Minkälaisen unen muistat nähnees viimeiseksi?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Itse olin viime yönä 12-kerroksisen kerrostalon pihassa ja alakerrassa, etsittiin hissiä ison joukon kanssa, pannuhuoneita myöten, mutta mitään hissiä ei löytynyt. Muistan että katselin ilmanvaihtokanaviakin, mahtuisko hissi kulkemaan niitä pitkin, ja joka paikka käytin läpi; ei hissiä.

Oli siinä unessa muutakin, mutta jäi mieleen toi hissitön talo, sen parissa meni varmaan puolet yöstä.
 
"vieras"
Itse olin viime yönä 12-kerroksisen kerrostalon pihassa ja alakerrassa, etsittiin hissiä ison joukon kanssa, pannuhuoneita myöten, mutta mitään hissiä ei löytynyt. Muistan että katselin ilmanvaihtokanaviakin, mahtuisko hissi kulkemaan niitä pitkin, ja joka paikka käytin läpi; ei hissiä.

Oli siinä unessa muutakin, mutta jäi mieleen toi hissitön talo, sen parissa meni varmaan puolet yöstä.
Mustavalko- vai värillinen uni?
 
"vieras"
Liittyi isääni joka kuoli 8 viikkoa sitten sydänkohtaukseen.
Muistan vain jonkin pätkän unesta. Siinä isä kertoi että sydänlihaksesta oli otettu kaksi koepalaa ja kysyin eikö mitään voi tehdä. Isä vastasi että ei. Enempää en unesta muista, unessa saattoi olla muutakin. Heräsin kun mies lähti töihin ja kyyneleet valuivat poskellani :(
 
"outoa"
Tää on jo noloa, mutta paneskelin mun veljen kanssa. Oli parhainta seksiä ikinä.

Ja oikeassa elämässä mullahan EI ole veljeä, onneksi.

Olin vähän kuutamolla kun heräsin että mit vit aivotoiminta mitä toi nyt oli?
 
No nyt toissayönä näin taas ihan helvetin ahdistavan ja todentuntuisen unen, mutta se oli liian henk.koht tänne kerrottavaksi. Näen niitä samoja unia aika ajoin ja ahdistun niistä ihan hereillä ollessanikin.

Mä oon muuten kanssa nähnyt muutaman kerran hissi-unia, niissä mä jumitun hissiin ja hissi putoaa alas. Uni loppuu aina siihen kohtaan kun hissi on kohta alhaalla ja mä kolisen lapsi sylissä pitkin hissin kattoa ja mietin hysteerisesti missä asennossa mun kannattee olla ja miten pitää lastani kun hissi rysähtää pohjaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"..."
No nyt toissayönä näin taas ihan helvetin ahdistavan ja todentuntuisen unen, mutta se oli liian henk.koht tänne kerrottavaksi. Näen niitä samoja unia aika ajoin ja ahdistun niistä ihan hereillä ollessanikin.

Mä oon muuten kanssa nähnyt muutaman kerran hissi-unia, niissä mä jumitun hissiin ja hissi putoaa alas. Uni loppuu aina siihen kohtaan kun hissi on kohta alhaalla ja mä kolisen lapsi sylissä pitkin hissin kattoa ja mietin hysteerisesti missä asennossa mun kannattee olla ja miten pitää lastani kun hissi rysähtää pohjaan.
Hei mitä noi hissiunet tarkoittaa?! Mä olen kans nähnyt useasti. Hissi lähtee putoamaan, vaijeri katkeaa tai putoan hissikuiluun...aina todella ahdistuneena herään.
 
[QUOTE="...";25855784]Hei mitä noi hissiunet tarkoittaa?! Mä olen kans nähnyt useasti. Hissi lähtee putoamaan, vaijeri katkeaa tai putoan hissikuiluun...aina todella ahdistuneena herään.[/QUOTE]

Mä en tiedä, olen itsekin miettinyt että mitä hittoa ne tarkoittaa. Muutenkin olisi mielenkiintoista joskus käydä jonkun unitutkijan juttusilla, on mulla sen verran himmeitä unia. :D

Mä olen kyllä noiden hissiunien jälkeen ruvennut ihan oikeastikin pelkäämään vähän hissejä.
 
"Sirpa"
Näin viime yönä ihanaa unta, jossa mun edesmennyt mies oli ollut pitkään poissa ja se tuli yhtäkkiä takaisin mun luo ja me halattiin niin lujaa kuin voitiin. Aistin sen lämmön ja olin niin onnellinen kun mies oli palannut. Ennen mua on aina ahdistanut, kun oon nähnyt hänestä unta ja sit heränny ja tajunnu et ei se ollutkaan totta, mutta tää oli eka kerta kun ei ahdistanu.
 
Rähinä-Reetta
On mun vaarin synttärit (on jo kuollut) ja olen auttamassa niiden järjestelyssä. Eteisessä on hirmuinen määrä syntymäpäiväkortteja lattialla. Serkut soittaa ja pyytää mua ja miestä elokuviin. Mun täytyy lähteä kaupunkiin ajamaan paikasta A paikkaan B. Unohdan laittaa navigaattorin päälle, mulla on reipas vauhti ja jarruissa jotain vikaa. Saan kurvattua isolle parkkialueelle ja väkerrän navigaattoria, näen sieltä että olen kierrelleyt paljon mutta lähellä päämäärää.
 
Mä oon nähny kans hissiunia..et se tippuu tai sit toistepäin et se menee koko ajan ylös ja ylös ja ylös ja pelkään et katto tulee vastaan.
Ootteko muut hissi unien näkijät pistäny merkille et minkä talon hissi se on missä ootte?
Itellä oli joskus tavallaan vissiin lapsuuden talon..

Mut jotenkin ainakin omalla kohdalla sisäistän ne sisäisiin taisteluihin tai sit joihinkin isoihin muutoksiin mitä on tulossa mut ne oli ahdistavia. Onneks en oo nähny niitä pitkään aikaan.

Viime yönä en muista tarkalleen mitä näin mut jotenkin se liitty meidän mutsiin vissiin..karmeen ahdistava ku jahtasko se minuu siinä unessa mut heräsin keskellä yötä :( - fiilikseen.

Toissayönä mä näin unta isoista hampurilaisista jossain ravintolassa
 
Viimeksi muokattu:
Fiktiivistä...
viime yönä: olin hopeanuoli (animehahmo) ja joku tuli sanomaan, että akakabooto (toinen animehahmo) tulee ja tappaa meidät kaikki. Seuraavassa hetkessä olin Resident Evilissä ja taisin olla hahmo, jota Milla J näyttelee, näytinkin häneltä. Kolmannessa vaiheessa olin menossa bussiin, joka oli sisältä todella iso ja sinne meni kymmeniä ihmisiä ennen minua. Menin istumaan ja Antti Reini tuli viereen ja alkoi lähennellä, hipelöi ja yritti saada minut asuntovaunuunsa tai sanoi, että tulethan sitten minun viereen asuntovaunussakin :D
 
Näin viimeyönä unta, että mun siskolla oli aivokasvain mihin oli kuolemassa (jossain vaiheessa tää aivokasvainpotilas oli mun edesmennyt koira). Yritin sitten saada tehtyä mun gradua jostain aivojen ihmeosasista, minkä määrä ennustaisi kuoleman hetken eläimillä? Aivan sekopää unia.. :D
 
Värjäsin punasiin hiuksiini tosi hienoja sinisiä ja mustia raitoja, arvioin niitä jossain naistenvessassa kun ala-asteen vanha ruokalan keittäjä tuli sinne kertomaan, että mun hiukset on todella hienot. En ollut ihan varma olinko mokannu pahasti vai onnistunut, joten luotin keittäjän sanoihin ja lähdin ihmisten ilmoille.

Menin yleiselle tietokoneelle mesettelemään kaverin kanssa, meidän ois pitänyt nähdä, mutta oli tullut jotain esteitä. Keikistelin siinä tuolilla istuessani, koitin olla mahollisimman cool, koska minua vilkuili joku älyttömän söpö latino vähän matkan päästä.
Onnistuin cooliudessani - mies tuli juttelemaan mulle ja sen sijaan, että me oltais harrastettu kuumaa ja häpeilemätöntä seksiä, se antoi mulle yhden ruman korvakorun ja kertoi mulle kuinka oli Muoniossa pussannut jotain tyttöä, mutta tytöstä ei sen jälkeen kuulunut mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Olin raskaana ja aloin äkkiä vuotamaan verta. Tunsin sen veren valumisen ja sitä tippui koko ajan. Hyvin todentuntuista, varsinkin kun olen 7. kuulla raskaana ihan oikeesti.
Ahdistavaa. Tästä unesta on jo pian viikko, ihme etten muista uudempia.
 
"vieras"
Hyi kauhee, viime yönä ihan hirveää unta! Siinä oli mun isä joka haukkui mua mun sairauden takia, lopuksi kävi kuristamaan kurkusta. Siihen sitten heräsin. Hetken aikaa sydän hakkasi ja meinasin lähteä tupakalle, mutta sain sitten onneksi uudelleen nukahdettua.
 
"Tintti"
Mä näin unta Milannan vauvasta. Oli vihdoinkin synnyttänyt ihanan tummatukkaisen pojan. Olin siis siellä osastolla töissä ja tunnistin heidät. Tai oikeastaan siinä unessa olimme jotenkin niin kuin "vanhat ystävät". :)

Positiivinen uni oli ja jotenkin tulin siitä hyvälle mielelle!
 
pelottava uni
Miehen veljenvaimo oli unessani kuollut ihan yllättäen johonkin verensyöksyyn tms. traumaan. :O
Näiden aikuinen tytär tuli vaan olkiaan kohautellen meille sanomaan, että äitikin tuossa kuoli. Tämä nainen on nelikymppinen ja suht terve ihminen.

Mistä nää sekounet oikein kumpuaa????
 

Yhteistyössä