Minun pienet tissit vastaan toisen suuret

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyyntynyt
Olemme suht onnellinen pariskunta, noin viisikymppisiä molemmat. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ikäiseni nainen, hyvä työ ja mieheni mielestä fiksukin. Minulla on aina ollut pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Olen toisinaan ajatellut, että miksi minulla on näin pienet, kun miehenikin pitäisi isommista, mutta toisaalta asiasta ei ole tähän mennessä "kertynyt ongelmaa". Nyt kuitenkin, johtuisiko tästä keski-iästä (?) on minua alkanut suunnattomasti ärsyttää, että mieheni TV:stä ja muualtakin poimii isorintaisia naisia ja tavallaan ajattelee ääneen, että "voih aika ihanat isot rinnat" yms....jotenkin alan vertailla itseäni ja surkutella näitä omia pieniä tissejäni, vaikka järjellä tiedän, että tissien koolla ei ole merkitystä avioliitossa, niin moni muu asia on tärkeämpi ja seksi voi toimia myös ilman suuria tissejä. Miten voisin huomattaa tästä asiasta miehelleni, loukkaamatta häntä? Tavallaan tiedän, että hän laukoo ajatuksia ajattelematta sen paremmin, mutta silti, se on minusta loukkaavaa, Minä ei ikinä sano mitään sellaista, mikä loukkaisi miestäni ulkomuotoon liittyen. Jos tekisin suht samaa kuin mitä hän nyt tekee, niin voisin kommentoida TV-ohjelman miestä, että mitkä ihanat isot hartiat ja kapea lantioa (mitä hän ei ole) tai jotain vielä pahempaa, mutta se olisi minusta niin "törkeää". Miten voisin menetellä, että miehenikin huomaisi, ettei ole kohteliasta, ainakaan olessaan minun kanssani, kommentoida ja ihannoida isoja rintoja.... ehkä jossain miesporukassa tuo vielä menisi...
 
näin
sano vaan suoraan, että kuule ärsyttää tuo kuolaaminen iso tissisten perään.menee kerralla jakeluun.turha yrittää olla hienotunteinen kun toinenkaan ei ole. jos ei tepsi niin ala ihannoida niitä leveitä hartioita.oma ukko kuolasi blondien perään ja aloin puhua, että minustakin olis mukava tumma parrakas mies, kun omani on vaalea.loppui ainakin hetkeksi. aina ei voi olla mitä joku haluais. pitää tyytyä siihen mikä on tai etsiä uusi.
 
samaa mieltä!
Olen samaa mieltä edellisen kanssa! Sano suoraan, että tuo loukkaa. Tai tee kuten minä: kun kumppanini tuossa viime syksynä oli kehunut jo useita kertoja telkkarissa näkemiään naisia kauniiksi, minä kysyin ihan rauhallisesti, että mihin hän pyrkii käytöksellään. Sanoin hänelle, että maailma on täynnä hyvännäköisiä naisia ja komeita miehiä, ja että minun itsetuntoni kestää kyllä sen, jos joku on hänen silmissään kaunis. Mutta sanoin myös, etten ymmärrä, miksi pitää ääneen kertoa tuollaisia, että enhän minäkään kehu vieraita miehiä hänen kuullensa, miksi niin tekisin.

Jo loppui.
 
*Wankman*
Jos ukkosi on kärsint pienistä tisseistäsi yli viisikymppiseksi aukaisematta suutaan, niin nyt alkaa olla jo korkea aika sanoa mielipiteensä!

Toiseksi: Puolisolleen pitää olla rehellinen parisuhteessa.
 
tisuli
Mieheni on saanut nauttia avioliittomme 25 ensimmäisen vuoden aikana uhkeista rinnoistani.

Nyttemmin muutaman vuoden ajan "uusista" nöpöttimistä.

Vaikuttaa tyytyväiseltä...niin olen minäkin päästyäni hartia/niskakivuista.
Elämä on aika ihanaa;)
 
potut pottuina
Miksi olet varovaisen hienotunteinen miehesi kanssa jos hän ei ole hienotunteinen sinua kohtaan? Ala lausumaan samanlaisia kommentteja miehistä, kehumaan heissä sellaista mikä mieheltäsi puuttuu. Jos ei ala tajuamaan, niin kysy miksi puhuu ääneen. Voisi pitää mielihalunsa omana tietonaan jos ne loukkaavat sinua.
 
Sivhos
Tapasin joskus nuorempana ihastuttavan naisen.Lähempi tutustuminen toi esille,hänen rinnat pienemmät mitä minulla.Silti täysi,viehättävä nainen.Harmi vaan,hän asui toisella puolella Suomea.Sinkkunainen,minä myös silloin sinkkuna.Tykästyimme toisiimme.Vieläkin muistelen häntä.Ei rintojen koko ratkaise.
 
ei ikinä mulle..
Alkuperäinen kirjoittaja Trew:
... kyllä esim. Tanja Karpela tämänhetkisessä uhkeudessaan on aivan tolkuttoman haluttavan näköinen...
Karpela on haluttava jos tykkää silikoneista! Jos kukaan on yhtään seurannut Karpelan kuvia vuosista julkisuus alkanut vuosiin tämä hetki. On rintavarustus muoto ja koko muuttunut radikaalisti. Käsittääkseni rintojen kasvu ei voi olla ihan totaaliradikaalia luonnollisesti. Tyhmäkin näkee kuvist silikonien paistavan. Mutta tykkää ken tykkkää
 
minnil
Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä mulle..:
Alkuperäinen kirjoittaja Trew:
... kyllä esim. Tanja Karpela tämänhetkisessä uhkeudessaan on aivan tolkuttoman haluttavan näköinen...
Karpela on haluttava jos tykkää silikoneista! Jos kukaan on yhtään seurannut Karpelan kuvia vuosista julkisuus alkanut vuosiin tämä hetki. On rintavarustus muoto ja koko muuttunut radikaalisti. Käsittääkseni rintojen kasvu ei voi olla ihan totaaliradikaalia luonnollisesti. Tyhmäkin näkee kuvist silikonien paistavan. Mutta tykkää ken tykkkää
voi niitä kuvia vieläkin vertailla: netistä löytyy. ja kuvaajan lapsena tiedän, että aikaisemmissa kuvissa tissit (karpelankin) nostettiin bikinikuvissa niin ylös, että nänninpiha jäi millin päähän bikinin reunasta ja tissi tuettiin ns. kananfileillä. äin saatiin vaikutelma suurista ja pystyistä utareista. linnan juhlakuva jossa karpelalla on tiukka vihreä puku kertoo sen mitä on aiemmin ollut. vertaapa sitä kuva nykyisiin ja mieti miten nykyiset pallot tungettaisiin tohon vihreään pukuun.... ei onnistu. eikä ne pallot kasva iän ja laihtumisen myötä, päinvastoin. sori, se on luonnonlaki kaikille....
 
ei huolta
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt:
Olemme suht onnellinen pariskunta, noin viisikymppisiä molemmat. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ikäiseni nainen, hyvä työ ja mieheni mielestä fiksukin. Minulla on aina ollut pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Olen toisinaan ajatellut, että miksi minulla on näin pienet, kun miehenikin pitäisi isommista, mutta toisaalta asiasta ei ole tähän mennessä "kertynyt ongelmaa". Nyt kuitenkin, johtuisiko tästä keski-iästä (?) on minua alkanut suunnattomasti ärsyttää, että mieheni TV:stä ja muualtakin poimii isorintaisia naisia ja tavallaan ajattelee ääneen, että "voih aika ihanat isot rinnat" yms....jotenkin alan vertailla itseäni ja surkutella näitä omia pieniä tissejäni, vaikka järjellä tiedän, että tissien koolla ei ole merkitystä avioliitossa, niin moni muu asia on tärkeämpi ja seksi voi toimia myös ilman suuria tissejä. Miten voisin huomattaa tästä asiasta miehelleni, loukkaamatta häntä? Tavallaan tiedän, että hän laukoo ajatuksia ajattelematta sen paremmin, mutta silti, se on minusta loukkaavaa, Minä ei ikinä sano mitään sellaista, mikä loukkaisi miestäni ulkomuotoon liittyen. Jos tekisin suht samaa kuin mitä hän nyt tekee, niin voisin kommentoida TV-ohjelman miestä, että mitkä ihanat isot hartiat ja kapea lantioa (mitä hän ei ole) tai jotain vielä pahempaa, mutta se olisi minusta niin "törkeää". Miten voisin menetellä, että miehenikin huomaisi, ettei ole kohteliasta, ainakaan olessaan minun kanssani, kommentoida ja ihannoida isoja rintoja.... ehkä jossain miesporukassa tuo vielä menisi...
ei huolta, jos rintasi olivat vuonna 2005:
http://yle.fi/linnanjuhlat/2005/galleria/index10.html
 
tilanne nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt:
Olemme suht onnellinen pariskunta, noin viisikymppisiä molemmat. Olen mielestäni ihan ok-näköinen ikäiseni nainen, hyvä työ ja mieheni mielestä fiksukin. Minulla on aina ollut pienet rinnat, mutta rinnat kuitenkin. Olen toisinaan ajatellut, että miksi minulla on näin pienet, kun miehenikin pitäisi isommista, mutta toisaalta asiasta ei ole tähän mennessä "kertynyt ongelmaa". Nyt kuitenkin, johtuisiko tästä keski-iästä (?) on minua alkanut suunnattomasti ärsyttää, että mieheni TV:stä ja muualtakin poimii isorintaisia naisia ja tavallaan ajattelee ääneen, että "voih aika ihanat isot rinnat" yms....jotenkin alan vertailla itseäni ja surkutella näitä omia pieniä tissejäni, vaikka järjellä tiedän, että tissien koolla ei ole merkitystä avioliitossa, niin moni muu asia on tärkeämpi ja seksi voi toimia myös ilman suuria tissejä. Miten voisin huomattaa tästä asiasta miehelleni, loukkaamatta häntä? Tavallaan tiedän, että hän laukoo ajatuksia ajattelematta sen paremmin, mutta silti, se on minusta loukkaavaa, Minä ei ikinä sano mitään sellaista, mikä loukkaisi miestäni ulkomuotoon liittyen. Jos tekisin suht samaa kuin mitä hän nyt tekee, niin voisin kommentoida TV-ohjelman miestä, että mitkä ihanat isot hartiat ja kapea lantioa (mitä hän ei ole) tai jotain vielä pahempaa, mutta se olisi minusta niin "törkeää". Miten voisin menetellä, että miehenikin huomaisi, ettei ole kohteliasta, ainakaan olessaan minun kanssani, kommentoida ja ihannoida isoja rintoja.... ehkä jossain miesporukassa tuo vielä menisi...
voivat ne vuonna 2009 olla tällaiset: http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/mu...?karpela_tanja
ja kaikki vain "luonnollisen" raskauden aikaisen kasvun seurausta... toiminee kuitenkin ilman raskauttakin (kyselepä plastiikkakirurgilta).
 
lehtikuvat
Kieltämättä noissa kuvissa on uskomaton ero. Lieneekö jotain aprin litran luokkaa? Riittäköhän edes?

Se ei kuitenkaan ole olennaisinta, vaan se miksi (en puhu nyt raskausajasta, vaan esim v.2008 linnanjuhlista verus vuoden 2005 linnanjuhliin) tuo kasvu on noin suuri? Jos haluaa olla politiikkona todesta otettava ei kannattaisi kasvattaa tuota etumusta povipommin tavoin vaikka se onkin paras tapa pysyä lehtikuvissa jatkuvasti.
 
myös silikoneja harkitseva
Onko noin suuri ero nahan venymisen kannalta mahdollista? Entä jos sisältö täytyy poistaa niin millaiset nahkapussit jää roikkumaan? Voiko nahkaakin poistaa?
 

Yhteistyössä