Missä voisi alkaa myydä käytettyjä pikkuhousuja?

oksentaa
[QUOTE="Jooo";27997175]Tikkari, jota uitetaan pillussa ja lähetetään ostajalle[/QUOTE]

Hyi aatella jos jollain olis vaikka visvasyylä ja uittais sitte sellasessa römpsässä sitä tikkunekkua. Ja joku pervo sitten imeksis sitä hyi saatana!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="Jooo";27997175]Tikkari, jota uitetaan pillussa ja lähetetään ostajalle[/QUOTE]

Häh, eikös tällaisesta voi tulla joku tulehdus.. Eihän pimppiin saa ruokaa työntää.
 
zx
[QUOTE="vieras";28000692]Häh, eikös tällaisesta voi tulla joku tulehdus.. Eihän pimppiin saa ruokaa työntää.[/QUOTE]

Mä opin joskus aikoinani jostain suosikin bees & honey palstalta, että alapäähän saisi tunkea kaikkea mitä voisit laittaa suuhunkin.. :D Jotenkin tää tieto on vain syöpynyt mun mieleen.
 
"vieras"
Mä opin joskus aikoinani jostain suosikin bees & honey palstalta, että alapäähän saisi tunkea kaikkea mitä voisit laittaa suuhunkin.. :D Jotenkin tää tieto on vain syöpynyt mun mieleen.
Mä taas olen käsittänyt ettei sinne saa työntää mitään mikä voi muuttaa ph-arvoa tms :D Siis saippuaa tai muuta. Ehkä olen vaan olettanut, että ruokaa ei saa laittaa. Ei ole kyllä tullut vastaan tilannetta, että olisi tarvinnutkaan :D
 
"mimmu"
Mä opin joskus aikoinani jostain suosikin bees & honey palstalta, että alapäähän saisi tunkea kaikkea mitä voisit laittaa suuhunkin.. :D Jotenkin tää tieto on vain syöpynyt mun mieleen.
mulle on syöpynyt sieltä mieleen vaan se tyttö,joka oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se oli katkennut ja jäänyt sisään ja kyseli tohtorilta miten sen saa pois...
 
"hoovee"
[QUOTE="mimmu";30683193]mulle on syöpynyt sieltä mieleen vaan se tyttö,joka oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se oli katkennut ja jäänyt sisään ja kyseli tohtorilta miten sen saa pois...[/QUOTE]

No vastasko eki??? :D
 
vierailija
Muistan lukeneeni jostain, että eräs baarissa töissä ollut mies myi alushousuja miehille. Eli valehteli olevansa nainen. Lisäksi kertomansa mukaan hän kasteli ne alushousut miesten vessan kusilaareissa, jotta kusenhaju tarttui pöksyihin.
 
oonmyyny
Kaverin kanssa nuorina likkoina ostetiin Ahti sillipurkki kaupasta, vedettiin niillä silleillä housujen haarakiilat ja ostajat oli tyytyväisiä housut tekivät hyvin kauppansa.
 

Yhteistyössä