Minun pienet tissit vastaan toisen suuret

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Mökin muija
Kyllä on lapsellista kehuskelua tällä palstalla: "mulla onkin suuremmat kuin sulla, hähää"

On se sitten kivaa isotissisten olla vanhana, kun tissit roikkuu navassa asti, miten kuvittelette että ne vanhempana pysyvät kauniisti pystyssä?

Itselläni alkoivat rinnat kasvaa vasta viimeisen synnytyksen jälkeen jostain kumman syystä! Omasta mielestäni sellaiset normaalin kokoiset rinnat ovat kauneimmat, ei mitkään jumborinnat. Kaikki vaatteetkin on tehty pienirintaisille, itsekään en tahdo löytää paitapuseroita joissa napit menevät kiinni. Jos pitäisi valita ottaako isot vai pienet rinnat, kyllä valitsisin pienet!
 
luomu 80JJ
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni on kaunista:
Sen sijaan, kun olen sanonut ottavani silarit, niin on tullut se tiukka EI !
Aivan. Jos rintasi suurenevat, jonottaa ovella pian lauma miehiä. Pienirintaisilla ei ole sitä ongelmaa (tai "ongelmaa"). Nainen pysyy kiltisti uskollisena kodinhengettärenä, ja mies voi käydä tuikkaamassa isorintaista rakastajatartaan.
 
Voi hyvä sylvi...
Onko se uskollisuuskin kiinni rinnoista??!Olen ollut nuorena ja hoikkana tosi pienirintainen, petin minkä kerkisin! Ja miehet olivat kovasti perääni, no ehkä kaikkien kauniiden nuorten naisten, rintojen koosta riippumatta!

Vanhempana vähän "pyöristyin", myös rinnoista, olin silloin jo uskollinen puolisolleni. Kyllä omituisia oletuksia on, että miehet olisivat vain isorintaisten naisten perään... Tietysti on miehiä jotka ihannoivat rintoja, on myös niitä jotka tykkäävät isosta takapuolesta, kauniista sääristä, pitkistä, lyhyistä jne...jne...
 
fghfghffhghgf
Tämä on ihan saman tasoista paskaa kuin mitä ne iänikuisen mulkun pituus/paksuus keskustelut. Kas kun ei isorintaiset ole vielä heittänyt tuota rintojen väliin panemiskorttia kehiin, se kun ei pienirintaisilla onnistu. Tämä on ihan teinipalsta! Rinnat on kauniit jos ne on kauniit, se ei ole koosta kiinni sanoo mies the man!
 
Monimutka
Alkuperäinen kirjoittaja luomu 80JJ:
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni on kaunista:
Sen sijaan, kun olen sanonut ottavani silarit, niin on tullut se tiukka EI !
Aivan. Jos rintasi suurenevat, jonottaa ovella pian lauma miehiä. Pienirintaisilla ei ole sitä ongelmaa (tai "ongelmaa"). Nainen pysyy kiltisti uskollisena kodinhengettärenä, ja mies voi käydä tuikkaamassa isorintaista rakastajatartaan.
Siis aina miehen mielestä vaikka ruma ja ilkeä isorintainen kuin kaunis ja mukava pienempirintainen? Ja näin typeriä jotkut uskovat kaikkien miesten olevan!?!?!?

 
hUH HAH HEIJAA
Fiksu mies ei valitse naistaan rintojen koon perusteella. Iso osa miehistä tykkää isoista rinnoista, mutta myös iso osa niistä pienistäkin.

Nuo väitteet, että pienirintaisten naiseten miehet pettävät naisiaan isorintaisten kanssa jätän omaan arvoonsa. joku voi tehdä niin ja toinen ei.

Pienirintaisena muuten elämä on paljon mukavampaa. Rinnat ei roiku vanhanakaan ja vaatteet istuvat hyvin. Eikä ole hartiasärkyjä. Minun miehelleni olen hyvin välttänyt rintojen koosta huolimatta. Enemmän hän tykkää taputella pyöreää ja kiinteää takamustani.

Taitaa isorinnoilla olla pelko, että me pienempirintaiset naiset viedäänkin ne teidän miehenne !
 
kuppikoko B75 ja onnellinen
Jos itsetunto on rinnoista kiinni niin aika heikoilla jäillä ollaan. En itse ole luonnossa nähnyt yhdenkään todella hoikan ja kiinteän omaavan isoja rintoja. Yleensä ne isot rinnat ovat ylipainoisen tai isohkon naisen kehossa. Makunsa kullakin. Uskon että useammat miehet pitävät normaalipainoisista naisista ja se on tärkeämpää kuin minkälaiset rinnat naisella on.

Miksi isorintaiset kuvittelevat että pienirintaiset ovat heille kateellisia? Minä en ainakaan ole (B75) sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni ja muotooni. En haluaisi miestä joka valitsisi minut rintojen perusteella.




 
70dd
Alkuperäinen kirjoittaja hUH HAH HEIJAA:
Fiksu mies ei valitse naistaan rintojen koon perusteella. Iso osa miehistä tykkää isoista rinnoista, mutta myös iso osa niistä pienistäkin.

Nuo väitteet, että pienirintaisten naiseten miehet pettävät naisiaan isorintaisten kanssa jätän omaan arvoonsa. joku voi tehdä niin ja toinen ei.

Pienirintaisena muuten elämä on paljon mukavampaa. Rinnat ei roiku vanhanakaan ja vaatteet istuvat hyvin. Eikä ole hartiasärkyjä. Minun miehelleni olen hyvin välttänyt rintojen koosta huolimatta. Enemmän hän tykkää taputella pyöreää ja kiinteää takamustani.

Taitaa isorinnoilla olla pelko, että me pienempirintaiset naiset viedäänkin ne teidän miehenne !
Sellainen pelko voi ollakin jollain läskillä, mutta tuskin kellään hoikalla & povekkaalla naisella. Sopii toki tulla yrittämään. Voi vain käydä niin, että menetät sitten sen omankin ukkosi :D
 
Luonnonoikkuko?
Alkuperäinen kirjoittaja kuppikoko B75 ja onnellinen:
Jos itsetunto on rinnoista kiinni niin aika heikoilla jäillä ollaan. En itse ole luonnossa nähnyt yhdenkään todella hoikan ja kiinteän omaavan isoja rintoja. Yleensä ne isot rinnat ovat ylipainoisen tai isohkon naisen kehossa. Makunsa kullakin. Uskon että useammat miehet pitävät normaalipainoisista naisista ja se on tärkeämpää kuin minkälaiset rinnat naisella on.

Miksi isorintaiset kuvittelevat että pienirintaiset ovat heille kateellisia? Minä en ainakaan ole (B75) sillä olen tyytyväinen ulkonäkööni ja muotooni. En haluaisi miestä joka valitsisi minut rintojen perusteella.
Mittani ovat 48 kg/152 cm, kuppikokoni 70E. Mielestäni olen painoindeksillä 21 hoikka ja kuntoilun ansiosta myös suht kiinteä.
 
samat hoidot
Silikonoblogin sivuilta: Tanja Karpela: "Tanja Karpela on säilyttänyt muotonsa, vaikka onkin laihtunut rajusti muutamaan otteeseen." Niinpä, kun on ottanut silikonit. Siinäpä loistava yhdistelmä: ottaa silikonit ja laihduttaa rasvakerroksen pois. Suosittelen monelle naiselle."

Minäkin suosittelen :) Laihdutin senkin vähän mitä oli laihdutettavaa, otin silikonit, hiuslisäkkeen ja pulleutta poskiin ja huuliin sekä otsarypyt pois. Voin löydä vetoa, että hommat tehtiin varmasti yhtä hyvin kuin Karpelallekin ja oloni on nyt upea :)
 
Valkan friidu
siitä, mikä on painoindeksimme ja kuppikokomme, että ap. ei ole osallistunut keskusteluun enää aikoihin.

Joten jos on tarpeen käsitellä keskenään tätä asiaa kandeis varmaan perustaa ihan oma ketju mielellään tuonne seksipuolelle. Kun se tissikokohan on juuri seksielämän clou.

Ap lienee antanut miehelleen tämän ajattelemattomuuden anteeksi kuten parisuhteissa (tämän palstan otsikko) useimmiten on tapana.
 
tyhymä oulusta
Alkuperäinen kirjoittaja Valkan friidu:
siitä, mikä on painoindeksimme ja kuppikokomme, että ap. ei ole osallistunut keskusteluun enää aikoihin.

Joten jos on tarpeen käsitellä keskenään tätä asiaa kandeis varmaan perustaa ihan oma ketju mielellään tuonne seksipuolelle. Kun se tissikokohan on juuri seksielämän clou.

Ap lienee antanut miehelleen tämän ajattelemattomuuden anteeksi kuten parisuhteissa (tämän palstan otsikko) useimmiten on tapana.
Mikä on "kandeis" ja mikä on "clou" ?
 
luomu 80JJ
Alkuperäinen kirjoittaja bläääh:
... ja tehdään rintojen pienennysleikkauksia ...
Terveydellisistä syistä? Itseäni rinnat vaivaavat jonkin verran, niska-, hartia, pää- ja selkäkipuja riittää. Pääsisin pienennykseen, mutta en halua, koen että identiteettini muuttuisi. Olen aina ollut isorintainen enkä osaa muunlaisena itseäni kuvitella. Ehkä jos nuo tuosta alkavat kovasti roikkua tai kivut pahenevat selkeästi...
 
Äly se vaan välähtelee
Onnea vaan jos identiteettisi perustuu rintoihin, eli muodottomaan rasva- ja rauhaskudokseen! Itse perustan käsitykseni itsestäni vasemman takareiteni syntymämerkkiin.
 
Persidentiteetti
Minulla identiteetti perustuu isoon perseeseen ja reisiin, jotka hankaavat yhteen kävellessä tuottaen kipuja ja hiertymiä. En voi laihduttaa, koska identiteettini muuttuisi.
 
Vierailija
Miksi sitten otetaan silikoneja?

Tuohon kysymykseen löytynee vastaus vain ja ainoastaan silikonit ottaneen naisen psyykestä. Miehen kanssa silikoneilla ei ole mitään tekemistä, lukuunottamatta niitä miehiä joilla on addiktio silikoneihin riippumatta siitä ovatko ne kumia vai lihaa. Heille voi toki tarjota barbaraa isoryntäisempänä versionakin ;)

Ranskassa tuskin kukaan ranskalainen nainen on ottanut silikoneja, siellä on pääosassa hyvä seksi.

Amerikassa, silikoonien luvatussa maassa, silikonit on joka toisella ja sillä taas ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Vaan vain ja ainoastaan naisen oman minäkuvan ja itsetunnon.

Joten miesten kuvitelmat silikonitissisen "suuremmasta seksikkyydestä" ovat aika nurinkurisia ja kertonevatkin ennen kaikkea joko nuoresta iästä ja kokemattomuudesta.

Jollekin tissit voi olla tärkeän fetissin asemassa, ja usen näin on nuorilla miehillä (kuuluu kehitykseen), mutta kun mies hieman vanhenee ja ylittää 21-vuoden iän ja on saanut hieman enemmän kokemusta naismaailmasta nousee itse asia ihan eritasolle kuin mammantissit- unelmaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija
Miksi sitten otetaan silikoneja?
Silikonien otossa on vain ja ainoastaa kysymys naisen psyykestä. Miehen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä (paitsi tietenkin miehen painostus kumppania kohtaan hankkimaan isommat tissit).

Ranskassa tuskin kenelläkään ranskalaisella naisella on silikoneja, siellä olennaisin asia on nautinnollinen seksi.

Amerikassa, silikonien luvatussa maassa, silikonit on monella ja kysymys on vain ja ainoastaan naisesta itsestään. Eli naisen oma kehonkuva ja itsetunto vaikuttavat siihen lähes 100 % ottaako silikonit vai ei.

Tietenkin on miehiä joiden suuri fetissi on tissit. Normaalistihan miehen seksuaalisuuteen kuuluu kehitysvaihe, jossa tissit ovat se suurin juttu, mutta miehen kehittyessä ja kypsyessä iän myötä myös seksi avautuu aivan eri tasolle kuin unelmiin mammantisseistä.

Miehen kuvitelma suuritissisen (jos silikonit) naisen suuremmasta seksikkyydestä tuntuukin aika absurdilta vaikka nykyään tietoa naisen seksuaalisuudesta on saatavilla pilvin pimein.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä