Mitä älytöntä/hassua/vaarallista olet tehnyt väsymyssumussa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pesin hampaita kuorinta aineella, törmäilen usein aamuisin seiniin/oviin, laitoin teevedet tulemaan mikroon ja yritin samaan aikaan juoda teetä tyhjästä mukista...
 
vierailija
Kaksi lasta pienellä ikäerolla tuntuvat hyvältä idealta, kunnes olet väsymyksestä sekaisin kuin seinäkello. Mies on kolmivuorotyössä ja minä tunsin oloni usein yh-äidiksi.
- Keitin kahvia ilman puruja, oli laihaa
- Koetin keittää kahvia kaurahiutaleista, en testannut makua
- Unohdin ostokset kaupan kassalle
- Unohdin tytöt kirjastoon, en tosin ehtinyt kuin autolle ja tytöt eivät edes ehtineet tajuta tilannetta
- Nukahdin lattialämmitetylle kylppärin lattialle kun olin laittamassa pyykkejä
- Hain postista H&m:n påketin jota en muistanut tilanneeni.

Nyt kun tytöt ovat koulussa, on jo helpottanut.
 
vierailija
Lapset pienellä ikäerolla (kolme lasta, vuoden välein) ovat ajatuksena hyvä, mutta käytännössä hankalaa.

- laitoin maitopurkin kuivakaappiin enkä jääkaappiin
- makaronilaatikko oli uunissa neljä tuntia
- nukahdin auton rattiin, vauhtia noin 80km/h. Havahduin hereille kun auton renkaat rapisuttivat soraa asfaltin vieressä.
- lähdin lapsikatraan kanssa pihalle: nostin esikoisen rattaisiin ja yritin pienimpiä saada polkemaan pyörällä
 
vierailija
Joo ja jotkut vie lapset isovanhemmille, ne on siellä arkena jokapäivä kerhon/koulun jälkeen. Ja viikonloppuisin yötä. Siksi koska vanhemmat haluaa omaa aikaa. Pakko oli lapsia hankkia mutta isovanhemmat sitten hoitaa. Eikä nekään jaksaisi mutta eivät uskalla sanoa vastaan kun pelkäävät että sitten menee välit. Alussa sanoivat että hoitaminen käy kunhan ei joka päivä..
 
vierailija
Mä olen usein iltaisin laittamassa likaisia vaatteita roskiin,enkä pyykkikoriin. Sanonkin miehelle myös välillä että laita nuo sukat tuosta lattialta roskiin...
 
vierailija
Kolmas poika oli vaan pari viikkoa vanha ja hukkasin hanet yon aikana. Herasin yolla eika vauva ollut sangyssani. Nostelin peittoja, heratin miehen etta 'herranen aika olen hukannut vauvan". Mies sinkosi ylos ja ryhtyi kurkistelemaan sangyn alle. Mina juoksin vauvan huoneeseen kattomaan etta jospa olin vienyt vauvan sinne omaan sankyynsa imetyksen jalkeen. Ei vauva ollut siellakaan. Juoksin takaisin meidan huoneeseen jossa mies oli nyt ottanut meidan sangysta kaiken pois vauvaa etsiessaan. Vilkaisin huoneen nurkassa olevaan korisankyyn - ja siella se vauva nukkui.
 
vierailija
Kun kaksoset olivat ihan vastasyntyneitä (oltiin oltu joitain päiviä kotona), syötin yöllä kahdesti peräkkäin samaa vauvaa. Tarkoitus oli tietty syöttää vuorotellen, mutta unenpöppörössä olin ottanut saman kaverin tissille ja tajusin sen vasta syötettyäni hänet.
Varmaan jokainen autolla ajo vaarallista koska olin ihan älyttömän väsynyt kaksosten vauva-aikaan. Meillä oli kuitenkin kolme lasta ennestään, eläimiä, yhdellä lapsella sairaus, jota piti hoitaa myös öisin ja kaksoset tietty omissa rytmeissä ja tissillä eli en nukkunut 1,5 vuoteen montaakaan kahden tunnin pätkää.
 
Jättänyt ostokset kassalle. Ajanut super väsyneenä ja nähnyt harhoja. Näin ihan selvästi, että kultainennoutaja juoksi autoni alle. En nähnyt kuitenkaan koiraa missään ja se tuli sillä vauhdilla, että olisi henki pois
 
Keitin kahvit muistamatta koko asiaa, aloin vain ihmetellä että mitäs ääntä keittiöstä kuuluu ja miksi täällä tuoksuu kahvi.. sen oli pakko oli minä, sillä lisäkseni paikalla olivat vain vauva ja taapero .
Jätin myös suihkussa hoitoaineen huuhtelematta, lähdin kauppaan ja ihmettelin miksi tukka on ihan tahmea.
 
vierailija
Keitin kahvit muistamatta koko asiaa, aloin vain ihmetellä että mitäs ääntä keittiöstä kuuluu ja miksi täällä tuoksuu kahvi.. sen oli pakko oli minä, sillä lisäkseni paikalla olivat vain vauva ja taapero .
Jätin myös suihkussa hoitoaineen huuhtelematta, lähdin kauppaan ja ihmettelin miksi tukka on ihan tahmea.
Voi olla että se oli aave...
 
Mymmeliina82
3 v ADHD-taapero ja kaksosvauvat! Mies töiden takia paljon pois, appivanhemmat kuolleet, minun vanhempani toisessa kaupungissa.
En valehtelematta muista vuodesta 2006 MITÄÄN. Olin niin väsynyt.
- Keitin veden pohjaan, oli tarkoitus keittää perunat mutta unohdin koko asian.
- Kahvinkeitosta testasin variaatiot keitä ilman kahvinporoja, keitä ilman suodatinpussia ja älä laita keitintä päälle ollenkaan. Kahvia taas kokeilin maustaa mehukeitolla ja vanilijakastikkeella.
- Jätin ulko-oven apposen auki kun lähdin lasten kanssa kauppaan, onneksi ok-talo rauhallisella alueella!
- Laitoin piilolinssit JA silmälasit samaan aikaan päähän.
- Annoin toiselle vauvalle d-vitamiinitipat tuplana.
- Koetin laittaa taaperolle housuvaipan asemasta liian pientä normivaippaa ja makuuasennossa, ihmettelin ,että miten se nyt punkeaa pystyyn koko ajan ja miksei tämä vaippa mene !
- Kuulin lapsen naurua takaani keittiöstä vaikka kaikki lapset nukkuivat . Luulin jo meillä kummittelevan, vaikka väsymys vain sekoitti aistit.
- Samaan kategoriaan kikatuksen kanssa menee ovikellon soiminen , ilman että se soi. Kaveri tuli kahville ja ihmetteli kun nousin kiroillen että kuka siellä taas rimputtaa ! Kaveri katsoi hitaasti ja sanoi, ettei ovikello ollut soinut...
- Havahduin autossa tajuamatta, mihin olin menossa.
- Suihkin ilmanraikastajaa päähäni selvityssuihkeen asemasta.
Jne jne.
 
Ihan tältä päivältä: meinasin ajaa parkkipaikalla parin jalankulkijan päälle...olisi ollu parempi antaa miehen hoitaa asioinnit. :unsure:

Juu väsyneenä ajaminen on rikos, siitä nyt joku innokas harmaa ilmoittamaan poliisille...
 
Ihan tältä päivältä: meinasin ajaa parkkipaikalla parin jalankulkijan päälle...olisi ollu parempi antaa miehen hoitaa asioinnit. :unsure:

Juu väsyneenä ajaminen on rikos, siitä nyt joku innokas harmaa ilmoittamaan poliisille...
Mä ajoin eilen kuoliaaksi fasaanin. Tai ainakin luulen niin. (ei ollut paikkaa pysähtyä ja tarkistaa) Väsymyksellä ei kyllä ollut suurta merkitystä kun se juoksi ihan alle ja takana tuli autoja ja vastaan myös mutta ehkä olisin nähnyt sen kauempaa jos ei ois ollut perjantai-iltapäivä ja raskas työviikko takana.
 
Itse lähdin autolla töihin ja työpaikan pihassa piti ottaa laukku takapenkiltä ja huomasin, että lapsi istui takapenkillä. Olin unohtanut viedä päiväkotiin... Tästä on jo joitakin vuosia ja saan vieläkin kuittailua asiasta.
 
Mä ajoin eilen kuoliaaksi fasaanin. Tai ainakin luulen niin. (ei ollut paikkaa pysähtyä ja tarkistaa) Väsymyksellä ei kyllä ollut suurta merkitystä kun se juoksi ihan alle ja takana tuli autoja ja vastaan myös mutta ehkä olisin nähnyt sen kauempaa jos ei ois ollut perjantai-iltapäivä ja raskas työviikko takana.
Eläimenkin yliajamisesta tulee kurja olo. :confused:
Täälläpäin kipittää usein joku päästäinen tai kesällä sammakko tielle, ja jos on autio tienpätkä niin mun on pakko aina kääntyä autolla takasin katsomaan että jäikö se kitumaan.
Motarilla ja ruuhkaliikenteessä tietty mahdotonta tsekata. :rolleyes:
 
Itse lähdin autolla töihin ja työpaikan pihassa piti ottaa laukku takapenkiltä ja huomasin, että lapsi istui takapenkillä. Olin unohtanut viedä päiväkotiin... Tästä on jo joitakin vuosia ja saan vieläkin kuittailua asiasta.
Me ollaan lähdetty joskus mummolaan satojen kilsojen päähän ja lähtiessä pihasta muistettu että ai ni, kuopus nukkuu vielä pinnasängyssä. (y)
 

Yhteistyössä