Mitä haluaisit joululahjaksi

Siis kuinka monta kertaa tuohon kyselyyn pitäisi vastata?
Tuo hemmetin kysely aukeaa joka ainoa kerta, kun avaa uuden keskustelun. Ja roikkuu siinä tiellä, että pakko klikata kiinni.
Olisiko nyt ihan mahdotonta toteuttaa niin, että tunnistaisi vastatut ip-osoitteet, eikä päjähtäisi enää ruutuun.

Ja kuka vittu nyt tähän aikaan vuodesta vielä miettii joululahjoja :confused:
Juuri saatu kesä päätökseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Ovat näköjään kuitenkin osanneet laittaa asetuksen, että vain kerran pystyy vastaamaan. Olisin toisella vastauskerralla ilmoittanut, että toivon kilon paskaa sinne kampanjan tekijöille :D
 
Viimeksi muokattu:
Hain muutaman vitun (sainkohan minäkin vitun läpi) syystakin varastosta, mutta muutamaa joulukamaakin tuli jo hiplattua!:X3:

EI OO PITKÄ AIKA ENÄÄ JOULUUN!!!!:X3::X3:
 
Silmät sekoo tuosta kisusta :D
Ja joo, joulu on kyllä ihan paras juhla kaikista, mutta en edes minä vielä tässä vaiheessa ala sitä suunnittelemaan :D
Mä tässä suunnittelen että jos ens kuussa uskaltais pitää sellaisen esipikkujoulun!:oops: Jos ihan snadisti lanttulaatikkoa, muutama kynttilä ja kilisee kilisee kulkuset tms.:barefoot::D
 
Mä tässä suunnittelen että jos ens kuussa uskaltais pitää sellaisen esipikkujoulun!:oops: Jos ihan snadisti lanttulaatikkoa, muutama kynttilä ja kilisee kilisee kulkuset tms.:barefoot::D
Lanttulaatikolle liian aikaista, mutta joululauluja voisi kyllä tosiaan alkaa jo ensi kuussa huudattamaan :D
Milloinkas se jouluradio taas avaa toimintansa? Ihan paras kanava joulunaikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joulu:love:

Kyllä mä jo nyt mietin useinkin, että mitä sitä ostais tänä vuonna lahjaa ja kenelle ja miten monta pakettia:oops:

Kuusta tuskin voin tänäkään vuonna hommata, kun toi yks karvapylly luulee olevansa Tarzan:love: ja kaatais sen kumminkin pitkin lattioita samantien kun pystyyn sen saa:cautious:
 
Joulu:love:

Kyllä mä jo nyt mietin useinkin, että mitä sitä ostais tänä vuonna lahjaa ja kenelle ja miten monta pakettia:oops:

Kuusta tuskin voin tänäkään vuonna hommata, kun toi yks karvapylly luulee olevansa Tarzan:love: ja kaatais sen kumminkin pitkin lattioita samantien kun pystyyn sen saa:cautious:
Kannattaa kokeilla kuusta!:love:
Meillä ne vaan rötväsivät kuusen oksilla siihen asti kunnes kasvoivat isoiksi, sitten tippuivat alas kuin kypsät omenat kun oksat eivät enää kestäneet.:D Ja aloittivat pallorallin!:giggle:
 
Toi mun kissa kiipeilee niin paljon joka paikkaan ettei siitä kuusen hankinnasta tulis yhtään mtn...vaikka kuin tekis mieli hommata.
Tekokuusikin kelpais.Manta4.jpg Kuvassa oleva kissa liittyy vahvasti asiaan.
 

Yhteistyössä