mistä kiva kasvihuone?

vieras
prismojen puutrahamyymälöissä on aina ollut kasvihuoneita ja nuo myymälät avataan maaliskuun lopulla. joka prismassa niitä ei ole. olen itse ollut töissä siellä joten tiedän, mutten kuolemaksenikaan hintaa muista. ei se paha ollut. niin ja joka vuosi niitä on ollut myynnissä :)
 
AInakin se kannattaa olla riittävän iso, jotta a) sinne mahtuu jotain ja b) se ei ole pätsi kesällä. Lasinen on halvempi kuin kennomuovinen, mutta jälkimmäistä ei tartte suojata auringolta ja se on lämpimämpi. Automaattiset avaajat ovat aika tärkeät, ellet ole ahkerasti paikalla. Tsekkaa myös miten korkea huone on, että kasveilla on tilaa kasvaa.

Mulla on 8.3m2 Juliana Compact plus kennolevyllä ja se on vissiin aikalailla pienimpiä mitkä toimii. http://shop.kivikangas.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=83r_83k

Itse ostin messuilta, mutta Julianaa olen nähnyt Hulluilla päivilllä ja bauhausissa.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
AInakin se kannattaa olla riittävän iso, jotta a) sinne mahtuu jotain ja b) se ei ole pätsi kesällä. Lasinen on halvempi kuin kennomuovinen, mutta jälkimmäistä ei tartte suojata auringolta ja se on lämpimämpi. Automaattiset avaajat ovat aika tärkeät, ellet ole ahkerasti paikalla. Tsekkaa myös miten korkea huone on, että kasveilla on tilaa kasvaa.

Mulla on 8.3m2 Juliana Compact plus kennolevyllä ja se on vissiin aikalailla pienimpiä mitkä toimii. http://shop.kivikangas.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=83r_83k

Itse ostin messuilta, mutta Julianaa olen nähnyt Hulluilla päivilllä ja bauhausissa.

Meillä on tuo sama. Katto on kennolevyä ja seinät lasia.
Hyvä kun ei paahda katon läpi ja lasi taas on kauniimpi katsella kuin kennomuovi. Meillä on automaattiavaajat. Ostin omani 8 vuotta sitten puutarhamessuilta, siis sen näyttelykappaleen, ja sain aika hyvät alennukset.

Mitään 200 euron halpiskasvihuonetta en ostaisi, vaan kunnollisen, joka kestää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Meillä on tuo sama. Katto on kennolevyä ja seinät lasia.
Hyvä kun ei paahda katon läpi ja lasi taas on kauniimpi katsella kuin kennomuovi. Meillä on automaattiavaajat. Ostin omani 8 vuotta sitten puutarhamessuilta, siis sen näyttelykappaleen, ja sain aika hyvät alennukset.
Veitköhän sää mun ensisijaisen vaihtoehdon :LOL: Eiku messuilla oli vihreä Premium lasiseinillä ja kennokatolla. Se olisi ollut kaikista hienoin (ja passelin hintainenkin näyttelykappaleena). Mut mä myöhästyin vissiin hetken ja se oli mennyt.

Kotipuutarhan mukana tuli kivikankaalle joku alekuponki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Meillä on tuo sama. Katto on kennolevyä ja seinät lasia.
Hyvä kun ei paahda katon läpi ja lasi taas on kauniimpi katsella kuin kennomuovi. Meillä on automaattiavaajat. Ostin omani 8 vuotta sitten puutarhamessuilta, siis sen näyttelykappaleen, ja sain aika hyvät alennukset.
Veitköhän sää mun ensisijaisen vaihtoehdon :LOL: Eiku messuilla oli vihreä Premium lasiseinillä ja kennokatolla. Se olisi ollut kaikista hienoin (ja passelin hintainenkin näyttelykappaleena). Mut mä myöhästyin vissiin hetken ja se oli mennyt.

Kotipuutarhan mukana tuli kivikankaalle joku alekuponki.

Minkäköhänlainen kuponki se mahtoi olla.. :whistle: ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja UuTeEnNoUsUUn:
Minkäköhänlainen kuponki se mahtoi olla.. :whistle: ??
Eiku se olikin joskus aikaisemmin. Mutta mä sain toisenkin mainoksen niiltä - koodilla S9STGP4S pitäisi saada netistä ostaen -10%.

Tossa Viherpihassa oli 2 yhden hinnalla kuponki Tampereen messuihin ja omapihamessuille 3e ale ja turun messuille 4e. Mutta taitaa olla vain tilaajille.

Muoks. Toi koodi onkin voimassa vain viime kuun loppuun. Sorry.
 
vierailija
Ei ainakaan kannata Preeco verkkokaupasta ostaa.. aivan hirveitä laitoksia, jossa ei pysy muovit paikoillaan kun vähänkin tuulee. Itse sain pysymään kun tein n. 100m alumiinilistaa ja ruuvasin ne paikoilleen. Tuskin monella on mahdollisuutta itse niitä tehdä, joten jos teettämään joutuu.. aika kallis lisäkustannus tulee.
 
Hyvästä mulla ei ole vielä kokemusta, mutta älä ainakaan osta sellaista missä on runko ja muovipleksejä mitkä pitää itse kasata kotona kasvihuoneeksi. Siinä menee kaksi päivää ja hermot samantien. Vaikka ois kuinka halpa ja kivannäköinen niin ÄLÄ!
 

Yhteistyössä