MISTÄ IHMEESTÄ VUOKRA-ASUNTO???

ei ole avaralla vapaita asuntoja. Soitin sinne juuri tuosta yhdestä kaksiosta. Asun tällä hetkellä samalla kadulla ja olisipa ollut helppo muuttaa, mutta sitä oli jo tarjottu. Hintakaan ei olisi todellakaan ollut paha, vain 635 ja se on HALPA!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nirppu83:
Onko kukaan Helsingin kirjoilla ollut saanut Vantaan kaupungin vuokra-asuntoa??
me oltais saatu mutta se kämppä oli jossain siellä korson ja takana josta meni tasan 1bussi jne. ei muutettu.

meillä maunulassa 40neliöinen kaksio jonka vuokra 300e eli on niitä halpoja!
 
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12149157538810&.pkg=12149157789910&.pkg=12149157538770&list_id=12149157861690&itemcmd=move3&itemgroup_id=50.4&item_id=41.1025178

entäs esim tuo?
ja vakuutusyhtiöiltä kannattaa kysellä kans :wave:
 
Ei näköjään. Harmittaisi muuttaa pois kun tänne jäisi niin hyviä ystäviä. Siis jos esim. muuttaisin Jyväskylään jossa ennen asuin. Ja sitten lapsi ei tapaisi isäänsä :(
Ja työpaikan suhteen.. joutuisin kuitenkin palaamaan tänne vuoden päästä ja edessä olisi sama asuntostressi.
 
Laita uusi hakemus kaupungille, kaikki mahdolliset alueet hakuun ja perustele asunnontarve HYVIN. Niillä on niin pitkät jonot, ettei kaikki hakijat tule saamaan asuntoa koskaan, siksi eivät sanokaan sitä asuntojonoksi enää, vaan asuntorekisteriksi, yrittävät auttaa niitä kipeimmin asuntoa tarvitsevia. Ja kyllä, rimaa kannattaa madaltaa eikä etsiä sitä täydellistä kylpyammeetonta asuntoa. Väliaikaisesti voi asua melkein missä vain, kunhan saa katon pään päälle. Kannattaa yrittää vielä tuolta, meillä yksityiseltä asunto ja neliövuokra 17,3 euroa eikä paljon naurata...

Onnea etsintään :)!
 
avulias
hei, kannattaa jättää oma ilmoitus ilmaisille vuokra-asunto sivustoille omien mahdollisuuksien maksimoimiseksi. Suosittelisin mm. www.vuokraforum.fi, www.asuntohelppi.fi ja muiden vastaavien palveluiden googlaamista. Onnea matkaan!
 
"mikään ei kelpaa"
katsoin kanssa sitä Kilon asuntoa, mutta en oikein tiedä :/ En tunne espoosta ketään.. ja kun yksinhuoltajana tuun tarviimaan varmasti paljon ystävien apua. Asuin ennen Vantaalla, aika metsässä ja tosi hiljasta oli että kukaan olisi tullut kylään kun sinne oli niin pitkä matka.
Pakko sanoa että ei ihme jos olet asunnoton kun mikään ei kelpaa :O
En voi ottaa tuota ei se minulle kelpaa sen pitää olla sieltä suunnalta ja asunnon pitää olla sellainen ja sellainen :O
Jos olisit oikeasti asunnoton ottaisit mikä ensin eteen tulee ja jatkaisit sitten vasta etsintää ja kartuttaisit vaatimuslistaasi sen jälkeen.
Onko sinulla muka vara tuossa tilanteessa kertoa jotakin vaatimuksiakin? :O
 
Me asutaan nyt SATON kämpässä ja saatiin just VAV:lta asunto.
Mä laitoin siihen lisätieto kenttään kaikkea, että liian ahdasasunto meille kun miehen poikakin on välillä meillä ja sit meitin naapurista ja sen, että tää ei mun mielestä ole lapsiystävällinen alue. Meni vissiin kuukaus niin saatiin uus kämppä.
Kannattaa vaan vetoo kaikkeen maholliseen noissa hakemuksissa.
 
[QUOTE="mikään ei kelpaa";25208800]Pakko sanoa että ei ihme jos olet asunnoton kun mikään ei kelpaa :O
En voi ottaa tuota ei se minulle kelpaa sen pitää olla sieltä suunnalta ja asunnon pitää olla sellainen ja sellainen :O
Jos olisit oikeasti asunnoton ottaisit mikä ensin eteen tulee ja jatkaisit sitten vasta etsintää ja kartuttaisit vaatimuslistaasi sen jälkeen.
Onko sinulla muka vara tuossa tilanteessa kertoa jotakin vaatimuksiakin? :O[/QUOTE]

Siinä on sekin puoli, että jos otat ihan minkä kämpän vaan vastaan mistä vaan, niin sitten et ole enää asunnoton ja jostain korvesta on vaikea saada vaihdettua asuontoa. Eli en suosittele ottamaan vastaan mitä tahansa.
 
Khimaira
Me saatiin Helsingistä asunto todella nopsasti, muutamassa kuukaudessa. Tosin asunto oli aika kaameassa kunnossa sisältä ( edellisen asukkaan kamoja sisällä, kämppä kuin pommin jäljiltä, seinät kamalat ) ja jouduttiin heti maksamaan ekan kuun vuokra + edellisen asunnon vuokra, eli yksi kuukausi asuttiin maksettiin kahteen asuntoon vuokraa.
SILTI kannatti, nyt meillä on kohtuuuhintainen ( 91 neliötä, 940e ), iso asunto jonka sijainti on loistava ( koulut, päiväkodit ja mun työ ihan vieressä )

Mun mielestä ei kannata nirsoilla kuin ainoastaan sijainnin suhteen, eikä meillä ollut hakemuksessakaan kuin vain ne alueet minne oltiin valmiita muuttamaan. Se, onko asunnossa amme vai ei, ei pitäisi olla rajoittava tekijä...Sitäpaitsi, lapset rakastavat isoja ammeita :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama

Yhteistyössä