Mitä ajatuksia itsemurha herättää? Entinen luokkakaveri kuoli oman käden kautta:(

"123"
Olen näkemässä tämän pojan kavereita ja varmasti aukenee kaveripiirissämme pikkuhiljaa ihmisille, että miksi hän päätti päivänsä, vaikka se ei häntä enää takaisin tuo.
:D Haha, toi on jo noloa. Meinaatko oikeasti mennä hänen ystäviltään utelemaan syytä itsemurhaan.

Itseltänikin on yksi yläastelainen luokkakaveri hirttänyt itsensä, ja tietysti siitä tuli sellainen hetken shokki ja mietittiin kaverin kanssa että MIKSI?? Kun kuitenkin sellainen mukava nuorimies oli jne.
Mutta ei kyllä olisi ollut pokkaa mennä asiasta hänen oikeilta ystäviltä kyselemään. Kyllä se syy sieltä jostain sinunkin korviin kantautuu ajan kanssa, ei oikeasti tarvis mennä sinne surevien sekaan pelleilemään...
 
[QUOTE="123";29984263]:D Haha, toi on jo noloa. Meinaatko oikeasti mennä hänen ystäviltään utelemaan syytä itsemurhaan.

Itseltänikin on yksi yläastelainen luokkakaveri hirttänyt itsensä, ja tietysti siitä tuli sellainen hetken shokki ja mietittiin kaverin kanssa että MIKSI?? Kun kuitenkin sellainen mukava nuorimies oli jne.
Mutta ei kyllä olisi ollut pokkaa mennä asiasta hänen oikeilta ystäviltä kyselemään. Kyllä se syy sieltä jostain sinunkin korviin kantautuu ajan kanssa, ei oikeasti tarvis mennä sinne surevien sekaan pelleilemään...[/QUOTE]

:O siis mä olen näiden tyyppien kaveri ja muutenkin nähtäisiin! En tosiaankaan jätä mun kavereita yksin näin ison asian kanssa ja haluan omalta osaltani auttaa siinä että he pääsee jaloilleen jossainvaiheessa.
 
jösses
:O siis mä olen näiden tyyppien kaveri ja muutenkin nähtäisiin! En tosiaankaan jätä mun kavereita yksin näin ison asian kanssa ja haluan omalta osaltani auttaa siinä että he pääsee jaloilleen jossainvaiheessa.
Sä olet sairas ja omaa uteliaisuuttas ja huomionhakuisuuttas mässäilet toisen kuolemalla minkä kerkeet. :O Voithan sä itselles selitellä että tuet nyt vaan kavereita, mut oikeastihan sä oot nyt just hakeutunut heidän seuraansa jotta saisit lisää tietoa tapahtuneesta, ja vielä oikein ilmotat palstalle että kohta saadaan hei lisää infoa. :O
 
  • Tykkää
Reactions: dipt ja Vaimo-Rakas
"asdf"
Kyllä vain ottaa kupoliin tällainen yhden nimimerkin mollaaminen joukolla, olipa siihen mielestänne aihetta tai ei. Sietäisitte hävetä. :( Jos jou ärsyttää, se ei silti oikeuta ilkeilyyn. En ole täällä palstalla montaa päivää ollut, ja HappyGirlin juttu jossain ketjussa taisi vähän ärsyttää minua ehdottomuudessaan. Silti en voisi ikinä lähteä mukaan tällaiseen julkiseen kiusaamiseen.
 
"Jou"
[QUOTE="asdf";29984347]Kyllä vain ottaa kupoliin tällainen yhden nimimerkin mollaaminen joukolla, olipa siihen mielestänne aihetta tai ei. Sietäisitte hävetä. :( Jos jou ärsyttää, se ei silti oikeuta ilkeilyyn. En ole täällä palstalla montaa päivää ollut, ja HappyGirlin juttu jossain ketjussa taisi vähän ärsyttää minua ehdottomuudessaan. Silti en voisi ikinä lähteä mukaan tällaiseen julkiseen kiusaamiseen.[/QUOTE]

No sitten kannattaa lukea enemmän ja ajatuksella aloittajan viestejä.
 
jösses
[QUOTE="asdf";29984347]Kyllä vain ottaa kupoliin tällainen yhden nimimerkin mollaaminen joukolla, olipa siihen mielestänne aihetta tai ei. Sietäisitte hävetä. :( Jos jou ärsyttää, se ei silti oikeuta ilkeilyyn. En ole täällä palstalla montaa päivää ollut, ja HappyGirlin juttu jossain ketjussa taisi vähän ärsyttää minua ehdottomuudessaan. Silti en voisi ikinä lähteä mukaan tällaiseen julkiseen kiusaamiseen.[/QUOTE]

Noniin Häppäri, kirjoita ihan vaan sillä omalla nikilläs, toi on noloa puolustaa itseään harmaana. :D Kukaan ei tässäkään ketjussa "kiusais" eli puuttuis tuohon asenteeseen ja huomion hakuun jos kirjoittelisit vhän toisella tyylillä tästä.
 
"vieraana"
[QUOTE="asdf";29984347]Kyllä vain ottaa kupoliin tällainen yhden nimimerkin mollaaminen joukolla, olipa siihen mielestänne aihetta tai ei. Sietäisitte hävetä. :( Jos jou ärsyttää, se ei silti oikeuta ilkeilyyn. En ole täällä palstalla montaa päivää ollut, ja HappyGirlin juttu jossain ketjussa taisi vähän ärsyttää minua ehdottomuudessaan. Silti en voisi ikinä lähteä mukaan tällaiseen julkiseen kiusaamiseen.[/QUOTE]

mä en ymmärrä näitä tän tyyppisiä kommentteja HG:n ketjuissa, kun jokaisessa jonka mä olen lukenut, ap eli HG on itse käyttäytynyt tosi ala-arvoisesti haukkumalla, solvaamalla ja yrittäen nolata. Kuten tässäkin ketjussa, aloitti heti haistattelun.
 
"asdf"
[QUOTE="vieraana";29984364]mä en ymmärrä näitä tän tyyppisiä kommentteja HG:n ketjuissa, kun jokaisessa jonka mä olen lukenut, ap eli HG on itse käyttäytynyt tosi ala-arvoisesti haukkumalla, solvaamalla ja yrittäen nolata. Kuten tässäkin ketjussa, aloitti heti haistattelun.[/QUOTE]

Oikeuttaako se silti kiusaamaan ja hyökkäämään joukolla kimppuun sekä menemään ihan törkeästi henkilökohtaisuuksiin? Silloin et ole millään tavalla itse sen parempi kuin haistatteleva ap.
 
jösses
[QUOTE="asdf";29984371]Oikeuttaako se silti kiusaamaan ja hyökkäämään joukolla kimppuun sekä menemään ihan törkeästi henkilökohtaisuuksiin? Silloin et ole millään tavalla itse sen parempi kuin haistatteleva ap.[/QUOTE]

Kukaan eoo tässäkään ketjussa kiusannut sinua, vaan on koitettu herätellä siihen että tämän tyyppinen käytös kuolleen ihmisen käytöksellä on todella puistattavaa.
 
"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja jösses;29984360:
Noniin Häppäri, kirjoita ihan vaan sillä omalla nikilläs, toi on noloa puolustaa itseään harmaana. :D Kukaan ei tässäkään ketjussa "kiusais" eli puuttuis tuohon asenteeseen ja huomion hakuun jos kirjoittelisit vhän toisella tyylillä tästä.
En ole kuule mikään häppäri. Olen kirjoitellut täällä useamman viestin viime päivinä, ja niistä varmaankin tunnistaa, että olen eri henkilö. En vain voi sietää tuollaisia koulukiusaajia.
 
näin
Mitä ajatuksia itsemurha teissä herättää? Sain kuulla, että vanha luokkakaveri oli tehnyt itsemurhan ja järkytyin tästä, miten joku päättää valitä itsemurhan avun hakemisen sijaan.

Tässä olisi ollut aloitus joka olisi herättänyt asiallista keskustelua.
 
"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja jösses;29984374:
Kukaan eoo tässäkään ketjussa kiusannut sinua, vaan on koitettu herätellä siihen että tämän tyyppinen käytös kuolleen ihmisen käytöksellä on todella puistattavaa.
Minua ei olekaan täällä kiusattu, enkä ehkä siihen olisikaan mitenkään reagoinut. Vaan siihen että joukolla käydään yhden kimppuun. Olipa siihen jonkinlaista "aihetta" tai ei.
 
"vieraana"
[QUOTE="asdf";29984371]Oikeuttaako se silti kiusaamaan ja hyökkäämään joukolla kimppuun sekä menemään ihan törkeästi henkilökohtaisuuksiin? Silloin et ole millään tavalla itse sen parempi kuin haistatteleva ap.[/QUOTE]

Joukolla? Viimeksi kun luin tällaista ketjua, HG parin aisaparinsa kanssa hyökkäsi täysin asiattomalla tavalla parin nikin kimppuun. Mä en ole häntä solvannut, mutta myönnän, etten pidä näitä harmaita puolusteluita kovin uskottavina, kun kuka tahansa näissä ketjuissa näkee sen tavan, jolla ap hyökkäilee milloin ketäkin vastaan. Joko toimintansa on tahallista ja tietoista trollaamista tai se on merkki vakavista persoonallisuuden ongelmista, mutta mulla ei ole siihen halua lähteä mukaan.

Itse olen joskus yhden, täysin neutraalin kommentin laittanut ap:lle, siis todellakin neutraalin, sain vastaukseksi täyden kasan paskaa niskaani.
 
jösses.
[QUOTE="asdf";29984375]En ole kuule mikään häppäri. Olen kirjoitellut täällä useamman viestin viime päivinä, ja niistä varmaankin tunnistaa, että olen eri henkilö. En vain voi sietää tuollaisia koulukiusaajia.[/QUOTE]

Tunnia tosiaa, nimenomaan samaksi tyypiksi, vaikka koitatkin kirjoitustyyliäsi muuttaa, vaikkakin aika huonolla menestyksellä. :D Sekin kertoo aika paljon että kirjoitat tähän ketjuun häppäriä puolustavia kommentteja harmaana heti perään kun häppärin nikistä oot ulos kirjautunut, ja taas sillä aikaa kun sä kirjoitat, HG on hiljaa. Me ei katsos kaikki olla yhtä tyhmiä kuin sä.
 
vieras-
Alkuperäinen kirjoittaja jösses;29984374:
Kukaan eoo tässäkään ketjussa kiusannut sinua, vaan on koitettu herätellä siihen että tämän tyyppinen käytös kuolleen ihmisen käytöksellä on todella puistattavaa.
Eikö se nyt ole jo sanottu tarpeeksi monta kertaa? Joku raja. Tai aloittakaa edes uusi ketju ja jättäkää tämä niille, jotka haluavat keskustella ketjun aiheesta. Onnistuuko?
 
"asdf"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29984378:
Mitä ajatuksia itsemurha teissä herättää? Sain kuulla, että vanha luokkakaveri oli tehnyt itsemurhan ja järkytyin tästä, miten joku päättää valitä itsemurhan avun hakemisen sijaan.

Tässä olisi ollut aloitus joka olisi herättänyt asiallista keskustelua.
Kävin lukemassa ap:n aloituksen, enkä nähnyt siinä mitään vikaa. Hän puhui ihan kauniisti tuosta itsemurhan tehneestä, eikä esittänyt häntä niin että kukaan voisi tunnistaa. En nyt etsimälläkään löydä mitään väärää tuosta aloituksesta. Paitsi että jos on saanut jotkut niskaansa, ei kannata täällä samalla nimimerkillä enää näyttäytyä.
 
"vieraana"
[QUOTE="asdf";29984395]Kävin lukemassa ap:n aloituksen, enkä nähnyt siinä mitään vikaa. Hän puhui ihan kauniisti tuosta itsemurhan tehneestä, eikä esittänyt häntä niin että kukaan voisi tunnistaa. En nyt etsimälläkään löydä mitään väärää tuosta aloituksesta. Paitsi että jos on saanut jotkut niskaansa, ei kannata täällä samalla nimimerkillä enää näyttäytyä.[/QUOTE]

ei minua tässä tökkinyt aloitus, vaan tapa jolla haistatteli ekalla sivulla jo muille, jopa ihan asiallisille kommenteille, kun olivat muka vääriä. Ei ole normaalien tapojen mukaista lähteä sekunnissa haistattelulinjalle ja rumiin henkilökohtaisuuksiin. Jossain on vikaa, jos provosoituu viattomista, ei ilkeistä kommenteista noin. Tai sitten kyse on tahallisesta trollailusta.
 
"asdf"
[QUOTE="vieraana";29984386]Joukolla? Viimeksi kun luin tällaista ketjua, HG parin aisaparinsa kanssa hyökkäsi täysin asiattomalla tavalla parin nikin kimppuun. Mä en ole häntä solvannut, mutta myönnän, etten pidä näitä harmaita puolusteluita kovin uskottavina, kun kuka tahansa näissä ketjuissa näkee sen tavan, jolla ap hyökkäilee milloin ketäkin vastaan. Joko toimintansa on tahallista ja tietoista trollaamista tai se on merkki vakavista persoonallisuuden ongelmista, mutta mulla ei ole siihen halua lähteä mukaan.

Itse olen joskus yhden, täysin neutraalin kommentin laittanut ap:lle, siis todellakin neutraalin, sain vastaukseksi täyden kasan paskaa niskaani.[/QUOTE]

Eksyin tänne pari päivää sitten ensimmäistä kertaa, joten en tiedä mitä HG on täällä aiemmin kirjoitellut. Ja uskon kyllä, että hän saattaa olla monenkin mielestä ärsyttävä ehdottomine mielipiteineen. En ole vanhempia ketjuja lukenut, ja hän on todellakin saattanut tehdä noin.

Ulkopuolisena vaan tuntuu pahalle nähdä, kun monta tyyppiä käy yhden kimppuun. Ja minä en ole HappyGirl, enkä allekirjoita hänen mielipiteitään ollenkaan. Ja voi hyvinkin olla, että hänellä on jokin persoonallisuushäiriö, mikä selittää noita asioita. Olen siltikin sitä mieltä, että ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa yhden kimppuun käyminen (enkä tarkoita sinua).
 
enmuistamikäolinviimeksi..
[QUOTE="asdf";29984425]Eksyin tänne pari päivää sitten ensimmäistä kertaa, joten en tiedä mitä HG on täällä aiemmin kirjoitellut. Ja uskon kyllä, että hän saattaa olla monenkin mielestä ärsyttävä ehdottomine mielipiteineen. En ole vanhempia ketjuja lukenut, ja hän on todellakin saattanut tehdä noin.

Ulkopuolisena vaan tuntuu pahalle nähdä, kun monta tyyppiä käy yhden kimppuun. Ja minä en ole HappyGirl, enkä allekirjoita hänen mielipiteitään ollenkaan. Ja voi hyvinkin olla, että hänellä on jokin persoonallisuushäiriö, mikä selittää noita asioita. Olen siltikin sitä mieltä, että ei ole mitenkään hyväksyttävää toimintaa yhden kimppuun käyminen (enkä tarkoita sinua).[/QUOTE]


No mitä nyt ihmeitä on tapahtunut parin viime päivän aikana kun tämä asdf on tänne eksynyt? Kun mitä en ole huomannut pitkään palstalla roikkuilleena...
 
Missä sitä myötätuntoa Astro ei ole herunut? :/ Sulla on nykyään kummalliset jutut..
Itsemurhaajan itsekkyyden, elämän olevan jumalan lahja jne. Ei ne kovin myötätuntoisia juttuja ole. Ihminen kun on loppu niin on loppu, eikä hän ilkeyttään toisille kuolemaansa aiheuta. Poistaa itsensä maailmasta, koska ei JAKSA. Miten voi toimia sossun virastossa ilman kykyä ymmärtää toisten tuskaa, epätoivoa ja suunnatonta tarvetta lopettaa kaikki?
 
Tiiättekö miten vaikeaa on saada apua, vaikka ois voimia sen verran ja uskoa tulevaan, että sitä hakis? On tulossa joku uusi asetus, että kaikille kipeille sama päivystys eli jos päivystys täynnä luunsa pirstoneita niin mt-ongelmaiset saa odotella aikaa parempaa omassa hädässään. Auroran päivystys jaetaan Malmin ja Haartmanin sairaaloille Helsingissä.

Apuna ei välttis saa kuin reseptin, terapiaan mahdoton päästä, psyk.hoitsulle ehkä puhelinajan. Itsemurhaa yrittänyt saatetaan tuupata kotiin samana päivänä sairaalasta.
 

Yhteistyössä