Missä on Päätön?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen ollut parisen kuukautta kiireisenä ja ei ole ehtinyt palstailemaan. Päätön ei ole kommentoinut ketjuihin lainkaan.

Onko teenlitku vaihtanut nikkiä? Yksi uusi nikki kirjoittaa tosi tutun oloisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
tässähän minä. oliko ikävä :D
No jokuhan jo arveli, että sut on Porvoossa ammuttu. :eek:
Eikös Päätön ole kotoisin Satakunnasta päin? Töissä siellä päin koulukodissa tai vastaavassa.
No sen ainakin tiedän, että häntä ei ole Porvoossa hampurilaispaikan jonossa ammuttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
miks just minut olis ammuttu :eek:
No jossain ketjussa sitä veikattiin. :D se oli joku erikoisempi auto mitä siellä nostettiin lavetille, niin tottahan se oli sitten sun auto. :xmas:
mä en tykkää avo-autoista, eikös tapaukseen liittyny semmonen ?
Niin se taisi olla. :) Mä en niistä niin ymmärrä enkä välitäkään mutta joku oli tosiaan sen johtopäätöksen tehnyt, että sinähän se siellä sitten. :D Hiukan meni vaan maakunta pieleen. :whistle:

Mutta mä kyllä itseasiassa taidan tietää ne uhrit. :/ Nimim. Porvoossa ja lähistöllä kouluni käynyt. :|
 
vierailija
Menes kuule Päätön siitä Instrulle tms :geek:

Joka päivä täällä nostellaan ikivanhoja ketjuja kuten esim
Kaksplussahan on tunnettu vanhojen ketjujen nostamisista. Joka päivä tänne nostetaan joku päläpälä-ketju jostain vuodelta 2009. Mutta sekin on lähes raikasta, sillä uusia ketjuja ei tänne synny. Jos syntyy, niin ne 99% varmuudella koskee jotain mamu sitä tai mamu tätä. Siihen yhteen jäljelle jääneeseen prosenttiin mahtuu sitten ne relaatiot ja maistuuko -jutut.
 
vierailija

Yhteistyössä