Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

  • Viestiketjun aloittaja mielipidekysely
  • Ensimmäinen viesti
Ratsumiehelle
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ihan normaalin näkönen oli .
en ole lukenut kun ensimmäisen sivun tästä aloituksesta .
tiedän jo valmiiksi että viimesellä sivulla on jo tappelu menossa .
en siis viitti avata muita sivuja tästä ketjusta :p
Kyllä tuo on kaukana normaalista! Päätön, sanoit olevasi atleettinen jossain ketjussa. Nyt herää epäilys, että olet lähinnä kotleettinen! Tiedätkö mikä tai millainen se on?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ratsumiehelle:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ihan normaalin näkönen oli .
en ole lukenut kun ensimmäisen sivun tästä aloituksesta .
tiedän jo valmiiksi että viimesellä sivulla on jo tappelu menossa .
en siis viitti avata muita sivuja tästä ketjusta :p
Kyllä tuo on kaukana normaalista! Päätön, sanoit olevasi atleettinen jossain ketjussa. Nyt herää epäilys, että olet lähinnä kotleettinen! Tiedätkö mikä tai millainen se on?
no kyllä se oli kuule aika normaalin synnyttäneen naisen vatsa. oletko ite koskaan käyny esim. uimahallissa? ja en sitte tarkota niitä tiukkaperseisten elixir-paikkoja joissa pitää olla painoindeksi alle 18 että pääsee sisään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ratsumiehelle:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ihan normaalin näkönen oli .
en ole lukenut kun ensimmäisen sivun tästä aloituksesta .
tiedän jo valmiiksi että viimesellä sivulla on jo tappelu menossa .
en siis viitti avata muita sivuja tästä ketjusta :p
Kyllä tuo on kaukana normaalista! Päätön, sanoit olevasi atleettinen jossain ketjussa. Nyt herää epäilys, että olet lähinnä kotleettinen! Tiedätkö mikä tai millainen se on?
No suurin osa suomalaisista on hiukan ylipainoisia ja vatsa rötköttää joten kyllä se normaalia on!
 
Napakymppi
No normaalisti synnytyksen jäljiltä venähtänyt vatsa. Nuorella se tosin vielä palautuu ilman sen kummempaa päänvaivaa (ainakin minulla vielä nuorena palautui ihan itsestään).
 
Löysät pois
Ettekö te selittelijät tajua, että kyllä tuossa on löysää muukin kuin vatsanahka. Kuvan naikkosella on aivan tajuttomat jenkkakahvat ja pulleat käsivarret.

Löysä nahka ja käsivarsi- sekä vyötäröläski ovat eri asioita! Turhat tekosyyt ja selittelyt pois! Ihan ekana hämäätte omaa peilikuvaanne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
On sulla vissii huono itsetunto kun pitää tänne tulla pönkittään sitä. Kaikilla ei oo hyviä geenejä (myös osa ylipainosta johtuu hitaasta aineenvaihdunnasta). Menisit jonnekki missipalstalle ja jätä toiset rauhaan!
ahaa, siis tänne saa linkittää kuvia vaan ne joilla on raskausarpia ja ylipainoa, mutta sitten hoikista naisista ei kuvia saa laittaa?
mikäs palsta tämä tämmöinen on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
On sulla vissii huono itsetunto kun pitää tänne tulla pönkittään sitä. Kaikilla ei oo hyviä geenejä (myös osa ylipainosta johtuu hitaasta aineenvaihdunnasta). Menisit jonnekki missipalstalle ja jätä toiset rauhaan!
ahaa, siis tänne saa linkittää kuvia vaan ne joilla on raskausarpia ja ylipainoa, mutta sitten hoikista naisista ei kuvia saa laittaa?
mikäs palsta tämä tämmöinen on?
Jos olet hyvässä kuosissa....niin on huonolla itsetunnolla varustettu tyhjäpää.
Kai se on vaikea hyväksyä,että joku voi olla HOIKKA ja ÄITI.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.aijaa.com/v.php?i=708657.jpg Puoli vuotta synnytyksestä. Liikuntaa varsin satunnaisesti harrastava, kahden lapsen äiti.
On sulla vissii huono itsetunto kun pitää tänne tulla pönkittään sitä. Kaikilla ei oo hyviä geenejä (myös osa ylipainosta johtuu hitaasta aineenvaihdunnasta). Menisit jonnekki missipalstalle ja jätä toiset rauhaan!
ahaa, siis tänne saa linkittää kuvia vaan ne joilla on raskausarpia ja ylipainoa, mutta sitten hoikista naisista ei kuvia saa laittaa?
mikäs palsta tämä tämmöinen on?
Mua henkkoht ihmetytti että miksi tähän ketjuun laittaa :whistle:

Mun puolesta linkitelköön kuvia kuka vaan haluaa mutta jotenkin tuli mieleen semmonen oman kropan paremmuuden esille tuominen kun tähän ketjuun laittaa, verrattuna siis tuohon ekaan kuvaan =)
 
Ihan tavalliselta kropalta näyttää. Äiti näytti samalta siskoni synnyttyä ja täsin kroppa oli myös tuollainen serkkuni synnyttyä. Eli toden näköisesti lokakuussa näytän minäkin tuollaiselta :)

Raskausarvet ovat luonnollinen asia, miksi niitä pitäisi hävetä tai pelätä? Samoin löysä nahka synnytyksen jälkeen. Sisäinen feministini herää aina, kun otetaan esille kauneusihanteet. Naisten ulkonäkö on tullut tärkeäksi siinä vaiheessa, kun naisista tuli omaisuutta, jolla miehet pääsivät käymään kauppaa... ja nykyään sitten naiset vielä jatkavat tätä hulluutta. Periaatteesta en hyppää siihen kelkkaan :kieh:
 
Löysät pois
Eikö se nyt mene kupoliin, että kuvassa on paljon muutakin kuin löysä vatsa! Siinä on läskijenkkakahvat ja läskikädet!

Löysä, venynyt vatsanahka ja arvet (joita kuvassa myös on) ovat raskauden tuomaa, mutta läski itse mässättyä!

Katsokaa peiliin ja miettikää!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Ihan tavalliselta kropalta näyttää. Äiti näytti samalta siskoni synnyttyä ja täsin kroppa oli myös tuollainen serkkuni synnyttyä. Eli toden näköisesti lokakuussa näytän minäkin tuollaiselta :)

Raskausarvet ovat luonnollinen asia, miksi niitä pitäisi hävetä tai pelätä? Samoin löysä nahka synnytyksen jälkeen. Sisäinen feministini herää aina, kun otetaan esille kauneusihanteet. Naisten ulkonäkö on tullut tärkeäksi siinä vaiheessa, kun naisista tuli omaisuutta, jolla miehet pääsivät käymään kauppaa... ja nykyään sitten naiset vielä jatkavat tätä hulluutta. Periaatteesta en hyppää siihen kelkkaan :kieh:
Se joka muuta väittää,valehtelee.Jos sitä löysää ei ole aikaisemmin ollut niin miksi siihen löysään nahkaan pitäisi tyytyä?! Asialle voi myös tehdä jotain! (aika harvalla nahkaa jää niin paljon ettei liikunta/ruokavalio enää tehoa).Äitiyden varjolla saa lihoa? Oksettavan näköistä kun monilla äideillä (usein nuorilla) on tiukat lantiofarkut ja jenkkakahvat tursuaa,sekö on kaunista?!
 
öhöm

arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
En oikeen ymmärtänyt sun pointtia...kyllä hoikatkin,siis sellaiset joille kiloja ei tule,urheilevat varmasti.Minä ainakin harrastan liikuntaa.

Mä oon 164cm ja painan 49kg ja mä en ainakaan oo milläänlailla ylpeä hoikkuudestani (Huom.karsastan sanaa laiha). Oon synnyttänyt viis lasta ja kiloja on tullu joka raskaudessa lähes 16kg.Ja se on muutama viikko ja oon taas entisissä mitoissa.Saisin tehdä varmasti saman sarjan lisää enkä muuksi muutu.

Mä ainakin olisin iki onnellinen saadessani kuutisen kiloa lisää.Tällä tarkotan lähinnä sitä kun tässä ketjussa on hoikkia morkattu (siihen tyyliin että kaikki hoikat ylpeilee kropallaan) niin kaikki hoikat ei ole tyytyväisiä siihen että joutuu olemaan tosi hoikka.

Mä en ainakaan.Mulla on siis oikeen kompleksi hoikkuudestani.Niin usein saa kuulla ihmisten typeriä kommentteja mm.anorektikoksi nimittelyjä,"sähän katkeet keskeltä",varo ettei tuuli vie" yms.

Mä en ainakaan oo kroppaani saanu valita enkä liho vaikka söisin mitä ja vaikka kuinka paljon.

Ihan ystävällisessä mielessä tällänen huomautus tähän väliin. :flower:
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
En oikeen ymmärtänyt sun pointtia...kyllä hoikatkin,siis sellaiset joille kiloja ei tule,urheilevat varmasti.Minä ainakin harrastan liikuntaa.

Ihan ystävällisessä mielessä tällänen huomautus tähän väliin. :flower:
ei ollut tarkoitus yleistää, ei kuulu tapoihini. tuolla aikaisemmin oli se "kuva 2", jonka yhteydessä mainittiin että ko. henkilö harrastaa liikuntaa satunnaisesti eli siis on ilman liikuntaa päässyt tuohon kuntoon 6 kk synnytyksen jälkeen (eli pelkillä luontaisilla avuillaan siis :) ). minä mieluummin liikun (joka tapauksessa vaikka en ole koskaan ylipainoinen ollutkaan) ja saan siitä paljon muitakin hyötyjä kuin sen kilojen kurissa pysymisen kuin olen, tämä oli se pointti. (taitaa mennä kyllä aiheesta hieman ohi)

punttisalilla saa lisää massaa, jos sitä kaipailit :)
 
öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
En oikeen ymmärtänyt sun pointtia...kyllä hoikatkin,siis sellaiset joille kiloja ei tule,urheilevat varmasti.Minä ainakin harrastan liikuntaa.

Ihan ystävällisessä mielessä tällänen huomautus tähän väliin. :flower:
ei ollut tarkoitus yleistää, ei kuulu tapoihini. tuolla aikaisemmin oli se "kuva 2", jonka yhteydessä mainittiin että ko. henkilö harrastaa liikuntaa satunnaisesti eli siis on ilman SÄÄNNÖLLISTÄ liikuntaa päässyt tuohon kuntoon 6 kk synnytyksen jälkeen (eli pelkillä luontaisilla avuillaan siis :) ). minä mieluummin liikun säännöllisesti (joka tapauksessa vaikka en ole koskaan ylipainoinen ollutkaan) ja saan siitä paljon muitakin hyötyjä kuin sen kilojen kurissa pysymisen, tämä oli se pointti. (taitaa mennä kyllä aiheesta hieman ohi)

punttisalilla saa lisää massaa, jos sitä kaipailit :)


 
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
arpia tulee jos on tullakseen, itselleni tulee 90% varmuudella ja siihen en voi kamalasti vaikuttaa. sen sijaan niihin läskimakkaroihini voin vaikuttaa ja niitä ei tässä kropassa nähdä. tästä kiitos liikuntaharrastuksille, jotka paitsi pitävät läskit kurissa, auttavat minua pysymään muutenkin terveenä ja elämään pidempään (asia jota nämä "luonnostaan laihat" eivät ilmaiseksi saa).
En oikeen ymmärtänyt sun pointtia...kyllä hoikatkin,siis sellaiset joille kiloja ei tule,urheilevat varmasti.Minä ainakin harrastan liikuntaa.

Ihan ystävällisessä mielessä tällänen huomautus tähän väliin. :flower:
ei ollut tarkoitus yleistää, ei kuulu tapoihini. tuolla aikaisemmin oli se "kuva 2", jonka yhteydessä mainittiin että ko. henkilö harrastaa liikuntaa satunnaisesti eli siis on ilman SÄÄNNÖLLISTÄ liikuntaa päässyt tuohon kuntoon 6 kk synnytyksen jälkeen (eli pelkillä luontaisilla avuillaan siis :) ). minä mieluummin liikun säännöllisesti (joka tapauksessa vaikka en ole koskaan ylipainoinen ollutkaan) ja saan siitä paljon muitakin hyötyjä kuin sen kilojen kurissa pysymisen, tämä oli se pointti. (taitaa mennä kyllä aiheesta hieman ohi)

punttisalilla saa lisää massaa, jos sitä kaipailit :)
Ok.... =) No nyt tajusin... :wave: =)

Punttisalia oonkin monesti miettinyt mutta mikä siinä on että ei muka koskaan kerkee.. :D

 

Yhteistyössä