Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

  • Viestiketjun aloittaja Hanna Puh
  • Ensimmäinen viesti
kristiina-79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2004 klo 20:26 Lisbeth kirjoitti:
No en todellakaan tiedä, sen näkee sitten. Äitini sai nuorimmaisensa nelikymppisenä eikä sekään mikään vanha ollut. Kyllä uskon, että vauvakuume voi iskee hyvinkin vielä 10 vuoden kuluttua... Olen 25. Aika näyttää.
samoin!!! Minunkin äitini oli 40 kun synnyin ja, no nyt alkaa olla jo vanhahko, hyvin jaksoi teini-ikäni vielä yli 50-vuotiaana...

Haaveeni 5 lasta vaatii aika monta vuotta, kun en aio "tehdä" niitä 1,5 v:n välein...
 
Olen aina ajatellut nuorempana, että 30 vuotiaana on lapsiluku täynnä. No nyt on yksi lapsi ja ikää pian 26v. Onhan tässä aikaa vielä tuohon "maagiseen" rajaan, mutta luulenpa, että raja ei tule pitämään paikkaansa. (ainakaan jos kolme lasta saisin) :whistle:

 
Pellen
Olin aina ajatellut, että teen lapset nuorena, alle 25-v, mutta toisin kävi! Tämä esikoinen syntyi ollessani 29-v. Haaveissani on kolme lasta, joten varmaan menee sinne 35-v tienoille ennenkuin on lapsiluku täynnä. Mutta hyvä näin! :)
 
ekan lapsen synnyttyä sanoin, että 10v sisään kaikki mitä "teen" ei sit enää. Siis jos sitä ajattelee, niin sitten 32-v ois raja ja siihen vielä 5 vuotta aikaa.

Mutta saas nyt nähdä... Jos vaikka alkaa tehdä mieli ns iltatähteä. toivon kyllä, että en enää sellaseen sitten rupea, lapsiraukka jäisi kovin yksinäiseksi, kun kaikki muut sisarukset ois jo paljon vanhempia.
 

Yhteistyössä