Mistä naiset haette seksiseuraa?

  • Viestiketjun aloittaja a p haluaa
  • Ensimmäinen viesti
Mantelli
Tää tulee varmaankin vähän off-topicina, mutta ajattelin jakaa pienen miesnäkökulman tähän asiaan. Ja enpä tiedä lukeeko kukaan enää näin vanhaa topicia. MUTTA:

Olen hyvännäköinen ja itsevarma 28v mies, joka on ollut sinkkuna nyt 2v. Ja en kaipaa tällä hetkellä seurustelua, vaan pelkästään seksiä. Mutta haluaisin siis mieluiten vakkari seksikumppanin. Olen huomannut kahden vuoden sinkkuna olemisen aikana miten vaikeaa miehenä on löytää netistä seksiseuraa.

Mulla on pokkaa mennä juttelemaan naisille paikassa kuin paikassa, ja olenkin saanut puhelinnumerot kaikilta paitsi kahdella kerralla; kyseiset naiset olivat varattuja molemmat. Yleensä juttu menee vaan niin, että naiset ovat vailla "sitä oikeaa", eivätkä hae seksiseuraa. Ehkä 2/15 kerrasta on johtanut seksiin.

Baarista nyt saa melkein aina seuraa jos haluaa, mutta ei oikein nappaa sellaiset kännisäädöt ja itse pidän ainakin hygieniasta, niin monesti se on aika epämielyttävää puuhaa, ellei molemmat käy suihkussa ennen petipuuhia :D Mutta siltikin se on kännissä säätämistä, eli eipä juuri mistään kotoisin.

AlastonSuomi on sellainen paikka, että sinne on kerääntynyt jostain syystä kaikki oudot linnut... jos vertaa "livenä" ja AS, niin AS:ssä suurin osa ei vastaa mitään jos kyselee missä kyseinen nainen asuu tms., tai sitten tulee tyly vastaus. Luulenpa että ehkä jopa näillekin naisille jos menisi livenä puhumaan, niin eivät he olisi tylyjä tai jättäisi sanomatta mitään. Pelottava ajatella jos tällainen käytös siirtyy "oikeaan maailmaan"... AS on muutenkin turha paikka miehenä hakea seuraa, koska suurin osa naisista on varattuja ja/tai haluavat vain kuolaavia kommentteja ja kehuja. Mies/nais -ratio tuntuu sen sijaan olevan ihan lotolla heitettynä sen 5000 / 1, eli aikamoiset sausagefestit kyseessä. Ja ei, en kaipaa kenenkään analyysiä todellisesta ratiosta, koskan sanoin juuri heittäneeni lotolla tuon lukeman, tarkoituksena oli vain huomauttaa suuresta erosta jakaumassa.

Seksitreffeiltä tai muualtakaan ilmoituspalstoilta en ole ikinä saanut vastauksia. Enkä myöskään mistään chateista mitä porukka tuntuu mainostavan netissä eri foorumeilla.

Voi olla, että täällä Pohjois-Savossa ei sitten löydy seksiseuraa hakevia...?

Ja mun naismausta sen verran, että tykkään kurvikkaista naisista, etenkin jos naisella on iso peppu ja isot reidet suhteessa keski- ja yläkroppaan. Ja kyseisen vartalo tyypin omaavia neitokaisia on olemassa paljonkin, että mistään harvinaisuudesta ei ole kyse.

Niin kertokaapa naiset (ainakin Pohjois-Savosta olevat) vähän, että ettekö te todella etsi seksiseuraa, vai mistä on kyse?

P.S. toivottavasti mun kirjoitus ei kuulostanut ihan urpolta, kunhan ihmettelen asiaa :D
 
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua (koska jälkimmäinen vetoaa naisiin), mutta en käy baareissa (käyn mutta siellä ei käy flaksi), enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään naiselle (en osaa iskeä). Olen 25-vuotias, normaali puutteessa elävä mies, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista no strings attached fuck'em dump'em seuraa.

Onko kenelläkään kokemuksia?
Korjattu.
 
Rahastus ja huijaus
Tämä palvelu on pelkkää huijausta, lähetät tuonne viestin jollekkin ja saat puhelimeen "CHAT koodin" joka maksaa 2e/viesti ja muuta tapaa nuo palvelussa muka olijat ei käytä.
Rahastukselta tuo panotreffit.com kyllä vaikuttaa, ja todella sekavalta sellaiselta. Mutta eivätpä pysty siinäkään palvelussa takaamaan seuranhakijoiden oikeellisuutta, vaikka niin väittävät, sillä näkyy samat maksulliset nais "sankarit" etsivän tuolla seuraa, mitä iskurissakin on. Ilmoitusten tekstitkin täysin samat.
 
Kuusamon Mies
Moi olen 45v varattu,siisti,raitis,tupakoimaton,sosiaalinen,terve mies joka on kokeillut monenlaista seurapalstaa mutta vain maksullisia naisia on lähinnä ollut tarjolla ja sellaisesta en ole kiinnostunut vaan ois kiva löytää ihan oikea pidempi aikainen salainen ystävä luottamuksella kumppaniksi.touring1@hotmail.fi vois kirjoitella jos kolahtaa.Ikään,kokoon,varattuun tai vapauteen katsomatta seura käy jos kemiat kolahtaa.
 
Wieruus
Itse haen seksiseuraa milloin mistäkin, riippuen täysin missäpäin se vakiopano sattuu silloin olemaan kun seksiä tekeemieli.
Kesäisin seksiseura löytyy usein pihalta loikoilemasta riippumatosta, ruohoaleikkaamasta tmv. talvella sohvalta, keittiöstä, lumitöitätekemästä mm.
 
Itse haen seksiseuraa milloin mistäkin, riippuen täysin missäpäin se vakiopano sattuu silloin olemaan kun seksiä tekeemieli.
Kesäisin seksiseura löytyy usein pihalta loikoilemasta riippumatosta, ruohoaleikkaamasta tmv. talvella sohvalta, keittiöstä, lumitöitätekemästä mm.
Aika ikävää vakipanon nenän alla tehdä tuommoista vaikkei olisikaan sitoutunut suhdetasolla.
 
"nainen"
Miksi maailmassa joku rupeaisi vakkaripanoksi varatulle, kuten tuolla on todettu voihan nainen suht helposti saada vapaatakin seuraa?
Varatulle naiselle varattu mies on turvallisin vaihtoehto. Ei tarvitse pelätä, että toinen jää roikkumaan perään ja tautiriskikin on pienempi kuin sinkkujen kanssa. Nykyään monen aviomiehet pihtaavat, joten naiset ovat yhtälailla puutteessa.
 
[QUOTE="nainen";29786282]Varatulle naiselle varattu mies on turvallisin vaihtoehto. Ei tarvitse pelätä, että toinen jää roikkumaan perään ja tautiriskikin on pienempi kuin sinkkujen kanssa. Nykyään monen aviomiehet pihtaavat, joten naiset ovat yhtälailla puutteessa.[/QUOTE]

no kyllä siihen tilanteeseen on vielä helvetin pitkä matka
 
  • Tykkää
Reactions: Metsäpeikko

Yhteistyössä