Missä ootte saanut törkeintä palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja EnYmmärrä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.
No huh huh, jopa oli todella törkeetä. Kai valitit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:
Kampaajalla. Jäi hääkampaus tekemättä.....
Näin kävi mullakin, Turussa Yliopistonkadulla. Ihan hirveä kohtelu kun koekanpausta tehtiin, kampaaja ihmetteli että mitä järkeä on mennä naimisiin et oonko miettiny miten älytöntä touhua se on. Ja teki mulle "peikkobilekampauksen", siis aivan hirveän ja naureskeli vielä miten villiltä näytän... Mä lähdin itkien pois.
No huh huh, jopa oli todella törkeetä. Kai valitit?
Siinä vaiheessa ei ollut enää rahkeita valittaa, kun oli muutenkin kova häästressi päällä ja tuli kiire alkaa etsiä uutta kampaaja hääpäiväksi, kun oli kesähäät ja sesonki kuumimmillaan. Mutta todella nöyryytetyksi itseni tunsin ja pitkään oli paha mieli tuosta. Siis koko kampauksen teon ajan se kampaaja päästeli suustaan vaikka mitä... tuntui siis siltä että teki sen epäonnistuneen kampauksen tahallaan vaan nauraakseen mulle.

 
vieras
Oz-baby on noussut esiin jo pari kertaa. Itse olin ostamassa äitiysvaatteita kun viimeisillään raskaana oleva rouva osti ilmeisesti pinnasängyn joka oli suuressa laatikossa ja painavan näköinen. Myyjänä oleva teinipimu rullasi se kassalle varastosta kärryillä ja kippasi rouvan eteen. Rouva katsoi hetken hämillään ja pyysi apua paketin nostamisessa autoon kun ei enää itse ilmeisestä syystä pystynyt nostamaan. Rouva meni ulos hakemaan autoa oven lähelle ja teinipimu kailotti kovaan ääneen toiselle teinipimumyyjättärelle: "Tuuks sää nostaa tän tonne ulos kun TOI NAINEN EI MUKA ITE SAA NOSTETTUA??"
En ollut ainut asiakas joka katsoi silmät selällään että minkälaisia idiootteja ko. myymälään on palkattu!!!
Itse tilasin ja MAKSOIN Stokken hoitopöydän ja odottelin soittoa koska paketin saa noutaa. Kahden viikon kuluttua tulikin soitto - ko. hoitopöytää ei enää valmisteta ostamassani värissä ja minun pitäisi tulla valitsemaan toisen värinen... No en valinnut en, rahat otin kyllä takaisin ja vaihdoin liikettä. Kyllä mun mielestä ENSIN varmistetaan että myytävää tuotetta on ja vasta SEN JÄLKEEN otetaan asiakkaalta rahat!
 
:0
Alkuperäinen kirjoittaja EnYmmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
oyssissa vähän ennen synnytystä :|
Silloin kun synnytin tytön koksissa,niin siel syntyneiden osastol oli yks vanha "kurppa". Se saattoi kesken imetyksen jopa tulla repii tissin pois ja laittaa sen uudestaan vauvan suuhun!!!?
Onkohan sama kurppa kun otti minun tarjottimeltani toisen luumun ja söi sen itse :0
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pääkaupunkiseudun Rossoissa ja terveyskeskusten ilmoittautumisessa. Varmaan alaan leipääntyneet terveydenhuollon ihmiset ovat siirtyneet Rossoihin tarjoilemaan.
Raision Rossossa on tosi mukava palvelu :)
Länsikeskuksen Gigantti on syvältä, ensinnäkin huomasin kun olin jonottelemassa palvelua kuinka vartija "tosi huomaamattomasti" seurasi mun miestä (ilmeisesti pitää laittaa seuraavan kerran puku päälle kun sinne menee) muutenkin gigantin myyjänkin palvelu oli ihan perseestä
 
vieras
Nimeltämainitsemattoman paikkakunnan terveyskeskuksen laboratoriossa.. ja joka ikinen kerta samat norsunvt naamalla, ei tervehditä eikä sanota näkemiin. Toisaalta ehkä siksi on kiva lähtiessään väläyttää pepsodentit ja toivottaa lirkutteluäänellä että Kiitos ja näkemiin, ihanaa päivänjatkoa :heart:
 
miä
Alkuperäinen kirjoittaja auryn h.:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Mun mielestä tää on toooodella huonoa palvelua :kieh: :kieh: :kieh:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806027733217_uu.shtml
Toisaalta, moni muukin odottaa tunteja päivystyksessä, eikä tuo taida olla hengenvaarallinen juttu... Itekin olen odottanu päivystyksessä pahoinvoivana ja särkevänä, just ja just liikkumaan pystyin... Pääsin kuitenkin pötkölleen odottamaan ja lepäämään, ja minusta se oli ihan ok, kun ei vaaraa ollut.

Itse sain huonointa palvelua omalääkäriltä aikoinaan, ei pistänyt kortisonia polveen ja väitti ettei kyseessä ole reumatulehdus vaan "olen ollut liikaa kontillaan" :headwall: Levisi sitten tulehdus muihinkin niveliin, jouduin saikulle ja omalääkäri meni vaihtoon.

Mutta minä ootin päivystyksessä 4 tuntia lääkäriä. Keskenmeno. Oli lauantai-ilta ja kaikki sängyt oli varattuja, niillä makasi juoppoja. Minä istuin kovalla penkillä. Hiki valu ja kamalat tuskat, vessaan raahauduin vaihtamaan siteitä, kun verta tuli ja "möykkyjä". Mies kävi 7 kertaa kysymässä että eikö sitä pääse jo. "Ei ole vielä teidän vuoronne! Istukaa odottamaan vuoroanne!"
Parin vuoden päästä sain toisen keskenmenon (tosi alkuvaiheessa), mutta kärsin sen kotona. En suostunut päivystykseen menemään toista kertaa. Silloin oli myös viikonloppu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
Yleensä miesmyyjä ei kehtaa tuijottaa myymälässä asioivan pariskunnan vaimoa.Ajatelkaa nyt jos myyjä puhuisi kokoajan vain naiselle ostaisiko asiakkaana oleva mies siltä mies myyjältä yhtään mitään!!!! Järki käteen taas kanat ;)
:LOL: olipas taas oikein järjen riemuvoitto. Meillä mies kyllä arvostaisi sitä, että minuakin pidetään ihmisenä ja minullekin puhutaan jopa siellä autokaupassa. Huom! suurinosa miehistä on ihan normaalilla järjellä varustettuja, eivätkä mustasukkaisia autokauppiaalle :LOL: voi apua!
eikä tässä ole mistään tuijottelusta kyse, vaan normaalista asiakkaan kysymykseen vastaamisesta.
 
raivo
SAS kadotti viime kesana meidan laukut 2 kertaa kuukauden sisaan. Kun tokalla kerralla sitten menin tiskilta ihan ystavallisesti (eihan se sen tiskivirkailijan vika toki ollut) etta mihin voisin asiasta valittaa kun mielestani meni jo liian arsyttavaksi kun pienen vauvan kanssa keskella yota piti jalleen veskoja metsastaa niin huokaisi oikein teatraalisen syvaan ja latkaisi asiakaspalvelun numeron siihen poydalle ja kaansi selkansa. Olin ihan hoomoilasena.

Haaruusuja kun menin ostamaan, niin ei lotynytkaan haluamaani varia. Tai "ehka loytyy tai ehka loytyisi myohemmin, ei voi tietaa, soittele ens viikolla niin katotaan". Kylla taas kummastutti.
 
firequeen
paljon on kokemuksia vaatekaupoista, joissa teinit juoruavat tiskin takana ja katsovat pahasti rillejäsi/mahamakkaroitasi/ meikkejäsi tai meikittömyyttäsi... yleensä käännyn pois heti ovelta...
 
oulumamma
Oulun ravintola Torero!
aivan kamalan huono henkilökunta. mene siinä sitten sivistyneesti syömään, kun viereen lapsii joku jätkä, ei päiväätä tai muuta vastaavaa, vaan: löytyykö siitä mittään sapuskaa?! viineistä tietävät sen verran, että punaviini on tummempaa, kuin valkoviini. joka kerta, kun olen jotain kysynyt ruoasta, olen saanut väärän vastauksen, siis ettei ole pitänyt paikkaansa. tosi juntti hlökunta. kerran pari on joku ekstraaja osannut olla vähän fiksumpi..

ja minä siis käyn aika paljon ulkona syömässä, yksin 5-6/krt vko ja perheen kanssa jopa 3-4 krt/vko. harvemmin enää torerossa.
 
Joensuun Gigantissa (ei saa palvelua), ja autotalo Laakkosella Joensuussa kun menin ostamaan talvirenkaita (kysyin minkä kokoiset renkaat tuohon autoon voisi laittaa, myyjä vastasi tyyliin "mistäs minä sen voisin tietää", lisäksi antoi paperilla tarjouksen eri renkaista jotka muka käyvät, toisessa liikkeessä kävin niin osa niistä renkaista kuulemma sellaisia ettei sovi tuossa autossa kunnolla edes pyörimään!!). Ja Joensuun keskussairaalan ensiapu, joskus sain entisen kotipaikkakuntani terveyskeskuksesta sinne lähetteen, siellä hoitaja tiuskaisi minulle "ei tällaisen asian takia tänne olisi tarvinnut lähettää..".
 
ääliö
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
hullun lehmän essolla, paikallinen huoltsikka siis
tämä pätee vieläki!
jos käyt tankaan vastapäiseltä kylmäasemalta benziinit tankkiin nii hän ei myy sulle myymälästään mitään, tai sitten muuten vain kiljuu että hae kahvis muualta..
tänä vuonna itse lehmä oli käyny lätkäsemässä samaisen kylmäaseman maksupäätteisiin "epäkunnossa" -tarrat :D hän ei vaan tienny että kylmäasemalla on valvontakamerat..
 

Yhteistyössä