Missä niitä Virtasia, Korhosia, Lahtisia ja Niemisiä oikein lymyää?

:xmas:

Noiden pitäisi olla Suomen suosituimmat sukunimet, Korhonen tainnut kiilata Virtasten ohi.

Mutta olen asunut elämäni aikana useammassa eri kaupungissa ja tavannut tuhansittain eri sukunimellä varustettuja ihmisiä, mutta noihin en ole törmännyt. Missä koloissa nuo piileskelee?

Itse asun Oulun alapuolella mutta Uudenmaan pohjoispuolella. Onko nuo nimet just jossain Uudellamaalla suosittuja vai missä?
 
Virtasia ja Korhosia on täällä kaakon kulmilla ainakin ihan riittävästi.

Itse en tunne ketään Niemistä tai Lahtista, mutta Niemelöitä ja Lahteloita kylläkin :D
Ok, eli noita kahta ekaa on siis todistettavasti jossain!
Mäkin tunnen yhdet Niemelät.

Ja julkkiksista siis tiedän Jukka ja Ville Virtasen ja Aku Korhosen mutta ei yksikään noista aloitusviestissäni luettelemistani sukunimistä ole vastaan kävellyt.
 
"JJJ"
Mulla on kaveripiirissä 5 Korhosta... Mä olen myös entinen Korhonen kauan aikaa sitten.

Virtasia muutamia tunnen. Lahtisia liikaa. Ja Niemisiä myös :D

Omaan myös entisenä sukunimenä yhden suomen suosituimmista, ja nyt mulla on myös taas yksi -NEN loppuinen xD

(Olen ollut kerran vain naimisissa)
 
Itä-suomessa asun ja tunnen useammankin Korhosen perheen, ja samassa talossakin näyttäs pari korhosta asuvan eli kai ne täällä sit lymyää.

Niemisiäkin on muutama tuttu mut muihin en oo törmännyt.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
"vieraana"
Lahtisia lukuun ottamatta tunnen kyllä noita muita. Täällä Etelä-Pohjanmaalla ei kauheasti noihin törmää ja nuo, jotka tunnen, ovat tulleet muualta. Itä-Suomessa on kyllä paljon noita -nen päätteisiä nimiä.
 

Yhteistyössä