Mitä ajattelet naisesta, joka ei käytä vihkisormusta eikä koskaan FB:ssa puhu miehestään?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26344031]Sulla tuntuukin olevan vähän "ei niin rakastavaiset" välit mieheesi. Itse en voisi sellaisessa suhteessa olla, mutta sinulle se varmasti sopii.[/QUOTE]

Nämä johtopäätökset on ihan parhaita :D

Jos me tykättäisiin toistemme tekemisistä FB:ssä, niin meidän välit olisi enemmän rakastavaiset? :xmas: Ööö, ei. Naamakirjakaverit kavereina, parisuhdetta ylläpidetään muualla kuin naamakirjassa. Pussaan ja halaan tuota ihan IRL, ei mun tarvitse tehdä sitä hänen FB-sivullaan jotta kaikki muutkin varmaan näkisivät.

Läheisriippuvaista ruikuttajaa minusta ei kyllä tekemälläkään saisi. Sellaista, jonka elämä romahtaa kun mies on yövuorossa, ja joutuu menemään yksin nukkumaan. Sellaista, joka ei saa unta, kun raksu ei ole vieressä tuhisemassa.
Mahtaisin olla väsynyt, jos tilanne olisi tuollainen.
 
  • Tykkää
Reactions: SusseN ja Aamuäree
DGF
Itselläkään ei ole vihkisormusta sormessa kun ei yksinkertaisesti mahdu. Mutta tatuointi on vaatteiden alla.
Ja enpä mä miehestäni FB:ssä harvoin puhun, lapsista huomattavasti enemmän.
 
"Vieras"
Nämä johtopäätökset on ihan parhaita :D

Jos me tykättäisiin toistemme tekemisistä FB:ssä, niin meidän välit olisi enemmän rakastavaiset? :xmas: Ööö, ei. Naamakirjakaverit kavereina, parisuhdetta ylläpidetään muualla kuin naamakirjassa. Pussaan ja halaan tuota ihan IRL, ei mun tarvitse tehdä sitä hänen FB-sivullaan jotta kaikki muutkin varmaan näkisivät.

Läheisriippuvaista ruikuttajaa minusta ei kyllä tekemälläkään saisi. Sellaista, jonka elämä romahtaa kun mies on yövuorossa, ja joutuu menemään yksin nukkumaan. Sellaista, joka ei saa unta, kun raksu ei ole vieressä tuhisemassa.
Mahtaisin olla väsynyt, jos tilanne olisi tuollainen.
Niinpä. Juuri tuota tarkoitin. Ilman mitään läheisriippuvuuskortteja, toisille toimii hieman etäisempi suhde kuten teille, toiset ovat läheisempiä.
 
No en minäkään tee juuri koskaan päivityksiä mieheen liittyen. Jos hän haluaisi siellä omista asioistaan kertoa niin hän voisi sen tehdä omassa fb-profiilissaan (jota miehellä ei siis ole). Joskus tietysti mies saattaa vilahtaa siellä rivien välissä, tyyliin "Loma edessä, ensi viikko vietetään mökillä!" <- tuosta voi siis päätellä että ollaan kaikki sinne menossa, myös mies. Paitsi että en tekisi juuri tuollaista päivitystä, mutta siis periaatteessa... :D

Olin muuten muutaman kuukauden ilman sormuksiakin, minä en yleensä ota niitä ikinä pois (koska en muista laittaa niitä takaisin) ja sitten kerran otin, enkä tosiaan vaan muistanut laittaa takaisin! :D Ja mies kulkee aina ilman sormusta, koska sormus ei enää mahdu hänelle, eikä ole saanut aikaiseksi suurennuttaa.

Ja ei tästä nyt minusta voi kovin suuria päätelmiä tehdä meidän parisuhteen laadusta... Itse asiassa kun mietin, niin aika harva tuttava fb:ssä mitenkään kommentoi puolisoaan.
 
[QUOTE="Vieras";26344079]Niinpä. Juuri tuota tarkoitin. Ilman mitään läheisriippuvuuskortteja, toisille toimii hieman etäisempi suhde kuten teille, toiset ovat läheisempiä.[/QUOTE]

Mistä sä sen läheisyyden päättelet? Naamakirjakaveruudesta/sen puutteesta, vaiko siitä osaako vuorotyötä about aina tehneen miehen vaimo nukkua ilman siippaansa?

(tässähän olisi, kiesus, jo 11 vuotta valvottu jos en osaisi nukkua ellei mies ole vieressäni)

Aika läheisinä pidän meitä. Mutten läheisriippuvaisina. Eikä tilanne ole onneksi sekään, että olisimme toistemme ainoat ystävät.
 
"Vieras"
Mistä sä sen läheisyyden päättelet? Naamakirjakaveruudesta/sen puutteesta, vaiko siitä osaako vuorotyötä about aina tehneen miehen vaimo nukkua ilman siippaansa?

(tässähän olisi, kiesus, jo 11 vuotta valvottu jos en osaisi nukkua ellei mies ole vieressäni)

Aika läheisinä pidän meitä. Mutten läheisriippuvaisina. Eikä tilanne ole onneksi sekään, että olisimme toistemme ainoat ystävät.
Anna nyt jo olla :D. Tiedäthän sen hyvin itse(kin) minkälainen suhde teillä on, ja vielä, että luonnollisestikaan en viitannut vain tuohon fb juttuun. Mutta mitä väliä muutenkaan, teillä tuo etäisempi toimii, toiset ovat läheisempiä.
 
whhaat
oon naimisissa, mulla on kaunis sormus, jota en pidä kuitenkaan, olen ehdottoman uskollinen ja rakastan miestäni, ja sormus on mulle kyllä hieno ja tallessa, mutta ei sormessa ja puheissa ei miehen tekemiset kuulu etenkään fb:ssä. en ole koskaan ajatellut että joku voisi ajatella tämän perusteella jotain, voiko oikeesti?
 
En käytä sormusta, enkä puhu fb:ssa juurikaan miehestäni. Ja meillä menee loistavasti. En myöskään ole julkaissut mitään raskaudestani ja olen viikolla 30, tämäkin on toisille suuri ihmetyksen aihe.
 
[QUOTE="Vieras";26344105]Anna nyt jo olla :D. Tiedäthän sen hyvin itse(kin) minkälainen suhde teillä on, ja vielä, että luonnollisestikaan en viitannut vain tuohon fb juttuun. Mutta mitä väliä muutenkaan, teillä tuo etäisempi toimii, toiset ovat läheisempiä.[/QUOTE]

Siis nimenomaan vain minähän sen tiedän :). Ja mies.

Ei kukaan muu. Ei mun tapoihin kuulu puhua näistä läheisyysasioista oikeastaan edes läheisimmille ystävilleni. En tiedä, miksi niitä edes kiinnostaisi se, miten me köllötellään sohvalla kainalokkain & mies lässyttää mahalleni, yms ällöimelää. Ei mua ainakaan kiinnosta kuulla sellaisia juttuja ystävistäni. Mielummin kuuntelen, kun ne haukkuu miehiään :xmas: ja kerron itsekin miten pölvästi äijä osaa joskus olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala
En oo varmaan ikinä tehnyt mieheeni liittyvää päivitystä Facessa.
Hän ei itse ole siellä järin aktiivinen vaikka profiili löytyy enkä mäkään jaksa raportoida kuin hauskimmat sattumukset.

Loin profiilin yleisen painostuksen alla vasta esikon synnyttyä ( helppo laittaa valokuvia nähtäväksi sen sijaan että lähettää kaikille s.postilla tms). Kavereina oli tuolloin lähinnä sukua joita kiinnosti tytön kasvu. Edelleenkään en jaksa juuri päivitellä. Mun viimeisin päivitys on maaliskuun 11.päivältä jolloin oon käynyt raportoimassa minkä nimen meidän poika sai kasteessa :D
 
Noooo
Juuh.

En väitä, että parisuhteesta ja sen kriiseistä pitäisi FB-päivityksissä kertoakaan, mutta mitä ihmeen hyötyä on siitäkään, että väittää hampaat irveessä "julkisesti" että kaikki on erittäin hyvin? Saa sympatiapisteet sitten, kun ero tulee - voi sanoa että kaikki oli niin hyvin, ja miehen erohalut tuli ihan puskista, vai mitähäh?!
No jos erehdyt sanomaan että nyt ei ole kaikki hyvin niin siitäkin kyllä vedetään johtopäätös että kaikki ei ole hyvin ja veikkaillaan koska tulee ero! Tässäkin asiassa kuten monessa muussa teet mitä vaan ihmiset puhuu kun ei ole sitten muutakaan tekemistä kun jauhaa muiden asioista.
 
"..."
Taidat musta puhua :) Olen hoitoalalla, ja FB:ssä en puhu juuri mistään. Miehen ystävät joskus kommentoineet sormusasiaa, mutta vuorotyöläisenä harvoin vapaalla muistan sitä laittaa. Naimisissa olen, oli sormusta tai ei...
 
En ajattele mitään. Mutta jos joku jatkuvasti lepertelee facessa miehestään, epäilen kyllä ettei heillä mene hyvin. Vähän samaan tapaan kun ajattelen niistä äideistä, joiden päivitykset on ällöä siirappai lapsitaan, että ei taida olla eukolilla oikeaa elämää, kun täytyy hehkuttaa asioita ( jotka ehkä ei edes ole totta).
 
"vieras"
Ajattelen, että erittäin viisas nainen, kun ei lepertele henkilökohtaisista asioista fb:ssä.
Itse olen samanlainen.

Itse en edes ole merkinnyt että olisin suhteessa, ihmiset luulevat varmaan sinkuksi, mutta WHO CARES!
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"joku"
[QUOTE="Vieras";26344105]Anna nyt jo olla :D. Tiedäthän sen hyvin itse(kin) minkälainen suhde teillä on, ja vielä, että luonnollisestikaan en viitannut vain tuohon fb juttuun. Mutta mitä väliä muutenkaan, teillä tuo etäisempi toimii, toiset ovat läheisempiä.[/QUOTE]

Mitä hittoa? Mua kyllä kiinnostais kovastikin tietää mitä tarkoitat "etäisemmällä" ja "läheisemmällä" suhteella? Jos kerran et tarkoita fb-juttua tai sitä että osaa nukkua ilmankin toista.
 
Elli Karamelli
Mitä ajatelisin? Jokainen tekee niinkuin itse haluaa niin sormuksen kuin tuon Facebookin kanssa. Ei ole olemassa väärää tai oikeaa tapaa tuon suhteen.

Minä taas, jos mulla olis se sormus, niin kyllä sitä sormessani pitäisin. Facebookissa en ole, ja vaikka olisinkin niin en siellä kyllä hyvin henk.koht. asioita kertois muutenkaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tönt
mulla oli FB kaverina kerran yks joka aina haukkui miestään ja vinkui kaikesta. sitten kun se mieskin liittyi FB:iin ja pääsi sen akan kaverilistoille niin alkoi näkyä näitä lälly- ja rakkauspäivityksiä. :D ja tiedän varmuudella että kyseessä oli sama mies.
 
ap.
[QUOTE="vieras";26345430]Ajattelen, että erittäin viisas nainen, kun ei lepertele henkilökohtaisista asioista fb:ssä.
Itse olen samanlainen.

Itse en edes ole merkinnyt että olisin suhteessa, ihmiset luulevat varmaan sinkuksi, mutta WHO CARES![/QUOTE]

Sama juttu :D
Mulla on yks kaveri, jota ilmeisesti ärsyttää se, etten KOSKAAN mainitse miehestäni mitään. Lapsistani joskus, miehestäni en koskaan. Parisuhdepäivitystä minulla ei ole. Tää kaveri aina tasaisin väliajoin kyselee jonkun päivityksen yhteydessä, jos olen vaikka maininnut että teen lasten kanssa sitä ja tätä, että missäs Pekka on tms ja yleensä sitten joko poistan tuon kommentin tai koko päivityksen :xmas:
 
En minäkään miehestä ole ikinä mitään päivittänyt fb:ssä. Mun mies ei ole edes itse fb:ssä. Kyllä meidän parisuhde silti on aivan kunnossa, ja ollaan läheisiä. :D

En kyllä ole muutenkaan mikään ahkera päivittelijä.
 

Yhteistyössä