Mirena kierukka ei ole luotettava ehkäisy!!

Ei hitto
MUlle asennettiin 6kk synnytyksestä, menkat ei ollut kerennyt alkaa ja ei ole vieläkään näkynyt nyt on synnytyksestä 11kk. Pitäskö alkaa stressaamaan, ajattelin tuon kierukan olevan melko luotettava kapistus. Ja lankoja ei ole tuntunut koskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Ja vielä tiistaihin asti "saat" odotella tarkempaa tietoa :|

Onnea tai osanottoja tai voimia tai mitä nyt eniten haluat tai tarviatkaan :hug:
Onhan se toisaalta pitkä aika odotella, mutta minkäs sille voi...ensin antoivat ajan päivystykseen tälle päivälle klo 19.30, mutta sitten soittivat kotiin ja peruivat tuon ajan ja antoivat tiistaille.Päivystyksessä kuulemma saattaa olla sellanen lääkäri,joka ei tiedä mistään mitään, eikä sitä, et miten kierukka poistetaan.Tiistain lääkäri osaa ultrata ja hoitaa äitiysneuvolan asiakkaita, joten parempi vaihtoehto sitten tuo tiistai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
tiedän, mäkin tulin viime talvena raskaaksi kun ko kierukka oli "kadonnut" mutta meni kesken viikolla 13 :hug: mikään ei ole sata%varmaa...
niin, keskenmenon riskihän kierukkaraskauksissa on kai normaalia suurempi ja eihän tästäkään vielä tiedä, vaikka olis kohdun ulkopuolinen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira Eufrosyyne:
Apua tuo pitäis kohta asentaa. Nyt minulla on jo yksi pillerivauva. Uskallankohan laittaa ollenkaan.
Mä luotin tähän kapistukseen niin täysillä, mutta ei se sit ollutkaan luotettava mun kohdallani :/
Niin mäkin tein noiden pillereiden kohdalla. Nyt olen kyllä onnellinen tuosta 7 kk:n ikäisestä vauvelista. Minulla on myös verenpainetauti ja sen vuoksi raskaudet ovat olleet vaikeita, kun paineet ovat lääkityksestä huolimatta nousseet ja nousseet....
Muistan omat ajatukseni noin vuoden takaa eivätkä ne todellakaan olleet aina kauniita. Iso :hug: ja voimia tiistain odotukseen ja päätöksen tekoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira Eufrosyyne:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Elviira Eufrosyyne:
Apua tuo pitäis kohta asentaa. Nyt minulla on jo yksi pillerivauva. Uskallankohan laittaa ollenkaan.
Mä luotin tähän kapistukseen niin täysillä, mutta ei se sit ollutkaan luotettava mun kohdallani :/
Niin mäkin tein noiden pillereiden kohdalla. Nyt olen kyllä onnellinen tuosta 7 kk:n ikäisestä vauvelista. Minulla on myös verenpainetauti ja sen vuoksi raskaudet ovat olleet vaikeita, kun paineet ovat lääkityksestä huolimatta nousseet ja nousseet....
Muistan omat ajatukseni noin vuoden takaa eivätkä ne todellakaan olleet aina kauniita. Iso :hug: ja voimia tiistain odotukseen ja päätöksen tekoon.
kiitos =)
 
Eihän satavarmaa olekaan
Sterilisaatiokaan ei ole 100% varma, yksinään. Näitä sterilisaatio-lapsiakin on. Kuten myös pilleri- ja kierukka- lapsia. Eli ainut varma keino on SELIBAATTI... valitettavasti....
 
Sen takia mie en ottanu noita kierukoita vaikka tyrkyttivät, mut sellaista se elämä on ja kun luonto päättää niin.. :hug:
 
Hep
Minulla on mirena toiminut menestyksekkäästi 5 vuotta. Vaikka takana on yksi pilleriraskaus.

Ei mikään ehkäisy ole varmaa. Sinulla vaan kävi huono tuuri. Aika harvinaisia hormonikierukkaraskaudet ovat, kuparikierukalla yleisempiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hitto:
MUlle asennettiin 6kk synnytyksestä, menkat ei ollut kerennyt alkaa ja ei ole vieläkään näkynyt nyt on synnytyksestä 11kk. Pitäskö alkaa stressaamaan, ajattelin tuon kierukan olevan melko luotettava kapistus. Ja lankoja ei ole tuntunut koskaan.
Se on lähes 100% varma, eli yhtä varma kuin sterilisaatio. Ei kuitenkaan 100% kuten ei mikään ehkäisy, kuten tästäkin ketjusta voi päätellä...
 

Yhteistyössä