Minulle tuli ihan oikeasti yllätyksenä tuo, että SYLIKUMMILPASILLE ostetaan vain joku 10-15 euron lahja!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Onhan se hienoa että kummi muistaa lasta vaikka vain niillä puuväreillä, tai heijastimella tai edes sillä kortilla.
Mein pienen sylikummi ja toinen kummi eivät ees korttia laittaneet, taaskaan.
Viimeeks nähny ristiäisissä, toinen kummi tais kerran sen jälkee nähä (pien oli viel vauva ) ja sit ei mitään.

No toisaalta, eihä tuo pien ees niitä muista, ja se mitä ei tiedä, ei ole!
On pienel yks hyvä ja ihana kummi joka muistaa ja on elämässä mukana iha muutevaakii kuin pelkin lahjoin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maiju:
Mulla on 3 kummilasta,joille olen ollut sylikummina. Lisäksi 2 muuta kummilasta. Ei todellakaan mulla ole varaa ostella mitään 50 e:n lahjoja per naama. Saa riittää kympin lahjat max.
:eek:

Mitä kympillä EDES ylipäätään nykypäivänä saa? :eek:
Esimerkiksi leffalipun tai lipun Hoploppiin ja sinne sitten kummin kanssa. On muuten olleet ihan ehdottomasti parhaimpia lahjoja.
 
Parempi ne puuväritkin olis,meillä esikoisella on 4 kummia joista YKSIKÄÄN ei muista 9vuotiasta kummipoikaa MILLÄÄNLAILLA KOSKAAN!!!!Ei jouluna,ei synttärinä!!!Väleissä kuitenkin ollaan,eivät vaan muista merkkipäivinä mitenkään,eikä todellakaan aleta vihjailla/kerjätä mitään.Ollaan ostettu kummien "puolesta" itse. Kadun niin lujaa kummivalintoja :(
 
Mun mielestä on ihan oikesti ja rehellisesti säälittävää nähdä miten pinnallista ja pikkusieluista taivastelua täällä saadaan aikaiseksi joululahjojen rahallisesta arvosta. Hävetkää nyt vähän hei...
 

Yhteistyössä