minkäs mittasia työpäiviä teijän miehet tekee ? * vertaistukea, anyone ?! *

taas kevään ja valon tultua ,tulee eteen tää ihana totuus ja arki, kun mies on töissä 7-20 melkeen joka päivä |O
no joo, rahaahan siitä tulee jne, mutta tossa hiljasemman talven aikana jo ehti tottuu että toinen pyörii koti nurkissa vähän enemmän.
 
anni*
10-20h/vrk, 7pvää viikko...
talvella voi joskus lauantaisin tulla aikaisemmin mutt ne muut päivät sitten menee kellon ympäri. käyhän se syömäs ja kahvil sisällä mut ei se kauan homehdu silloinkaan...
 
meetu
työaika 8-16 ja joskus viikonlopputöitä joihin menee 2-3h. On oppisopimuksella, menee vielä usein iltaisin vielä työpaikalle harjoittelemaan noin 17-20. Parhaina päivinä käy vaan syömässä päivällisen ja iltapalan ja nukkuu yön...
 
vieras
Tekee kotona töitä, sillai joustavasti. Kiva, kun voi lähteä vaikka shoppailemaan yhdessä päivällä tai poiketa risteilyllä viikolla koko perhe. Tai sitten vaan ollaan kotona. Illalla saattaa tehdä työhuoneessa töitä, kun katselen näitä saippuoita yms.
 
No se on ihan päiväkohtainen juttu. Yrittäjän työpäivän mittaa ei tiedä etukäteen arvailla. Toisinaan pitkä, toisinaan lyhyt ja toisinaan menee jopa viikonloputkin putkeen töissä.
 
Lähtee arkiaamuisin joko klo 6 tai 7 ja tulee klo 18. Tänään tosin esimerkiksi jatkaa vielä suoraan kokoukseen, joten en tiedä, milloin palaa.

Kaks arki-iltaa viikossa on lisäksi urheilemassa ja urheiluharrastuksen puoleltakin kokouksia on...
 
mun mies on töissä toisella paikkakunnalla ja aina 3vrk poissa kerrallaan ja 2-3vrk kotona, viikonloppuja on "kiinni" 2/kuukausi. välillä saattaa tehdä extra tunteja mutta riippuu paljon kuukaudesta, välillä 0h, välillä esim 3-5vrk.

hyvin tullaan toimeen tällä järjestelyllä. kotona olen lasten kanssa, heitä 3 (6kk ja 4v+5v). lokakuussa töihin paluu edesä itsellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
No se on ihan päiväkohtainen juttu. Yrittäjän työpäivän mittaa ei tiedä etukäteen arvailla. Toisinaan pitkä, toisinaan lyhyt ja toisinaan menee jopa viikonloputkin putkeen töissä.
Minkä alan yrittäjä? Mun mies kans yrittäjä. Päivät yleensä sen 15h. LAuantai lyhin päivä viikossa. Välillä päiviä että käy kesken päivää tunnin pari kotona. Niin ja elintarvikeiden kuljetusalalla on.
 
Tähän aikaan vuodesta vaihtelee 3-5h/pvä, keväällä kun peltotyöt alkaa, pitenee päivät niin, että keskimääränen päivä kestää 12-14h/päivä. Loka-joulukuun tekee kahta työtä, eli sillonkin vakio on 12h/päivä.
Ja vi**t haistatan sille, joka väittää, että "tuet vaan maajusseilla juoksee, eikä mitään tarvii tehdä" |O
ps. Pisti silmään tuo ap:n "kevään ja valon tultua"... Mitä mahtaa ap:n mies tehä työkseen?!
 
Juh
Mun mies on ollut (ja on edelleen) lomautettuna talven, mutta kohta lähtee töihin ja sit nähdäänkin ehkä syksyllä.. Ei vaan, on poissa n.10 päivää, välille enemmän, välillä vähemän, sit pari päivää kotona ja taas lähtee. eka reissu on pahin, sit siihen taas tottuu..
 

Yhteistyössä