Mitä eilisessä kehokuvaketjussa kävi? Se ap kilahti, palasiko vielä niiden ensisolvausten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "bäm"
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Sangrialla upea kroppa, mutta toi sun nimimerkkis tekee musta vielä alkoholisti. Aina kun mä näen sen, tekee mieli polkasta alkoon. Just ja just saan pideltyä itseni aisoissa.
 
Sangria
[QUOTE="Sirkkeli";28765073]Sangrialla upea kroppa, mutta toi sun nimimerkkis tekee musta vielä alkoholisti. Aina kun mä näen sen, tekee mieli polkasta alkoon. Just ja just saan pideltyä itseni aisoissa.[/QUOTE]

Voi ei :D oon halunnu vaihtaa nikkiä mut ei vissiin oo helppoa jos oikein ymmärtänyt. Oon meinaa ite ihan kyllästyny tohon nikkiin :D
 
Sangria
[QUOTE="Anne";28765081]Hyvät geenit kyllä :p itsellä ei ihan noin mukavasti ole muotoutunut. vyötärö kapeimmillaankin 66cm eikä kapene enempää. ja kilonkin jos lihoo niin heti vyötärölle eli muodot häviää kilojen mukana :S[/QUOTE]

Itellä vyötärö 68-69 noin suurinpiirtein :) kyl mul kans jos lihoo ni näkyy vyötärössä helposti :)
 
Siis mitä ihmettä :eek: Laiteltiin kuvia eilen kaikessa rauhassa ja mielestäni siellä oli ielä illalla ihan hyvä meininki. Menin nukkumaan kymmenen jälkeen tosin, että jotain ihmeellistä sen jälkeen sitten tapahtui :O
 
[QUOTE="sondersson";28765133]Mä luin sitä ketjua yöllä monta kertaa läpitte enkä siltikään ymmärtänyt että mistä Mokum vai mikä olikaan oikeen kilahti. Tajusko joku muu?[/QUOTE]

Luultavasti sain tappouhkauksia kun nauroin sen hölmölle jutulle, ja kerkesin kommentoida ennen hänen epätoivoista editointiyritystään.:D

Hänet on bannattu aamulla. Yksäriboxi lauloi ihan urakalla, aamulla varhain tullu viimesimmät viestit häneltä. :D
 

Yhteistyössä