Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
kuka
Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
hullun lehmän essolla, paikallinen huoltsikka siis
tämä pätee vieläki!
jos käyt tankaan vastapäiseltä kylmäasemalta benziinit tankkiin nii hän ei myy sulle myymälästään mitään, tai sitten muuten vain kiljuu että hae kahvis muualta..
tänä vuonna itse lehmä oli käyny lätkäsemässä samaisen kylmäaseman maksupäätteisiin "epäkunnossa" -tarrat :D hän ei vaan tienny että kylmäasemalla on valvontakamerat..
siis missä? paikallisia essoja löytyy aika monesta paikasta
 
voi ei
jämsän pizzeria mikä lienee. kaksi TOSI tytlyä mamu miestä ja piiiitkä odotus. sitten pöytään tulee kaksi pakastepizzaa: Kova valmispohja ja pari hassua pepperonia ja ripaus juustoa. hyvä että hampaat pystyi. ja lapselta, 1,5v veloitettiin "kattausmaksu" kun ei hänelle omaa pizzaa tilattu! Herranjestas mikä paikka!
 
vieras
Pixmanialta. Oli kyse tuotteen palautuksesta. Prosessi kesti yli kuukauden, ei postimaksua edes saanut takaisin. Tässä oli kaikenlaista ongelmaa, mutta olen niin täynnä koko puljua, etten edes jaksa enää tarkemmin alkaa selittää.
 
juupajuu
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Eräältä farkkukauppiaalta ,nainen , nummelassa sillä on liikekin.Oli myymässä jokunen kesä sitten täällä meidän paikkakunnalla farkkuja isossa tapahtumassa.

menin sitten poikieni kanssa katsomaan ja kokeilin muutamia farkkuja , taisin kolmansiakin vielä kokeilla kun se nainen sanoi että oletko ihan oikeasti ostamassa jotain vai kokeilemassa ja että hänellä on kauhea kuume,eikä jaksaisi tässä turhaan seisoskella.

Olin ihan että :eek:

Ilma oli todella helteinen ja sanoinkin että tuskinpa tässä itsekään niin mieluusti lasten kanssa helteessä "kokeilisin" vain farkkuja,jos ei olisi tarvetta hankkia...

Totesin vielä että menenkin ostamaan farkkuni muualta.Kovasti koitti pahoitella että kun hällä on niin kauhea olo jne.jne.'

Ei mun mielestä silti tarvitse asiakkaalle tollain töksäytellä,ei vaikka olis mikä olo.
Mä ostin tältä samaiselta joskus 5 vuotta sitten farkut, kun siellä liikkeessä oli aika halpaa ja isojakin kokoja hienoja farkkuja. Oli olleet farkut kahtena iltana päällä (alle viikko ostopäivästä) ja sellaset niitit taskujen reunasta oli jo lähteny ja isot reijät jääny joten menin palauttamaan farkut kuitin kanssa ja selitin et hajosivat kahdessa illassa. Akka kehtas ruveta väittämään et mä olen repinyt ne itse irti, ei ne kuulemma muuten lähde ja ilmoitti et hän ei ainakaan rupea mulle uusia farkkuja antamaan tai rahoja takasin. Lopulta kun olin soittanut kuluttaja-asiamiehelle ja ilmoitin myyjälle et hänen täytyy vähintäänkin antaa mulle tilalle uudet ehjät farkut koska niin nopeasti ei saa tavara hajota hän viskas mulle rahat pöydälle niin et osa tippui lattialle ja tokas "pidä rahas, mut älä ikinä enää tuu mun liikkeeseen!!! Mä en tollasia asiakkaita tarvii..."
 
Ukin arvauskeskukseen menin joskus päivystykseen, kun ei saanu omalääkärille aikoja kun viikon päähän. Pohje kramppas vähän väliä, tunto lähti, eikä pystyny varaamaan jalan päälle. Ihanaisen naislääkärin ensimmäinen kysymys oli multa, että käytätkö jotain aineita.. :eek: Ööö, en käytä, no syötkö jotain testosteroiinia tai muita hormooneja? En, ainut mitä syön on e-pillerit, No, en mä sitte tiedä mikä siinä voi olla.
Että näin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuka:
Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
hullun lehmän essolla, paikallinen huoltsikka siis
tämä pätee vieläki!
jos käyt tankaan vastapäiseltä kylmäasemalta benziinit tankkiin nii hän ei myy sulle myymälästään mitään, tai sitten muuten vain kiljuu että hae kahvis muualta..
tänä vuonna itse lehmä oli käyny lätkäsemässä samaisen kylmäaseman maksupäätteisiin "epäkunnossa" -tarrat :D hän ei vaan tienny että kylmäasemalla on valvontakamerat..
siis missä? paikallisia essoja löytyy aika monesta paikasta
siis todellisuudessa tämä on ST1:nen syväsenvaarassa, mutta kaikki sitä essoksi aina sanoopi ^^ liekkö ennen ollut esso.. :D "sherlock"
 
mam
Rautakaupat on kans syvältä ja yhden alueen Jukka-talo -edustajan kans ei tullu mitään. Piti ostaa kyseinen paketti muualta.
Stokkalla on kans kai joku pärstäkerroin systeemi.
Ja uimahallimme kahviossa kattelin kans eilen että oli tosi tyly myyjätär. Ite sain ihan asiallista palvelua mutta jotenki sitä näytti ressaavan syyslomalla olevat koululaiset jotka kävi ostaan irtokarkin kerrallaan. Kai sillä ois ollu muutakin tekemistä ku "palvella" niitä??? :O
 
yäk.
ja lihatiskiltä ex-ukko iskenyt parit akat pantavaksi, vaikka alkuun olin mukana kaupassa eli tiesivät kyllä meidät pariksi. en väitä että ukko olis syytön , sehän se myös lirkutteli.
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja juupajuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Eräältä farkkukauppiaalta ,nainen , nummelassa sillä on liikekin.Oli myymässä jokunen kesä sitten täällä meidän paikkakunnalla farkkuja isossa tapahtumassa.

menin sitten poikieni kanssa katsomaan ja kokeilin muutamia farkkuja , taisin kolmansiakin vielä kokeilla kun se nainen sanoi että oletko ihan oikeasti ostamassa jotain vai kokeilemassa ja että hänellä on kauhea kuume,eikä jaksaisi tässä turhaan seisoskella.

Olin ihan että :eek:

Ilma oli todella helteinen ja sanoinkin että tuskinpa tässä itsekään niin mieluusti lasten kanssa helteessä "kokeilisin" vain farkkuja,jos ei olisi tarvetta hankkia...

Totesin vielä että menenkin ostamaan farkkuni muualta.Kovasti koitti pahoitella että kun hällä on niin kauhea olo jne.jne.'

Ei mun mielestä silti tarvitse asiakkaalle tollain töksäytellä,ei vaikka olis mikä olo.
Mä ostin tältä samaiselta joskus 5 vuotta sitten farkut, kun siellä liikkeessä oli aika halpaa ja isojakin kokoja hienoja farkkuja. Oli olleet farkut kahtena iltana päällä (alle viikko ostopäivästä) ja sellaset niitit taskujen reunasta oli jo lähteny ja isot reijät jääny joten menin palauttamaan farkut kuitin kanssa ja selitin et hajosivat kahdessa illassa. Akka kehtas ruveta väittämään et mä olen repinyt ne itse irti, ei ne kuulemma muuten lähde ja ilmoitti et hän ei ainakaan rupea mulle uusia farkkuja antamaan tai rahoja takasin. Lopulta kun olin soittanut kuluttaja-asiamiehelle ja ilmoitin myyjälle et hänen täytyy vähintäänkin antaa mulle tilalle uudet ehjät farkut koska niin nopeasti ei saa tavara hajota hän viskas mulle rahat pöydälle niin et osa tippui lattialle ja tokas "pidä rahas, mut älä ikinä enää tuu mun liikkeeseen!!! Mä en tollasia asiakkaita tarvii..."
Hui! Kuka uskaltaa moisessa liikkeessä ees asioida? Ei varmaan tee mieli mennä uudestaan eikä suositella muille!
 
ärrä
R-kioskilla Nivalassa oli mun nuoruudessa, about jo 20v sitten, aika (ainakin) työhönsä kyllästyneen olonen myyjä. Ei hirveästi viitsiny asioida kun niin oli hapanta naamaa aina. Nyttemmin kai on siellä vieläki mut ei tulis mieleenkään mennä kun voin R:llä käynnit hoitaa nykyisellä kotipaikkakunnallaki.
 
Ex-hesetäti
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Törkeintä palvelua olen vuosia sitten saanut Salon Hesburgerissa. Sillä sai ensin juoman, sit pitkän odottelun jälkeen hampurilaisen, sitten piiiitkän odottelun jälkeen ranskalaiset. Siis pöydässä odotettiin ja vähintään 20min meni aina uutta ruokalajia odotellessa. Kun asiasta neitoselle sanoin alkoi hän syyttämään asiakkaita siitä, että ei ole enempää henkilökuntaa. Just juu...

Välillä käy näin. Jos tiedossa on esim urheilutapahtuma, jonka jälkeen odotettavissa ruuhkaa, niin henkilökuntaa on töissä enemmän. Mutta välillä tulee odottamattomia ruuhkia ja silloin töissä sai tosiaan juosta ja heilua, ja silti tilaukset venyivät. Tässä tapauksessa tietysti ranskalaiset olisi pitänyt tuoda hampurilaisen kanssa samaan aikaan.

Kerran oltiin kolmella henkilöllä töissä, kaks kassaa ja yksi paistossa. Yhtäkkiä tuli kauhea virta ihmisiä, jonot olivat ihan oville asti (ja meidän sali ei oo niitä pienimpiä...). Yks paistaa hiki hatussa kun ne viedään tilauksia ja rahastetaan. Sitten valitetaan ettei tule ruoka viidessa minuutissa. Kuulemma LAKI sanoo että pitää tulla. Jeps. Kaikenlaisia hankalia asiakkaita jäänyt mieleen, onneksi myos hyviäkin.
 
Hakeuduin kerran vkonloppuna päivystykseen rajun selkäkivun takia... Sain varattua ajan myöhemmälle illalle ja tulin tuolloin paikalle. Joka paikassa luki että "ajan varanneiden ei tarvitse ilmoittautua" jne. Lisäksi joskus aikaisemmin kun olin päivystykseen mennyt ja ilmoittautunut, sanottiin että ei tänne tarvitse ilmoittautua..

Jonkun verran siellä oli kiirettä mutta ei mitään kamalaa paniikkia. Istuin ja odotin n. 45 min (koska oletin että on tilanne päällä ja lääkäri siksi myöhässä) tuli vanhempi naishoitaja ja kysyi "Odotatteko vastaanotolle?" vastasin myöntävästi johon hoitaja hyvin tympeästi ja huokaillen "Kannattaisikohan ehkä ILMOITTAUTUA että lääkäri tietää että täällä on joku"

Tämä nyt ei ollut paha mutta asian olisi voinut selvittää vähän ystävällisemminkin......
 
plörö
Eräässä hampurilais ketjun ravintolassa:(
Ensimmäisellä kerralla annoin mennä ohi korvieni,
toisella kerralla huomautin kyseiselle myyjälle tämän käytöksestä
ja ei ottanut opikseen :(
kolmannen kerran tein kyseisestä myyjästä 'pikku' palaute annon
tuolle ketjulle ja empä enään nähnyt kyseistä myyjää myymässä :whistle:



 
yhdessä morsiuspukuliikkeessä kun oltiin pukuja kaasojen kanssa katsomaan ja kyllä loppui myyjän palveluinto kun sanoin et olen hakemassa alle 500 euron pukua et saa olla vaikka vuokrattava tähän myyjä tokaisi et "ei meillä ole kumpiakaan!"

no ei se mitään kengät jalkaan ja toiseen putiikkiin josta se unelma löytyi :saint:
 
äl
ehdottomasti huonoointa palvelua olen saanut espoossa sellon instrumentariumissa.

mulla oli ailmälasit menneet rikki ja koska olin ne ko. liikkeestö hankkinut ja takuu oli voimassa, vei heille korjattavaksi. myyjä lupasi tilata mulle piilolinssit korjauksen ajaksi (jonka piti kestää viikko) ja uudet linssit silmälaseihin. kun sitten ein lasit korjattavksi sovittuna ajankohtana, kävi ilmi, ettei mitään piilolinssejä ollut. ettei niitä oltu tilattu lainkaan. erittäin nihkeesti sain puhuttua itselleni piilolinssit korjauksen ajaksi, koska näkö on oikeesti niin huono, etten pärjää ilman laseja. sain ns. sovituslinssit mukaani.
liikkeestä piti tulla ilmoitus puhelimeeni, kun korjaus on valmis ja voin noutaa silmälasit. viikosta oli puhuttu ja kun kolmen viikon jälkeen ei mitään kuulunut, menin kysymään paikan päältä. siellähän ne lasit olivat valmiina ja myyjä vaan pyöritteli päätään, että onpas nyt sattunut, kun ei olla sulle muistettu ilmoittaa.
palvelu ko. liikkeessä on lisäksi aina ollut ihan tajuttoman hidasta niin, että jonot ovat pitkät ja ihmiset hikoilee odotellessaan palvelua, joka ei tosiaan ole erityisen laadukasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat ;)
:eek: Sanotko sä ton ihan tosissas? Elätkö jossain keskiajalla vai? :|
 
ei kiitos.
Aivan hirveä hoitaja päivystyksessä. Oksettaa vieläkin se läskiämmä ja sen aivan ala-arvoinen käytös potilaita kohtaan!

EI pidä jättää omaista yksin Jorvin päivystykseen, siellä hoitajat ovat jotain aivan hirveitä :(
 
ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Eräältä farkkukauppiaalta ,nainen , nummelassa sillä on liikekin.Oli myymässä jokunen kesä sitten täällä meidän paikkakunnalla farkkuja isossa tapahtumassa.

menin sitten poikieni kanssa katsomaan ja kokeilin muutamia farkkuja , taisin kolmansiakin vielä kokeilla kun se nainen sanoi että oletko ihan oikeasti ostamassa jotain vai kokeilemassa ja että hänellä on kauhea kuume,eikä jaksaisi tässä turhaan seisoskella.

Olin ihan että :eek:

Ilma oli todella helteinen ja sanoinkin että tuskinpa tässä itsekään niin mieluusti lasten kanssa helteessä "kokeilisin" vain farkkuja,jos ei olisi tarvetta hankkia...

Totesin vielä että menenkin ostamaan farkkuni muualta.Kovasti koitti pahoitella että kun hällä on niin kauhea olo jne.jne.'

Ei mun mielestä silti tarvitse asiakkaalle tollain töksäytellä,ei vaikka olis mikä olo.
Joo tiedän tapauksen ;)

Mä kävin sovittamassa yksiä farkkuja, niin se rupes kaivelemaan mun kalsareita farkkujen alta selän puolelta.

Olin vähän että häh? Ja jätin housut ostamatta...
 
goofi
Alkuperäinen kirjoittaja Todellakin ENTINEN asiakas:
Saatin pari viikkoa sitten niin järkyttävää "palvelua" Kirkkonummen Aktia kiinteistövälityksen välittäjältä, että päätettiin että tältä tädiltä ei kämppää ikinä osteta, vaikka olisi millainen hätä!

Oltiin sovittu näyttö yhteen asuntoon. Minuutilleen oikeaan aikaan oltiin paikalla. Välittäjä päästi meidän sisään asuntoon, tervehti vihaisen tuntuisena, tökkäsi käteen paperin ja käänsi sitten meille selkänsä. Ei suostunut ollenkaan esittelemään asuntoa, vaan meni keittiöön selaamaan omia papereitaan, näytti koko ajan kiukkuiselta. Tallusteltiin sitten siinä itseksemme tutkimassa asuntoa.

Kun uskaltauduttiin kysymään välittäjältä jotain asunnosta, täti sähähti "tuo tieto löytyy netistä!" Tuota tapahtui ainakin kolme kertaa.Ja kotona vielä tarkistin netistä, eikä sieltä löytynyt vastausta ainakaan osaan kysymyksistä. Mutta kun menee katsomaan asuntoa, niin pitäisi nähtävästi opetella ensin ulkoa koko asuntoilmoitus...

Todettiin sitten että eipä tuolla tädillä näytä olevan halua myydä meille kämppää... Olimmekohan jotenkin väärän näköisiä? Täti oli kyllä ihan tietoinen siitä, että mieheni lähti töistä tuntia etuajassa, että ehtisi esittelyyn, kun tädille ei myöhempi aika sopinut, eli oli ihan tietoinen että emme olleet mitään "hupikatselijoita", vaan ihan ostoaikeissa liikkeellä.

Vitutti kyllä niin pahasti, että en tuon firman palveluja ikinä enää käytä. Onneksi muitakin firmoja löytyy!

JOO, HEI ÄLKÄÄ VÄITTÄKÖ :)

Se täti tiedetään kylillä. On kuulemma aika tapaus. Ette ole ensimmäisiä pettyneitä!!!
 

Yhteistyössä