Missä olette saaneet hyvää palvelua? Listaus hyvästä asiakaspalvelusta!

  • Viestiketjun aloittaja "asiakas"
  • Ensimmäinen viesti
"asiakas"
Hyvää palvelua olen saanut Naistenklinikan vuodeosastolla 30. Hoitajat olivat ystävällisiä ja kohtelivat minua hyvin.
Helsingin YTHS:n hammashoito on ollut loistavaa.

Onpas vaikeaa keksiä....!!!!
 
"Asiakas"
Meidän tk ja neuvola. Siellä saa aina ystävällistä palvelua ja ymmärrystä. Ja aikojankin olen aina tarvittaessa saanut.

Avaklinikka Turku. Sinne ei onneksi enää tarvitse mennä, mutta jos tarvitsisi, niin sinne.

Sitten on monessa paikkaa yksittäisiä työntekijöitä esim kaupassa tai ravintolassa jotka on tosi loistavia. Mieleen jäi erityisesti kerran eräs nuori tarjoilijapoika Turun Denniksessä joka oli ihan mieletön. Lähetettiin oikein pomolle kiitokset jälkikäteen. Sääli ettei ole sen jälkeen näkynyt, taisi olla joku kesäapu.

Sanonkin kaikille että jos saatte hyvää palvelua niin muistakaa kiittää. Joskus on ihan hyvä kertoa myös työntekijän pomollekin että alaiset ovat tehneet hyvin hommansa. Se piristää kummasti kaikkien päivää!
 
- Welho: yleensä vastaavat nopeasti puhelimeen/ sähköpostiin ja ongelma ratkeaa lähes samantien. Vaihtoivat aikoinaan modeemini neljä kertaa vaikka laitetakuut ei ollu enää voimassa.
- meidän lähikauppa: kun yksin kauppaan meen, työntekijä auttaa ostosten keräämisessä ja kassalla pakkaamisessa, yli 50e:n korttimaksuistakaan eivät enää henkkareita kysele, pyytävät vaan kirjoittamaan sotun omalle kohdalleen
- Kuopion lentokenttä: aivan upeaa asiakaspalvelua ja asiakkaiden tasa- arvoista kohtelua
- Itäkeskuksen Akateeminen kirjakauppa: Vaikka kirjaa ei heidän listoissa olekaan, se tilataan eikä tule edes kalliiksi
- Hotelli Ville Tampereella: tää kannattaa kokea, on muuten jokaisen euron arvoista
 

Yhteistyössä