Mitä ajattelet naisesta, jolla on viisi lasta?

  • Viestiketjun aloittaja tipi
  • Ensimmäinen viesti
Lapsiluvun perusteella ei oikein voi vielä päätellä mitään. Habituksen, käytöksen, puheilmaisun, tuoksun ym. voi jo alkaa jotain päätellä elämästä -muttei vielä näistäkään sitä miten mukava ihminen voi olla kyseessä! Aluksi kylmästi käyttäytyvä voikin olla mitä lämpimin ja kiinnostavin persoona. Kannattaa tutustua ihmisiin, muuten jää monesta arvokkaasta ihmissuhteesta paitsi.
 
vieras
Mun kaverilla on viisi lasta. (ei oo uskovainen) minusta on hatunnoston arvoinen asia. Ite en jaksaisi sellaisen lapsikatraan kansssa, mutta hän jaksaa. Jokaisen oma valinta
 
mm
Jos 5 lapsen äiti hakee töitä, tiedän, et siinä on nainen paikallaan, täytyy olla mieletön organisointikyky että pystyy pyörittämään työn ja perheen. Ja sillä naisella taatusti on motivaatiota työhön, kun sitä hakee. Lisäksi hänen on pakko olla sosiaalinen, pitkä pinnainen, kestää rutiineja, tekee 8 asiaa yhtä aikaa eli paineensietokyky huipussaan..
Ottaisin töihin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tomaattikeitto:
Lapsiluvun perusteella ei oikein voi vielä päätellä mitään. Habituksen, käytöksen, puheilmaisun, tuoksun ym. voi jo alkaa jotain päätellä elämästä -muttei vielä näistäkään sitä miten mukava ihminen voi olla kyseessä! Aluksi kylmästi käyttäytyvä voikin olla mitä lämpimin ja kiinnostavin persoona. Kannattaa tutustua ihmisiin, muuten jää monesta arvokkaasta ihmissuhteesta paitsi.
:flower:
 
Mun ystäväni odottaa viidettä lastaan.
Mitä ajattelen? Hän tykkää lapsista. Ei kuitenkaan ole mikään "lapset ovat koko elämäni"- tyyppi, vaan on ehtinyt hankkia ammatin ja olla töissä moooonta vuotta. On energiapakkaus, ehtii enemmän tunnissa kuin suurin osa meistä päivässä :D. Koti on aina siisti, ruoat itse tehty, lapset siististi puettu ja hyväkäytöksisiä...itse asiassa mä ihailen häntä.
 
emmi
oon varmaan vähän vähemmistöä, mutta ajattelisin negatiivisesti.

Eli aina väsynyt koska kotona rankkaa ja univelkaa ->tekee töissä virheitä.
Kun joku lapsista sairaana, niin hän on 5krt useammin poissa töistä kuin lapsettomat.
Ei pysty jäämään ylitöihin koskaan, koska pitää hakea lapset hoidosta/koulusta jne.

Itsellä on 2pientä lasta ja haaveilen iltatähdestä. En jaksaisi kolmatta tähän sirkukseen vielä, vaikka olen kotiäitinä vielä.

Kaikki edellisten kommentoijien pointit oli kans hyviä, mutta lapsetonkin voi olla yhtä organisointikykyinen jne. Viiden lapsen omistaminen ei tee sinusta yhtään sen organisointikykyisempää!!! Kyllähän suuri perhe pysyy elossa vaikka olisi kuinka tumpelo äiti kotona. Pitäisi mennä kotivisiitille että näkisi miten äiti arkea pyörittää ja miltä koti näyttää!
 

Yhteistyössä