Mirenan luotettavuus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on Mirena-kierrukka, jonka luotettavuus ehkäisynä mietityttää. Langat leikattiin asennusvaiheessa niin lyhyiksi, etten tunne niitä. Käydessäni papa-kokeessa hoitaja ei nähnyt lankoja, mutta hän ei tuntunut kovin kiinnostuneelta niitä etsimään.. Nykyisellä asuinpaikkakunnalla ei ole mitään kontrollia asennuksen jälkeen. Kuukautiset ovat niukemmat kuin aikaisemmin, mikä on ainut asia, josta voin kierrukan olemassaolon huomata. Onko kokemuksia, kuinka varmasti Mirena pysyy paikoillaan ja voiko siihen luottaa? Lapsiluku on täynnä, ikääkin 40.
 
vierailija
Mulla myös langat ei ole pariin kuukauteen tuntunut, kuulemma normaalia, vaikka melko pitkiksi jätettiinkin. Niukat menkat tulee edelleen säännöllisesti, asennuksesta nyt 6kk. Pari (nega) raskaustestiä varuilta töiden haitallisuuden takia tehnyt.. uusi raskaus ei kuitenkaan olisi katastrofi, vaikka suunniteltu lapsiluku (3) nyt nuorena jo täynnä.
 
Minulla on Mirena-kierrukka, jonka luotettavuus ehkäisynä mietityttää. Langat leikattiin asennusvaiheessa niin lyhyiksi, etten tunne niitä. Käydessäni papa-kokeessa hoitaja ei nähnyt lankoja, mutta hän ei tuntunut kovin kiinnostuneelta niitä etsimään.. Nykyisellä asuinpaikkakunnalla ei ole mitään kontrollia asennuksen jälkeen. Kuukautiset ovat niukemmat kuin aikaisemmin, mikä on ainut asia, josta voin kierrukan olemassaolon huomata. Onko kokemuksia, kuinka varmasti Mirena pysyy paikoillaan ja voiko siihen luottaa? Lapsiluku on täynnä, ikääkin 40.
Kyllä se on ihan luotettava ja taatusti pysyy siellä, jos ultraäänellä katsottu, että se on saatu oikein asetettua. Meillä se vaan aiheutti vaimolle migreenikohtauksia, joten sen käyttö piti lopettaa. Lisäksi niitä lankoja käytiin kertaalleen lyhentämässä, koska ne pistilivät penistä seksin aikana.
 

Yhteistyössä