minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 27v, mies 28v (häät meillä 7.6.08) perheessämme minun ex-suhteesta kaksi poikaa -99 & -00 sekä vkl-tytär miehen ex-suhteesta -02, lisäksi yhteinen poikamme -06 ja loppukesästä -08 tulevat kaksosemme :)
Yhdessä ollaan oltu hieman reilut 4 vuotta.
 
Minä -84 ja mies -83. Yhdessä ollaan oltu vajaa 2 vuotta, vuosi kihloissa ja ens viikonloppuna menossa naimisiin... B) . Mulla on poika -05 ja yhteistä lasta ollaan yritetty tässä nyt sitten hiukan yli vuoden.
 
Jeps,eli täällä löytyy 5-10vuoden alittajat :D
Minä 24(vm.84) ja mies 24(vm.83).Kolme vuotta tuli helmikuussa täyteen virallista seurustelua. =) Tosin seurustelua edeltävä syksy hengailtiin yhdes..mut eihän sitä lasketa =) Nyt syksyllä esikoinen tulossa.
 
Täytän 29, mies täyttää 30, yhdessä ollaan oltu kohta 13 vuotta, lapset eli kaksostytöt täyttävät 4 tänä vuonna. Ja minusta tuntuu joka paikassa että ollaan kauhean nuoria vanhempia kun muut saavat esikoisensa yli 30-vuotiaina - tällä nettipalstalla kuitenkin tunnen itseni 70-luvun vauvana vanhaksi!
 
AAM
minä 29, kaksilahkeinen 30 ja esikkopoikamme 15kk.
Seukattu kymppi vuotta (muistan aina siitä kun kollikattimme on 10 vuotias :D ) , niistä naimisissa 5v. (5. hääpäivä siis 14.06.08 :heart: )
 

Yhteistyössä