mistä tämä kertoo...??

Olen ollut mieheni kanssa n. 2 vuotta.Mies perisuomalainen,ei juuri puhu eikä pussaa...asiasta muistutettaessa kylläkin :), mutta onko meillä jokin ongelma, vai onko ongelma vain minulla.Minusta on hieman outoa, kun mieheni pitää tiivistä yhteyttä ex-naiseensa, ja muutamaan muuhun naiseen jotka selitysten mukaan ovat olleet useita vuosia sitten muutaman yön juttuja (?) 1. Miksi yhteyttä pidetään johonkin vanhaan yhden yön juttuun? 2. Exäänsä pitäkööt yhteyttä, mutta miksi se tehdään SALAA ? Puheluista kun mieheltä kysyy...kimpoilee suunnilleen seinille - ei siedä, että kyselen näistä asioista YHTÄÄN mitään.
Aina sanoo, ettei hänellä ole YHTÄÄN mitään kenenkään muun kanssa, mutta silti viestittelee ja soittelee "ystävilleen" aina salaa? Mikä tässä on pointti? Loukkaavaa siitä tekee myös se, että mies ei omien sanojensa mukaan osaa puhua/keskustella asioista kovin hyvin, mutta muita teitä kautta on tullut ilmi, että ko.naisille kyllä tilittää kaiken omista tunteistaan.ajatuksistaan minusta ym.ym.Vaikea olisi uskoa, että mitään fyysistä pettämistä olisi, koska vapaa-ajat mies kyllä aikalailla kanssani viettää, mutta mistä ihmeestä tälläisessa on kysymys?Vai omaako mies sitten kuitenkin niin surkean itseluottamuksen, että pitämällä yhteyttä ko.naisiin (jotka aina jaksavat miestäni kehua ja ylistää) saa nostettua miehistä egoaan..., vai mistä pirusta tässä tuulee ??
Jos jollakulla ollut jotain vastaavaa,kertokaa mihin asiat lopulta johti, ja muutenkin, mielipiteitä, mikäli joku sai sekavasta sepustuksestani tolkkua :)
 
...Niin, ja piti vielä lisätä, että kun puheluista häneltä kysyy, että oletko ollut yhteydessä...vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä EN !!?? Joka kerta valehdellut, koska yhteyttä on aina pitänyt,mutta suoralta kädeltä kieltää hyvin tiukasti..??
 
Olisiko mahdollista että näistä ns.yhden illan jutuista olisi tullut miehellesi pelkkiä ystäviä? Seksuaalista mielenkiintoa ei tunne heitä kohtaan,mutta muuten on kiva jutustella jne..ja tietysti mieluiten on salaa yhteydessä heihin,koska arvaa ettet oikein tykkää asiasta. Salamyhkäsyyteen voi vaikuttaa myös se että asia voi olla vaikea selittää ja toisen ymmärtää, et miksi pidetään yhteyttä.
Itsellänikin on entisiä juttuja,joiden kans olen välillä yhteydessä,eikä todellakaan tulisi mieleen hypätä heidän kans sänkyyn, on vaan kiva läpissä sitä sun tätä.Yleensäkin pyrin siihen ettei mies oo kuulolla,koska ei sitä selittelyä jaksa,etenkään kun toinen ei oikein ymmärrä.
 
Juu...tuossa voi olla hyvinkin kyse jostain tuollaisesta.Asiaa kun olen kysynyt, että MIKSI valehtelet ja jätät kertomatta, niin on tosiaan sanonut, että ei ole halunnut pahoittaa mieltäni.Minun kantani taas on, että mieleni pahoitan siitä valehtelusta,en niinkään kyseisestä yhteydenpidosta.
Kiitos sinulle, joka vastasit.Sain hieman erilaista ja uutta näkökulmaa asiaan joka on alkanut minua vaivaamaan luvattoman paljon.Kiitos :)
 
Sehän oli hyvä,että voin olla avuksi.Mikään asia ei ole niin yksiselitteinen. Välillä on mukava höpötellä toista sukupuolta olevan kanssa,koska asiat ja niiden näkökulmat ovat niin erilaisia. Ja niinpäin pois. Yritä keskustella miehesi kanssa ja tuo oma kantasi esille. Jos tavallaan annat luvan puhelin keskusteluihin,niin pian huomaat onko se ihan viatonta, vai olisiko jotain muuta taustalla.
 
Totta lienee sinulla joka sana :) Itsekkin kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa soittelen ja höpöttelen, mutta voin tehdä sen myös mieheni kuullen, eikä minun tarvitse kieltää, ettenkö näin tekisi, siksi heräsi epäilys, onko miehelläni tässä takana jotakin muutakin.Tuota itsekkin ajattelin taannoin, että annan hänen "luvan kanssa" soitella, enkä siihen puutu...aika sitten kait näyttää, löytyykö sieltä taustalta jotakin "sopimatonta".
Olit kyllä avuksi,hienoa lukea tuon kaltaisia vaihtoehtoja asialle, ennekuin ihan kokonaan kerkiän mieleni myrkyttää turhalla mustasukkaisuudella,joka ei ole minulle luontaista muutenkaan.
Joten vielä kerran, lämmin kiitos ja aurinkoisia syyspäiviä sinullekin :)
 
hup
Kokeilepas joku päivä että muka puhelimes soi ja meet esim. ulos puhuu ja sit kun mies kysyy et kuka se oli, niin sano et yks mun exä, joka otti pitkästä aikaa yhteyttä eräs päivä ja että ollaan vaan kavereita.. :)
En tiiä onko tuo järkevää mut tuli eka mieleen et jospa se mies tajuaa sun tunteen, kun itse "joutuu" kokee saman. Mua ärsyttäis suunnattomasti jos mun mies pitäis muihin naisiin yhteyttä, siis naisiin jotka ei oo mun kavereita!
 
Sori
... mutta musta juttu kyllä haiskahtaa, jos entisiin yhdenillanhoitoihin pitää yhteyttä. Sinuna miettisin, MIKÄ TARVE ukolla on tähän.

Musta kuulostaa oudolta, epärehelliseltä ja ikävältä tällainen touhu. Lisäksi äijä VALEHTELEE PÄIN NÄKÖÄ SULLE. Mulla kilkattais hälytyskellot lujaa tuollaisen miehen kanssa. Sydänsuruja tietää, näin uskon valitettavasti.
 
...juu, siksipä täältä aloinkin hakemaan muiden mielipiteitä, että mietinkö turhaan, vai soiko ne hälytyskellot ihan aiheesta.Vaikka kuinka yritän "uskotella" itselleni ettei kyse ole mistään vakavasta, niin käytös kuitenkin mielestäni sellaista mikä ei kuulu normaaliin parisuhteeseen.
Ikävä kyllä, vaikken mustasukkainen luonteeltani olekkaan, niin en myöskään kaikkien asioiden suhteen ihan sinisilmäinenkään, ja siksipä tuleekin tunne, että näinkö tässä mua ihan mennen tulleen k*setetaan?
Itse jos toimisin, kuten mieheni, niin tietäisin, että itselläni ei olisi puhtaat jauhot pussissa,joten....epäilys on mielessä kokoajan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 01:16 Sori kirjoitti:
... mutta musta juttu kyllä haiskahtaa, jos entisiin yhdenillanhoitoihin pitää yhteyttä. Sinuna miettisin, MIKÄ TARVE ukolla on tähän.

Musta kuulostaa oudolta, epärehelliseltä ja ikävältä tällainen touhu. Lisäksi äijä VALEHTELEE PÄIN NÄKÖÄ SULLE. Mulla kilkattais hälytyskellot lujaa tuollaisen miehen kanssa. Sydänsuruja tietää, näin uskon valitettavasti.

Vaikka tuossa ennemmin annoin toisenlaista näkökulmaa,niin onhan se tieten epäilyttävää et yhdenillanjuttuihin pitää yhteyttä..ja tarkemmin miettii, niin on se kyllä aika epäilyttävää tuo päin näköä valehteleminenkin. Nämä on just tämmösiä ns.vaikeita asioita,jotka jokaisen pitäisi pystyä itse ratkaisemaan, mutta lyllä mullakin saattaisi hälytyskellot soida sittenkin.
 
Elzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 01:16 Sori kirjoitti:
Musta kuulostaa oudolta, epärehelliseltä ja ikävältä tällainen touhu. Lisäksi äijä VALEHTELEE PÄIN NÄKÖÄ SULLE. Mulla kilkattais hälytyskellot lujaa tuollaisen miehen kanssa. Sydänsuruja tietää, näin uskon valitettavasti.
Ihan samaa mieltä.
Ite en kyllä ees kattelis tollasta touhua naurusuin :\|
 
...kiitos teille vastanneille.Hainkin täältä vähän uskoa siihen, että ehkä en kuitenkaan epäilyksineni ihan hakoteillä olekaan, jos kerran useat muutkin sitä mieltä, että JOTAIN outoa tuo äijä puuhaa...
 
hilu...ja muutkin...
asia ei ole edistynyt yhtään mihinkään.kaikki yritykseni keskustella juuri tämän asian tiimoilta törmää betoniseinään...eli mies polttaa päreensä välittömästi,tokaisee vain, että älä taas aloita tota jäkätystä...vaikka keskustelun avaus on taholtani mielestäni ollut erittäin asiallinen.En ole syytellyt,haukkunut tai edes äänensävyni ei ole ollut moittiva...
JOS asiasta suostuu puhumaan yhtään mitään, niin ainoastaan sen verran, että tokaisee... : Mä olen sulle sanonut, että mulla ei ole mitään kenenkään kans, ja jos et usko, niin omapa on ongelmas!! Siinä se,ei yhtään mitään muuta....??
Joten miehen kyseinen käytös nostattaa epäilyksiäni vielä enemmän.Jos ei asiassa ole YHTÄÄN MITÄÄN, miksi valehdella, ja miksi aihe on niin kielletty?Ja miksi moiset raivarit? ...niinpä niin, miljoona kysymystä päässä.MIKSI ? Vaan ei yhtään kunnon vastausta.
 
kuulostaa tutulta
Meillä on hyvin samantapainen tilanne, mies pitää yhteyttä johonkinentiseen tai entisiin. Onpa yksi uusikin kandidaatti (ainakin yksi) ilmaantunut myöskin. Olen nostanut kissan pöydälle, mutta ei asia ole minulle mitenkään enempää valjennut. Kuulemma ei ole yhtään mitään kenenkään muun kanssa, oon ainoa, ei osaa kertoa syytä miksi on viestitellyt ja soitellut muiden kanssa. Ja muka mitään ei ole tapahtunut. Siihen vielä vääntää itkut päälle, kuinka rakastaa mua eikä todellakaan ole ketään muuta.

Mitäpä tässä nyt sitten ajattelis. Muuta, kuin että en luota pätkääkään enkä usko noita höpinöitä. Varmaan rakastaakin, mutta liekö sitten niin avara sydän, että sitä rakkautta riittää muuallekin jaettavaksi.

En haluaisi hänestä luopuakaan, kun itse rakastan aivan valtavasi, mutta sydänsuruja tässä koko ajan joutuu potemaan ja hän ihmettelee mikä mua vaivaa.
 
...no silleen....kovasti samanlainen tilanne siis meillä molemmilla.Ikävä kyllä.Minulla myös sama, etten haluaisi miestä "kierrätykseenkään" laittaa, kun muuten niin ihana ja rakas, mutta toisaalta jos jotain epärehellistä touhuaa, niin en halua kyllä vuosikausia k.usetettavanakaan tietoisesti olla.Meillä mies myös, varsinkin muutaman oluen jälkeen,kyyneleet silmissä saattaa sanoa, kuinka ei koskaan,missään olosuhteissa voisi minua pettää....Hmm...mietin vain, että kuinka niin, ei voisi? Mielestäni hän tekee sitä ihan jatkuvasti henkisellä tasolla, mitä näihin "puhelinsuhteisiin" ja niiden salaamiseen tulee...

Miten sun miehes on suhtautunut siihen, että olet asiasta halunnut keskustella?Suuttuuko, vai miten reagoi?
 
kuulostaa tutulta
Meillä ihan selvinpäin vakuuttaa rakkauttaan.

Ei tuo mulle ole huutanut, kun olen asian ottanut puheeksi. Kyllä silti huomaan, että se häntä ärsyttää. En ole ennen ollut mustasukkainen ihminen, mutta nyt mulle rupeaa jo riittämään. En jaksa enää uskoa ja olla vedätettävänä.
 
Heh...onko meillä sama mies :)
Meilläkin aiemmin saattoi jopa sanoa rakastavansa(siis ihan selvinpäin)mutta nyt aika minimiin jääneet lähes kaikki huomion osoitukset, vaikka eipä tuo koskaan aiemminkaan mikään yltiö-romantikko ole ollutkaan.
Kyllä tässä tosiaan usko aika lujilla on, tai siis...itse asiassahan mähän en miestä enää uskokaan, vaikka välillä yritän itselleni niin vakuutella.
Mutta eihän tämä näin voi toimia, että epäilet ja mietit näitä samoja ihan kokoajan,vaikeaa enää keskittyä mihinkään muuhunkaan, kun kokoajan mielessä velloo tämä miehen touhu.kait se ois parasta vaan ensin itselle myöntää, että mua oikeesti nyt vedätetään, ja sitten tehdä asialle jotain...
Miksi pitikään juuri tästä miehestä löytyä juuri tämä kaikista ikävin puoli...epärehellisyys !!
 
kuulostaa tutulta
Aattelin itsekin, että ollaankohan me saman miehen kanssa :LOL: . Siinähän se sitten vedättäisi meitä molempia. :LOL:

Kyllä meillä päivittäin näitä rakkaudentunnustuksia tulee, ja soittaa mulle työpäivänkin aikana, laittaa sähköpostia tai tekstaria. Niistäkin tulee vaan mieleen, että näinköhän tuo laittaa saman viestin mulle kuin toisillekin naisille. Kun on ainakin eräälle toisellekin pusuja lähetellyt.

Ei tää näin voi jatkua, mutta en osaa luopuakaan. :'(
 
heh..pidetään toisemme ajantasalla,josko se onkin sama mies :LOL:
Ei vaan...kyllähän tuokin ahkerasti (useaan otteeseen) päivän aikana soittelee, mutta linjat lienee kuumina vähän muihinkin numeroihin kuin vain minulle.Kun olis vaan joku keino, millä saada ihan oikean totuuden selville.Mua loukkaa tuossa sen soittelussa myös äärettömän paljon tuo, kun itse sanoo olevansa huono keskustelija, eikä osaa tunteistaan kertoa, niin aivan käsittämättömän hyvin tuo on luonnistunut näille muille naisille.He ovat siis tasan tarkkaan tietoisia, mitä mieheni ajattelee/tuntee mistäkin asiasta ja myös sen mitä mieltä hän on minusta ja meidän suhteesta.Ihan kiva, että edes nuo naiset sen tietää...minä kun en tiedä.Perhana että pistää vihaksi välillä :kieh:
 
kuulostaa tutulta
Miten menee? Vieläkö on samat fiilikset?

Omat tunnelmat vaihtelevat päivittäin, toiset päivät menevät vähemmän mustissa merkeissä.

Olemme miehen kanssa keskustelleet aiheesta ja luottamuspulasta ja hän kyllä ymmärtää sen itse aiheuttaneensa. Pelkään vaan, että omilla epäilyilläni karkoitan hänet pois lopullisesti. En minä sitäkään halua, sillä rakastan häntä niin kovin. Kun vaan voisi unohtaa ikävät asiat, ettei nyt ainakaan ihan joka päivä tulisi mieleen.
 
Moikka.

Tässä tämä elo ja olo etenee kuten tähänkin asti...mutta ihan joka ikinen päivä nämä ajatukset kyllä päässäni pyörii, ja ihan oikeasti vaikuttaa ikävällä tavalla mielialaan...kaikki jotenkin nyt epäilyttää, mitä mies ikinä tekeekin, ja missä ikinä liikkuukin, niin väkisin tulee ajatus mieleen, että onko kenties tapaamassa näitä "puhelin"tuttavuuksiaan.

meillä vaan tilanne se, että niin kauan kuin minä en hänen ko.toiminnastaan kysy tai sano halaistua sanaa, niin kaikki (miehellä) loistavasti, on iloinen ja symppis, mutta musta pilvi ilmestyy suhteemme päälle aivan välittömästi jos suuni avaan tästä asiasta.Hän ei yksinkertaisesti suostu asiasta puhumaan.Joten kaikki ennallaan.mikään ei ole muuttunut, ja minäkin kait vaistomaisesti sitten olen asiasta puhumatta, kun juuri tuo ajatus minullakin ollut mielessä, että karkotan miehen kokonaan jos julkituon epäilyjäni kokoajan.

jaa-a...vaikea tilanne.Toisaalta uskon (tai ainakin haluan) ettei kyse ole muusta kuin soittelusta kavereiden kesken, mutta toisaalta olen aivan varma, että siinä täytyy olla jotain muutakin, koska se tehdään salaa, ja siitä valehdellaan, ja vielä se, että hän suuttuu jos uskallan asian puheeksi ottaa....Niin, että ole tässä nyt sitten jotenkin päin....
 
Juuri näin on meilläkin... :ashamed:
mies viestittelee exän kanssa ja puhuu salaa puhelimessa.
ja kun asiasta kysyn suuttuu... mutta, kun asiasta ei mitään puhuta niin kaikki on ok.
Tämä miehen ex on tässä hiljattain eronnut... ja sitten alkoi tämä viestittely/soittelu rumba... ovatpa olleet parikin kertaa mukamas samaan aikaan baarissakin... mukamas törmänneet sattumalta.
Yhdellä kertaa ukko kontti kotiin vasta aamu 7... soitin hänelle että missäs h....ssä oot ??!! Niin taustalta kuului tämän naisen ja sen siskon nauru!! :eek:
No, silloin odotin kolmatta lastamme ihan viikoisilla viikoilla... ja alkasin sit pakkaamaan tavaroita siinä aamusta.... mutta, mies sai sit puhuttua mut ympäri... kun niin paljon rakastaa ja mitään ei tapahtunut.
Niin... minäkin rakastan häntä todella paljon....mutta, on tämä vain tämmöinenkin elämä raskasta!!
nyt meille pitäisi talo pian valmistua... olenkin miettinyt vaihtoehdot, et joko jatkan tätä itseni kiduttamista tai sitten hyppään keikkuvasta laivasta tässä kohtaa pois...
olisihan uudessa hienossa kodissa kiva asua mutta... onko tämä tämmöinen sitten sen arvoista??
Elämä tulee todella raskaaksi!!!
 
hei, minä vain !!
Tiesinhän toki, että näitä samanlaisia miehiä löytyy muiltakin, mutta sinänsä "kiva" kun tietää ettei ole ainoa joka tälläisten asioiden kanssa painii.Se tässä onkin niin surullista, että minunkin mieheni, kanssani ollessaan on (useinmiten) aivan ihana ja rakastettava,aina sanoo, ettei ikinä, missään olosuhteissa voisi minua pettää, mutta mä vaan pyöritän samaa ajatusta päässäni, että MIKSI ihmeessä tekee sen kuitenkin - ainakin näin henkisellä tasolla.Kuluttavaa jotenkin tälläinen elämä, kun se on mennyt tähän pisteeseen, että jokaikinen päivä miettii ja miettii että uskoakko miestä vai ei, onko kyse kaveruudesta vai ajaako hän jotain muuta takaa näiden naisten ja niiden kanssa yhteydenpidon takia.Kunpa tietäisin...
Tsemppiä sulle myös,päättyy tarinasi sitten miten vaan, niin pakko vakaasti uskoa siihen, että asiat järjestyy aina - tavalla tai toisella :)
 
Mun mielipide
Ei ole elämä sen arvoista, että tollasta kannattais sietää. Omasta kokemuksesta voin kertoa, et se ei siitä mikskään tuu muuttumaan, naisia vaan korkeintaan tulee lisää. Näin siis kävi mulle. Mieheni piti yhteyttä entisiinsä, sekä naisiin, joiden kanssa joskus oli ollut jotain, mutta ei ole enää, ja työmatkoilta aina kummasti jäi hihaan uusia yhteystietoja, tuttuja tyttöjä jne. Ja heiltä tuli puheluita ja tekstareita jopa jouluaattona ynnä muina juhlapyhinä, ja salasi nämä. Valehteli suoraan päin naamaa, että ei ole kukaan soittanut ja kun puhelinta katsoin (hyi minua) niin olihan sieltä päivit ja pirkot soitelleet ja tekstailleet, rakkaudella viestejään.. :'(

Minulta mies ei sietänyt edes katseita vieraita miehiä kohtaan. Eikä itselläni ollut ketään muuta miespuolista elämässäni mieheni lisäksi kuin isäni.

Ihmettelen kyllä kovasti myös näitä naisia, jotka naimisissa olevalle miehelle lähettävät pusi hali viestejä! Mielestäni tuollaonen pusuttelu ja halittelu on mun miehen kohdalla vain mun etuoikeus, eikä kuulu muutenkaan avioliiton ulkopuolella kuvioihin, jos ihmisellä yhtään moraalia on.

No, nyt ollaan erottu ja olo on helpottunut. En tunne itseäni enää pelleksi, eikä tarvitse kaikkea epäillä. Mielenrauha palasi.
 

Yhteistyössä