Missä olet hyvä vai oletko missään?

  • Viestiketjun aloittaja keskinkertainen
  • Ensimmäinen viesti
Mimoosa harmaana
Olen loistava lusmuilija, nytkin pitäisi lukea ikääntymisen kunniaksi vähän pääsykokkeisiin, mutta ei.

Toisaalta olen ihan omasta mielestäni taitava matemaattisissa aineissa (yeah right) ja kielissä..Käsityötkin ja musiikinsoittelu- ja hiffaus kuuluvat myös tasokkaaseen repertuaariini.

Toisaalta pidän äärimmäisesti psykologiasta ja yhteiskuntatieteistä, ja saamani arvosanat myös puhuvat sen puolesta..

Toisaalta tuntuu, että pidän kaikesta ja olen niissä myös hyvä, mutta toisinaan inhoan kaikkea, enkä edes halua yrittää. Siivoamisessa olen luvattoman lahjaton. Ja saamaton.

Jos olisi yksi ainut asia, jossa olisin oikein hyvä, se olisi kuvataiteet. Pienestä pitäen olen piirtämisestä/maalaamisesta pitänyt, myöhemmin laajentaen muihinkin kuvataiteen osa-alueisiin. Viimeisimpänä valtauksena silkkipaino...

Tuntuupa tyhmältä selittää, missä luulee olevansa hyvä :D Todellisuudessa olen ehkä vain keskiverto, mutta rakkauteni ja intohimoni tiettyjä asioita kohtaan toimii motivaattorina parempaan pyrkimisessä.
 
Mä olen omalla alallani tippaakaan valehtelematta maailman paras. Oikeesti.

Se vähän ottaa aivoon jos joku on kuunnellut mun luentoani kaksi päivää ja sen perusteella sanoo olevansa hirveen hyvä kun multa meni semmoiset kolkytä vuotta tajutessa kuinka vähän osaankaan.
 

Yhteistyössä