Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
vastaan omasta puolestani että olin hoikka ennen synnytyksiä, maha venyi ja paukkui vaikka tuli reilust yli 4kilonen kaveri sieltä, arven arpea ei tullut (vaikka herkkä iho muuten), ja maha palautui nopeasti kuosiinsa. ei edes huomaa että olen synnyttänyt muuten kuin navasta

löllöä ei tule jos syö oikein ja liikkuu
 
Mun mielestä ei oo edes pahan näköinen massu. Itsellä vähän samaan suuntaan ja olen ylpeä massustani. Jos pelkää lapsien teon jälkeen tommosta mahaa niin kannattaa miettiä uudestaan kumpi menee tärkeämmäksi, se masu vai ne mahdolliset lapset. Ihan onnekkaita he joilla ei tule mitään muttei noita tai näitä meidän masuja tartte kyllä pelätäkään. Ylpeänä kannan joka arven ja löllön minkä raskaus toi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja Amelie:
Aika paljon oli löysää ja raskausarpia,varmasti ihan tavallinen kroppa?
Itselläni ei ole yhtään arpia,eikä löllöä 3 lapsen jälkeen.En tuntisi oloani hyväksi tuollaisessa kropassa,haluan näyttää hyvältä vaikka olenkin äiti.Toki maha ei ollut litteä heti synnytyksien jälkeen,mutta palautui nopeasti normaaliin kuosiin.

Olitko hoikka ennen synnytyksiä? Mulla ei vielä lapsia, mutta kun ennen raskautta oli hoikka ja vatsalihakset kunnossa, niin tuleeko silti tuollaiset löllöt?
vastaan omasta puolestani että olin hoikka ennen synnytyksiä, maha venyi ja paukkui vaikka tuli reilust yli 4kilonen kaveri sieltä, arven arpea ei tullut (vaikka herkkä iho muuten), ja maha palautui nopeasti kuosiinsa. ei edes huomaa että olen synnyttänyt muuten kuin navasta

löllöä ei tule jos syö oikein ja liikkuu
Arpien syntymiseen vaikuttaa eniten kudostyyppi ja ihon venymiseen sekä palautumiseen myös. Jos iho venyy ja kudostyyppi on helposti repeilevää, se löllö tulee ja jää eikä sitä saa pois muutoin kuin kirurgin tekemällä ihon osittaisella poistolla ja kiristyksellä. Jonkun verran tietysti voi itsekin vaikuttaa siihen miltä näyttää, mutta vatsalihasten repeäminen tai se, etteivät ne palaudu omille paikoilleen synnytyksen jälkeen, tai repeilleelle, venyneelle iholle ei itse voi tehdä juurikaan mitään.
 
No ei herätä inhoa eikä sääliä. Mutta sen sanon, että itse en viihtyisi tuollaisessa vartalossa. Kudostyypistä ja perintötekijöistähän se arpimuodostus on paljolti kiinni, ja sikälikin olen onnellisessa asemassa, että kahden raskauden jäljiltä olen arveton.Toki tuo lannemallin kireä housu ei ole koskaan mahakkaalle edukseen... Mutta en vaihtaisi omaa masuani. Ja jos minulla olisi tuollainen vartalo, täytyy sanoa, että en olisi varmaankaan kovin tyytyväinen itseeni.

Mutta nämäkin ovat niitä asioita, että minua ei häiritse pätkääkään ko. kaltaiset vartalot, jos niiden kantajilla on hyvä itsetunto. Ja sitäpaitsi mies meillä tuputtaa päivittäin minulle grillimakkaraa ja jätskiä ja juustoja, jotta vartaloni olisi edes hiukan lähempänä tuota. Nuo tissit voisin ottaa :LOL:
 
"löllöä ei tule jos syö oikein ja liikkuu" ei muuten piä paikkaansa!!!! ikinä en ole kattonu mitä suuhuni pistän ja raskausaikana multa kiellettiin liikkuminen ja vatta palautui normaaliksi lituskaksi! ei ees huomaa että oisin saanu muksun
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
ilmeisesti mulla toi edessä.... harmi1 mie ku niin toivon että jäis kiloja! joillakin vaan erilainen nahka ilmeisesti..
 
böö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
Tuosta tulee mieleen, että se ei varmaan paljon muuta ehdi, kuin treenata, ja toiseksi, kuka hoitaa lapset, kun äiti on lenkillä?
 
Tuli tunne, et pitää aloittaa jumppaaminen, voisi vaikka heti pistää pienen jumppatuokion :whistle: Mun vatsa ei ihan noin iso ole, mutta samaa mallia, vaikka kuopus on jo yli 1v :ashamed:

Mun mielestä ap ei liian lihava ole ja voi olla ihan ylpeä vartalostaan, mutta napapaitaa en julkisissa paikoissa suosittele ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja böö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
Tuosta tulee mieleen, että se ei varmaan paljon muuta ehdi, kuin treenata, ja toiseksi, kuka hoitaa lapset, kun äiti on lenkillä?
Kuvan linkittäjä tässä. Rupes naurattaan. Olen käynyt lenkillä viimeksi varmaan vuosi sitten. Kuten jo mainitsin EN harrasta liikuntaa.

 
harmaana
Eka linkki: tuollaiselta näyttää suomalainen katukuva nykyään. Toka linkki: Tiedän tuollaisia tapauksia, jotka hyvässä kuosissa ilman suurempaa rehkimistä, joten koittaakaa nyt muutkin ymmärtää, että kaikki on mahdollista. Myös hoikkuus lasten teon jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Eka linkki: tuollaiselta näyttää suomalainen katukuva nykyään. Toka linkki: Tiedän tuollaisia tapauksia, jotka hyvässä kuosissa ilman suurempaa rehkimistä, joten koittaakaa nyt muutkin ymmärtää, että kaikki on mahdollista. Myös hoikkuus lasten teon jälkeen.

Juu, ei tuota tuskaa minulle.
Neljänkään lapsen jälkeen.
 
Vierasko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
Ja tietysti täällä joku heti hakemassa kehuja kropastaan, mahtaa nostaa itsetuntoa hetkellisesti kun laittaa samaan ketjuun alkuperäisen kuvan kanssa??!!
Yäk.
 
Plösö
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
Ja tietysti täällä joku heti hakemassa kehuja kropastaan, mahtaa nostaa itsetuntoa hetkellisesti kun laittaa samaan ketjuun alkuperäisen kuvan kanssa??!!
Yäk.
Ja tässä taas vinkuu joku kateellinen. Hoh hoijaa
 
iskäx3
laitetaas miehistäkin kommenttia tähän ketjuun...;)
ap:n maha ei ole lainkaan kuvottava! joku täällä epäili, et miehessä tuskin saa aikaa mitään eroottisia ajatuksia, mut olisin toista mieltä, jos sallitte;) kiva on katsella trimmattujakin vartaloita, mut liian monesti sellaisen omistaja on sisältä "vähemmän kaunis". lisäksi pidän (monen muun miehen tavoin) siitä et sängyssäkin on jotain mitä puristella;) jos pitäisi valita noiden kahden kuvan väliltä, valitsisin ap:n
 
pappa
Alkuperäinen kirjoittaja iskäx3:
laitetaas miehistäkin kommenttia tähän ketjuun...;)
ap:n maha ei ole lainkaan kuvottava! joku täällä epäili, et miehessä tuskin saa aikaa mitään eroottisia ajatuksia, mut olisin toista mieltä, jos sallitte;) kiva on katsella trimmattujakin vartaloita, mut liian monesti sellaisen omistaja on sisältä "vähemmän kaunis". lisäksi pidän (monen muun miehen tavoin) siitä et sängyssäkin on jotain mitä puristella;) jos pitäisi valita noiden kahden kuvan väliltä, valitsisin ap:n
;) Vai oikein "iskä". Salli mun nauraa...
 
iskäx3
Alkuperäinen kirjoittaja pappa:
Alkuperäinen kirjoittaja iskäx3:
laitetaas miehistäkin kommenttia tähän ketjuun...;)
ap:n maha ei ole lainkaan kuvottava! joku täällä epäili, et miehessä tuskin saa aikaa mitään eroottisia ajatuksia, mut olisin toista mieltä, jos sallitte;) kiva on katsella trimmattujakin vartaloita, mut liian monesti sellaisen omistaja on sisältä "vähemmän kaunis". lisäksi pidän (monen muun miehen tavoin) siitä et sängyssäkin on jotain mitä puristella;) jos pitäisi valita noiden kahden kuvan väliltä, valitsisin ap:n
;) Vai oikein "iskä". Salli mun nauraa...
naura ihan vapaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Plösö:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
Ja tietysti täällä joku heti hakemassa kehuja kropastaan, mahtaa nostaa itsetuntoa hetkellisesti kun laittaa samaan ketjuun alkuperäisen kuvan kanssa??!!
Yäk.
Ja tässä taas vinkuu joku kateellinen. Hoh hoijaa
Kyllä mullakin tulee ekana mieleen että joku pönkittää itsetuntoaan.... :whistle:
Enkä ole kateellinen.
 

Yhteistyössä