Mistä klamydia voi tarttua? Ei nimittäin ole seksistä tarttunut...

  • Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
Tiedän sen olevan ns. seksitauti, mutta ei ole minulle seksistä tarttunut, koska olen ollut vain yhden miehen kanssa jo 15v ajan ja silti se minulla yllättäen todettiin, raskaana olen puoli välissä... Mies ei ole pettänyt, turha sitä epäillä, joten mistä ihmeestä se on oikein tullut? :O
 
"gen"
Jos ei oo mies pettäny niin miehelläs se on ollu jo ennen teidän suhdetta. Ei tartu juurikaan muuten (siis jos ajatellaan, ettei lasketa tyyliin 1 miljoonasta mahdollisuuksia)
 
ap.
Suhteen alussa käytiin testeissä, ei löytynyt mitään. Meidät on lisäksi testattu uudestaan alle vuosi sitten, ei mitään. Nyt yhtäkkiä sitten löytyikin klamydia. Tiedän 110% varmuudella, ettei ole aikaisemmin ollut ja mies ei ole pettänyt, koska ei sillä käytännössä ole ollut mahdollisuutta. Ei ole ollut missään työ- tai muillakaan matkoilla jne. on aina illat kotona, ei käy yksin viihteellä tai muutakaan. Viihtyy kotona ja näin ollut aina ollut, lähes 15 vuotta. Lääkäri ihmetteli myös, sanoi vain, että joskus voi tarttua esim. yleisestä saunasta tms. mutta en tiedä uskoako häntä.
 
nooo
Suhteen alussa käytiin testeissä, ei löytynyt mitään. Meidät on lisäksi testattu uudestaan alle vuosi sitten, ei mitään. Nyt yhtäkkiä sitten löytyikin klamydia. Tiedän 110% varmuudella, ettei ole aikaisemmin ollut ja mies ei ole pettänyt, koska ei sillä käytännössä ole ollut mahdollisuutta. Ei ole ollut missään työ- tai muillakaan matkoilla jne. on aina illat kotona, ei käy yksin viihteellä tai muutakaan. Viihtyy kotona ja näin ollut aina ollut, lähes 15 vuotta. Lääkäri ihmetteli myös, sanoi vain, että joskus voi tarttua esim. yleisestä saunasta tms. mutta en tiedä uskoako häntä.
Kakkapuhetta, ei todellakaan tartu mistään saunasta ei edes yleisestä. Ainut mistä se tarttuu on yhdyntä. Jos et oo provo niin sitte alat jututtaa ukkoos :kieh:
 
"vieras"
Se on hypännyt miehes munaan taravatalon liukuportaiden kaiteesta.

Saunassa ei elä mikään. Ehkä miehes on käynyt taikkuhierontapaikassa munaansa hierotuttamassa ja tätillä on ollut edellisen kaverin tahnat sormilla - noin niinkuin liukkarina.
 
valitettava totuus
Suhteen alussa käytiin testeissä, ei löytynyt mitään. Meidät on lisäksi testattu uudestaan alle vuosi sitten, ei mitään. Nyt yhtäkkiä sitten löytyikin klamydia. Tiedän 110% varmuudella, ettei ole aikaisemmin ollut ja mies ei ole pettänyt, koska ei sillä käytännössä ole ollut mahdollisuutta. Ei ole ollut missään työ- tai muillakaan matkoilla jne. on aina illat kotona, ei käy yksin viihteellä tai muutakaan. Viihtyy kotona ja näin ollut aina ollut, lähes 15 vuotta. Lääkäri ihmetteli myös, sanoi vain, että joskus voi tarttua esim. yleisestä saunasta tms. mutta en tiedä uskoako häntä.
Eipä se paneskelu vaadi välttämättä mitään viihteelle lähtöä ja iltamenoja tai työmatkoja. Jos paneskella haluaa se onnistuu ihan kirkkaassa päivänvalossa vaikka kauppareissulla, lenkillä, työpaikalla tms.

Älä usko silmät kirkkaina heti jos ukkosi kiistää.
 
"Vieras"
no mun on pakko kertoa tähän et tiedän et erään tuttavan koira tartutti kielestään tuttavan haavaan kondylooman. Eli koirissakin voi elää yhtä jos toista,mutta kyllä se varmaan yhdynnän vaatii tuo klamy...mut en tiedä!
 
ap.
USKOKAA JO, EI OLE MIES PETTÄNYT ENKÄ OLE MINÄKÄÄN.

En minä tänne olisi tullut kyselemään, jos tietäisin/epäilisin/olisi mahdollista, että mies on pettänyt tai olisi tarttunut jostain "luonnollista" kautta, mutta kun ei ole mahdollista, niin ihmettelenkin, että mistä ihmeestä se on voinut minulle tulla. Mies kävi testeissä tänään, kestää pari päivää kun tulee tulos.
 
"vieras"
Suuseksissä tarttuu myös. Klamydia ei kuitenkaan hyppää ilmasta sinuun vaan olet sen limakalvokontaktilla saanut - ei se kuitenkaan ihan saunanlauteilta tartu, muutenhan se olisi lähes jokaisella. Eivät minunkaan lapseni sitä saaneet, vaikka saunoimmekin samassa saunassa ja meni jonkin aikaa ennen kuin tartunta todettiin.
 
"mie"
USKOKAA JO, EI OLE MIES PETTÄNYT ENKÄ OLE MINÄKÄÄN.

En minä tänne olisi tullut kyselemään, jos tietäisin/epäilisin/olisi mahdollista, että mies on pettänyt tai olisi tarttunut jostain "luonnollista" kautta, mutta kun ei ole mahdollista, niin ihmettelenkin, että mistä ihmeestä se on voinut minulle tulla. Mies kävi testeissä tänään, kestää pari päivää kun tulee tulos.
No oletko käynyt julkisessa saunassa? Jos miehesi tulos positiivinen, ikävä kyllä taitaa olla pettämisjuttu. Et halua uskoa, mutta nuo voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta.
 

Yhteistyössä