Mitä ajattelet naisesta, joka ei käytä vihkisormusta eikä koskaan FB:ssa puhu miehestään?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En ole vuosiin käyttänyt vihkisormusta. Yhden ainoan kerran ole miehestäni facebookissa maininnut ja silloinkin kutsuin nimellä "kämppis". Mies ei tosin tuosta nimityksestä tykännyt.
 
"mamma"
Täällä yksi myös tällainen :D Monesti en muista edes kaupunkiin shoppailemaan yms lähtiessä laittaa sormuksia sormeen! ei minua kukaan tule vänkäämään kun mukanani kulkee 3 lasta. Itse tiedän olevani naimisissa ja mitä se kellekkään kuuluu mitä miehelleni kuuluu :D :D
 
Viime aikoina olen peräti taas käyttänyt sormuksia, silloin kun muistan.. Monta vuotta oli välissä että asuivat jossain laatikon pohjalla. Miehen kanssa ollaan naamakirjassa kavereita, mutta kumpikaan ei mitään parisuhdestatuksia julki laita ja mä olen peräti tyttönimelläni siellä :O

Eihän sitä miehen seinälle mitään rakkauspäivityksiä kehtais laittaa, mitä ne muutkin tytöt ajattelis, suuttuis vielä mies :D En mä kyllä lapsistanikaan ikinä mitään kirjoita. Pidättäydyn hyvinkin "privaattina" netissä yleisesti, varsinkin tuollaisessa missä ollaan omalla naamalla. Paitsi etten edes ole, vaan kuvanikin on sellainen josta ei tunnista kuin tutut.
 
"vieras"
Minä olin ennen tuollainen. Silloin, kun en halunnut kaikkien tietävän, että olen kihloissa. Sitten tulikin luonnollisesti ero.

Nykyään olen naimisissa ja kaikin puolin onnellinen. Sormus on sormessa aina. Facebookista käy tilanteeni ilmi sekä teksteistä että kuvista. Silti ei mitään siirappia. Haluan kuitenkin, että kaikille on selvää, että tilanteeni on tämä eli että en ole vapailla markkinoilla. Se on tapani myös osoittaa kunnioitusta miehelleni. Me olemme perhe, miksi sitä salaisin. Jos joku siellä käänteisesti ajattelee, että noilla täytyy oikeasti mennä huonosti, niin voi voi. Väärässä on :)
 

Yhteistyössä