Minkälaiset fiilikset alkionsiirron jälkeen?

Joku kertoi ottaneensa siideriä, uusimman tutkimuksen mukaan jo 3-4 annosta viikossa voi huonontaa raskaaksi tuloa. Käyn yksityisella stadissa hoidoissa, ja ehdoton ohje oli ettei yhtään alkoholia.
En myöskään harrasta lääkärin ohjeen mukaan reipasta kävelyä kummempaa liikkumista. Olen ollut tyytyväinen hoitoon, lääkäri on tietysti erikoislääkäri ja tietää näistä asioista minunkin puolesta. Eli en ole kovasti kysellyt yksityiskohtia, joita en kuitenkaan ymmärtäisi, kun ei ole biologin/lääkärin koulutusta.
Maksan hoidoista joten annan lääkärin miettiä nuo kaikki hoitoasiat, hän on siinä ammattilainen. Mulle kuuluu vain lääkärin ohjeiden noudattaminen, ja itseni hellä huolenpito. : )
Säästyy turhilta stresseiltä, kun ei ala vatvoa asioita millä ei ole merkitystä, ja mihin ei pysty vaikuttamaan. Toistaiseksi näin, edelleen töitä tehden sen asian kanssa, ettei anna ajatuksille liikaa valtaa.
 
Piinailemassa 22.11.2010

Punahilkka-75 2. IVF, tuoresiirto 10.11.
Pieni tähtönen 4.IVF tuoresiirto testipäivä 1.12
Eina 1.IVF testipäivä 1.12.
MinzuS testipäivä 3.12
Smirg tuoresiirto 18.11.

Plussanneet
hugsy, pimpam, tiinu, jenna
 
Punahilkkaa täällä jännätään... Joko olet testannut?

Täällä on aika neutraali olo. Munasarjoja nippailee ja turvotus on jotain mieletöntä! (varmaan lugeista johtuvaa)

Mitenkäs muilla menee?


Eina ja kamuset pp5
 
Heippa
täällä pp5 menossa. en uskalla mitään "oloista" kertoa, ne on varmaan vaan lugea. Jotain kummaa alamahassa tosin tapahtuu - ei tunnu tässä vaiheessa menkoille. Posket mulla punottaa kuumana ja punaisina.
Miten muilla?
Ä ja Nirppu A ja Nirppu B
 
Punahilkka tulehan kertoon kuulumisia.
(.) Ei kummempaa tänne. Toisessa munasarjassa enemmän jotain tuntoja mutta ei koko aikaa kuitenkaan : / ehkä just liikkeessä enemmän. Toivottavasti ois kaikki hyvin, eikä mitään tulehdus juttuja.. kaikkea sitä kerkiää miettiin :|

* Pieni Tähtönen ja Tähtöset pp5
 
Eilen pp13 testasin negan, nyt siis odotellaan vuotoa. Jos kunnon vuoto ei ala ennen perjantaita, joka virallinen testipäivä, niin sit vielä testaan. Mut peli on 99% menetetty :( ja itkut itketty eilen jo. Pakkasessa vain 2 ja viimeksi eivät selvinneet sulatuksesta. Joka tapauksessa, jos passiin päästäisiinkin, niin tää on meidän viimeinen hoitokerta, rahaa ei kerta kaikkiaan ole yksityisen puolen hoitoihin enää laittaa.

Terkuin murtunut Punahilkka pp14
 
Piinailemassa 24.11.2010 :O
Punahilkka-75 2. IVF, tuoresiirto 10.11. Virallinen testipäivä 26.11
äidiksikkö, testipäivä ??
Pieni Tähtönen 4.IVF tuoresiirto, testipäivä 1.12
Eina 1.IVF, testipäivä 1.12.
MinzuS, testipäivä 3.12
Smirg, tuoresiirto 18.11. testipäivä 30.11

Plussanneet :heart:
hugsy, pimpam, tiinu, jenna
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!
Kokeilin tuota päivitystä ja aika hyvin meni näin ekakertalaiseksi :whistle:
Helppo vielä päivitellä noin pientä listaa.

Punahilkka-75 Toivotaan, että nega muuttuis plussaksi vielä :hug:

ON: Omat munasarja nippailut ovat hävinneet =)
ja nyt piinailu jatkuu.... :headwall:
 
Meillä myös tilanne, että jos ei nyt tästä tärppää niin ei hoitoja pystytä jatkamaan ainakaan varmaan vuoteen. Täytyy pitää tauko ja säästää rahaa, ei auta mikään.

Mä olen kyllä nyt piinaillut selkeästi enemmän kun edellisissa PAS siirroissa. Jotenkin ajatus siitä, että siirrettiin kaksi 4 soluista alkiota on saanut mut ihan älyttömän toiveikkaaksi. Meillähän ei ole alkioiden laatu päätä huimannut, joten enemmän kuin tyytyväinen olen noihin kahteen vauvanalkuuni. Minä olen lisäksi aina unelmoinut kaksosista =)

Alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia ja päätä yrittää särkeä, eli hyvin normaali olotila ennen menkkojen alkua. Mulla luget pitää aina vuodon pois joten siitäkään ei mitään pysty päättelemään. Minä sitten piinailen sinne pp14 asti kunnes saan verikoetuloksen :D

Minzu ja pp5
 
Hei! Täälläkään ei olossa kummepia ole. Munasarjoja nippailee vielä ajoittain ja varsinkin öisin massu on vaivannut. Luget saa tissit turpoon, eli myöskään en voi sanoo sen olevan oire.. Tää tosiaan on piinaavaa! Viikon kuluttua oon viisaampi, eli meillä se testipäivä on 30.11.

Smirg ja pp6
 
Alamasussa polttelee, rintoja aristaa ja turvotusta löytyy vaikka muille jakaa ----> kiitos tod.näköisesti vain ja ainoastaan lugejen! Vertailupohjaa ei aiemmista ole, joten vaikea sanoa mistään yhtään mitään!

Voi olla että viikonloppuna jo testailen. En ainakaan testaa tuolloin virallisena päivänä 1.12... mulla on sillon koko päivä töitä. Tunnin käväsen vain välillä päivällä kotona töistä päästyä ja illaksi menen uudestaan.

Ja toisekseen mä olen se sellainen testaaja joka haluaa tippua pikkuhiljaa! :) Jos esim. sunnuntaina testaa pp10 ja tulee nega, niin sitä on tultu jo puoleen väliin! Vielä on mahikset plussaan, mutta on varautunut jo siihen että negaksi jää!


Eina ja kamuset pp7
 
Minäkin olen yleensä testaillut jo ajoissa, mutta nyt jotenkin kun tämä on tällä erää viimeinen mahdollisuus raskautua niin minä haluan olla raskaana kunnes toisin todistetaan =)
Eli nyt olen päättänyt odottaa verikokeeseen asti, mitä en koskaan aiemmin ole tehnyt.

Alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia ja välillä jomoilee nivusiin ja reisiin asti. Minä olen vaan tänään ollut ihan yltiöpositiivisella mielellä tämän siirron suhteen ja mulla vaan on ihan järjetön fiilis, että raskaana ollaan ja kaksosia odotetaan =) Miehellekin sitä tuossa sanoin ja hän oli tyytyväinen kun hänen mielestään ne positiiviset ajatukset ilmeisesti kantaa tuonne kohtuun asti ja auttaa niitä kahta vauvanalkua siellä voimaan paremmin :)

Minzu ja pp6 vielä hetken
 
Piinailemassa 26.11.2010 :O
äidiksikkö, testipäivä ??
Pieni Tähtönen 4.IVF tuoresiirto, testipäivä 1.12
Eina 1.IVF, testipäivä 1.12.
MinzuS, testipäivä 3.12
Smirg, tuoresiirto 18.11. testipäivä 30.11

Plussanneet :heart:
hugsy, pimpam, tiinu, jenna
 
Punahilkka olen pahoillani :hug:

(.) Täälläkään ei hyvältä tunnu :( niin kovasti menkka oireita.. Tuossa jo miehen kanssa puheltiin, että, jos NEGA paukahtaa niin, sitten hyväksytään tilanne ja jatketaan elämää ilman uusia yrityksiä.
On tää kuluttavaa puuhaa...
 
Liityn joukkoonne...tänään oli siirtopäivä...se ainut solu joka jäi kun tapahtui selittämätön ennen aikainen ovulaatio,hedelmöitettiin icsi:llä ja jakautui hienosti :) testipäivä siis 10.12.

Meillä siis toinen ivf..ensimmäisen tulos nukkuu päiväunia ja täyttää tammikuussa 2v,,mitään ei ollut pakkasessa..lyhellä kaavalla mentiin...

kaikille negan saaneille :hug:
 
vihloo ikävävästi vasemmalle puolelle...sellasii viiltävii kipuiluja välillä...lugeista vai mistäkö johtunee, en tiedä...mitään muutapa ei oikeestaa oo oireita mihinkää suuntaan...pp 1 muutama ihme vihlaisu kohdun kohilla,mut siinä se...nyt siis pp2...
 
Viimeksi muokattu:
Moron!

Ajattelin liittyä joukkoon. =) 2. ivf menossa ja tänään siirrettiin 2 kaveria kyytiin, toinen oli huippuluokkaa ja toinen vähän huonompi. 5 solua hedelmöittyi, mutta nuo loput 3 ei selvinneet. Eli pakkaseen ei saatu mitään. Toinen munasarja on vielä vähän turvoksissa punkteerauksesta, pitää ottaa iisisti. Veritestiin on jo aika varattuna 10.12. Tsemppiä kaikille piinailuun!!!
 
Punahilkalle pahoittelut :hug:

Tervetuloa uusille piinailijoille.. Täällä on tosiaan ollut melko hiljaista. Itselle tuli tuossa päivien kuluessa niin tarve vain sulkeutua omaan kuoreeni jännäämään lopputulosta. Pelotti vaan jotenkin niin kauhiasti! Ja tuntui itsensä suojelulta pysyä poissa täältä! Älkääkä kysykö millä tavalla... siihen en osaa mitään vastata :LOL:

Minä testasin eilen negan! Aika tyhjä olo tuli :( Odotettavissahan tämä kyllä oli, kun ne molemmat siirretyt olivat niin huonoja! Pakkanenkin on tyhjä eli taas sama pas** lähtee alusta saakka! :headwall: En usko että tulos tuosta muuttuu mihinkään, silti testaan vielä virallisena päivänä 1.12 ja lopetan sitten vasta luget!

Parempaa onnea teille muille!

-Eina
 
eina, täällä samaa olotilaa. negaa ootellaan torstaiksi. olen vuotanut nyt toista päivää. meillä on siirryttä yksityisellä jos omaa lasta halajamme joskus. velkaa on otettava. mies osaa olla kyllä ihana ja tukee, vaikka oon kyllä ihan peestä ollu jo monta viikkoa.
miksi me ei voida saada vauvoja kun me niitä oikeesti halutaan.......?
 

Yhteistyössä