu, mutta kyllä se varmasti tulisi eteen pidemmässä suhteessa. Sitä vain haluaa saman katon alle rakkaansa kanssa, helpottuu se yhdessäolo, kun ei tarvitte rampata kahden kodin väliä.
Mä taas ajattelisin niin, että haluaisin "kermat päältä"...molemmilla olisi oma elämä lapsineen ja sit voitais ihan seurustella, olla yhdessä. Miksi kaikki pitäis jakaa? siis arki? Mullakin olis jo isommat lapset(koululaisia) jos oletan että eroisin). En todellakaan alkais suhteeseen miehen kanssa jolla olis esim. pieniä lapsia, puhumattakaan yhteen muuttamisesta...
No jaa, mä haluan lisää lapsia ja saan niitä mielummin miehen kanssa jonka kanssa asun yhdessä.
Ok, no meillä sinänsä eri tilanne, koska mulla on jo lapsiluku täynnä. En tarvisis miestä jakamaan arkea....
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
Mene sinä nyt muualle jankuttamaan siitä. Ihan normaali alotus tämä on, pohdintaa.. ei teilausta. Saa kai sitä miettiä, mikä saa ihmisen tekemään sitä sun tätä.
 
Rukoilijasirkka
Mä en oikeen ymmärtäs sitä, että aikuiset ihmiset vaan seurustelis. Ei millään tavalla käytännöllistä ja muutenkin kuulostaa, ettei ikuisella seurustelulla ole mitään tulevaisuutta.

Kiva että jotkut tekee tulevaisuudestaan hyvän, vaikka on tullut ero tai puolison kuolema. Vaikka sitten eläen uusioperheenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kyllä mä ainakin jos suhde miehen kanssa etenee, niin haluan hänen kanssaan saman katon alle. En kovin helposti siihen suostu, mutta kyllä se varmasti tulisi eteen pidemmässä suhteessa. Sitä vain haluaa saman katon alle rakkaansa kanssa, helpottuu se yhdessäolo, kun ei tarvitte rampata kahden kodin väliä.
Mä taas ajattelisin niin, että haluaisin "kermat päältä"...molemmilla olisi oma elämä lapsineen ja sit voitais ihan seurustella, olla yhdessä. Miksi kaikki pitäis jakaa? siis arki? Mullakin olis jo isommat lapset(koululaisia) jos oletan että eroisin). En todellakaan alkais suhteeseen miehen kanssa jolla olis esim. pieniä lapsia, puhumattakaan yhteen muuttamisesta...
No jaa, mä haluan lisää lapsia ja saan niitä mielummin miehen kanssa jonka kanssa asun yhdessä.
Ok, no meillä sinänsä eri tilanne, koska mulla on jo lapsiluku täynnä. En tarvisis miestä jakamaan arkea....
Mä vähän kyllä ajattelinkin, että sulla eri tilanne. Mutta en mä kyllä kovin helposti muuta miehen kanssa yhteen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja uusiosinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla kans inhottaa uusperhekuviot. Mielluummin olen sinkkuna loppuelämäni kun alkaisin uusperhe-elämään.
Harvoilla se elämä menee täsmälleen niin kuin suunnittelee.

Eihän kukaan väkisin sun asuntoos muuta eli ihan itse suunnitellen:)
Ei sitä koskaan tiedä...
Jos vaikkapa vanhemmiten dementoidun tms. ja asuntooni muuttaakin joku vastakkaisen sukupuolen edustaja käyttämään minua hyväksi :) ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
Mene sinä nyt muualle jankuttamaan siitä. Ihan normaali alotus tämä on, pohdintaa.. ei teilausta. Saa kai sitä miettiä, mikä saa ihmisen tekemään sitä sun tätä.
Ei täällä saa miettiä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja :p:
Enemmän mä ihmettelen reilu parikymppisiä jotka raahaa kamansa ja PIENET lapsensa yhteen jokaisen ihqun kanssa ja tehdään vielä lisää lapsia... Tässä vois kuvitella että on kahden aikuisen vakava liitto jossa lapsillakin on varmaan ollut sanansa suhteen edetessä.

Niin no, en kyllä tollastakaan ymmärrä. Mutta nuoret nyt ovat muutenkin tyhmiä. Keski-ikäsiltä odottais jo jonkinlaista aivotoimintaa.
:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihmettelen kyllä tuota sun teilaavaa asennetta. Mitä se sua hiertää nämä uusioperheet? Eihän sun tarvitte siihen lähtiä mukaan, mutta tehkööt muut niin jos haluaa.
Mene sinä nyt muualle jankuttamaan siitä. Ihan normaali alotus tämä on, pohdintaa.. ei teilausta. Saa kai sitä miettiä, mikä saa ihmisen tekemään sitä sun tätä.
Ja mä vastaan aivan normaalisti, mutta sepä ei käy teille. Koita kestää se, että sä et mitenkään voi estää mua kirjoottamasta tähän ketjuun.
 
vieras
Kyllä lapselle pitää olla tarvitteassa tiukka ja "auktoriteetti". kenenkään ei tarvitse esittää mitään isää tai äitiä. Ei kai me uusioperheeläiset lapsista mitään KAVEREITA olla hankkimassa vaan ollaan vanhempia muulloinkin kuin tilipäivinä.
 
latw
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuulostaa nyt vähän siltä, että olet itse niin yksinäinen, että sinua kismittää, kun kaikki muut eivät ole.


Tätä mäki vähän epäilen.. Koska eihän kellään saa olla mitään hyvää jos ei itellään ole :(
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuulostaa nyt vähän siltä, että olet itse niin yksinäinen, että sinua kismittää, kun kaikki muut eivät ole.
Ei pidä paikkaansa.
Jos haluaisin uusperheen, niin perustaisin sellasen. Mutta pelkkä ajatus nostaa karvat pystyyn.
Hyi hyi.
 

Yhteistyössä