Mitä haluaisit, mutta et saa?

Nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 21:02 pikku rouva kirjoitti:
Haluaisin kokeilla peppuseksiä.

En usko, että mies pitäisi siitä, tai siitä, että sitä ehdottaisin. Hän varmaan järkyttyisi.
Miehiä on tietysti moneen junaan, mutta mitä jos miehesi odottaisikin vähän rohkeampia juttuja? :D Meillä tuo on ollut innoissaan ehdotteluista ja valmiina moneen. Eikö miehet haluakaan kokeilla kaikkea kivaa?
 
pelkkää kuvitelmaa
Vieraat miehet kiehtoo, mutta vain kuvitelmissa, pettää en uskalla etten menetä jotakin rakasta...vaihtelu vain virkistäisi. Niitä nuoruuden yhden illan hurjasteluja välillä muistelee haikeana... :whistle:
 
rajua seksiä haluaisin, ja että mut otetaan. pieni fyysinen kipukin, tilanne joka olisi miltei väkisin ottamista, mutta siinä rajalla. tuhmien puhumista ja roolileikkejä. kaulan imemistä ja käsien levotonta vaeltelua vartalolla.

nyt saan hellyyttä ja huomioivaa seksiä, mutta kun edes kerran elämässä saisi tuota edellämainittua...aaaaah

tämä on sitten ihan päiväunta, että sais joskus niin tajuttoman isoa, ja monta kertaa peräkkäin, että tuska ja himo olisi yhtä, ja saisin maailman mahtavimman orgasmin...
 
hei
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 13:52 Alainen kirjoitti:
Haluaisin #&%?$!* pomoani, komea 36 nainen isolla N:llä. Itse olen 26 ja mies.

Kun puhutaan "komeasta naisesta" tulee mieleen, että nainen isokokoinen amatsoni... onko näin ?

Noin yleensäottaen tossa ei oo mitään kummallista, on kiva himoita pomoaan, eikö ?
 
Alainen
Nainen on tosiaan pitkä, upean muodokas, ihanat kookkaat rinnat, mutta silti hoikka. Hiukset ovat tummahkot, mutta ei mustat. Iholtaan hän on kuparin puskea, meikki on aina täydellinen, aaaaahhh.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 19:58 noora kirjoitti:
rajua seksiä haluaisin, ja että mut otetaan. pieni fyysinen kipukin, tilanne joka olisi miltei väkisin ottamista, mutta siinä rajalla. tuhmien puhumista ja roolileikkejä. kaulan imemistä ja käsien levotonta vaeltelua vartalolla.

nyt saan hellyyttä ja huomioivaa seksiä, mutta kun edes kerran elämässä saisi tuota edellämainittua...aaaaah

tämä on sitten ihan päiväunta, että sais joskus niin tajuttoman isoa, ja monta kertaa peräkkäin, että tuska ja himo olisi yhtä, ja saisin maailman mahtavimman orgasmin...
Mä voin yhtyä tähän! :snotty:
 
kyllä meille käy ihan tavallinen seksi eri asennoissa...että haluamani olen saanut, ja myös mies.peppupano on ällöttävää, ihan #&%?$!* hommaa(ei pahalla tarkoitettu hoja kohtaan)

Voisin oksentaa, kun ajattelenkin et joku tykkää sellasesta!Peräreikä venyy nyrkin kokoseks reiäks, eikä se oo normaalia!! :snotty: :(
 
Haluaisin tasapainoisen ja intohimoisen ihmissuhteen. Ruskeasilmäisen "tötterötukan" hetkelliseksi kutittajaksi, ja miksei sitä mustaa miestäkin kokeilla voisi hih... (Olen naimisissa mutta kaikki tällä hetkellä enemmän tai vähemmän hukassa, syystä nuo vastaukset.)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:45 likeSS kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:33 MiesHKI kirjoitti:
Punainen Ferrari, Suuri kartano, läjäpäin rahaa ja kaunis nuori nymfo vaimo... :LOL: :LOL: :LOL:
Eikö tosiaan mitään muuta ?!? ;)
Tosiaan hyvä kun otit puheeks.. olis kiva kun sais täst hesan lähistöltä kivan rantatontillisen kesämökin. :)
 
hah
Voisin oksentaa, kun ajattelenkin et joku tykkää sellasesta!Peräreikä venyy nyrkin kokoseks reiäks, eikä se oo normaalia!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

kuka määrää mikä on normaalia????

sua ei oo vaan pantu kunnolla #&%?$!*
 
N33
Mäkin haluaisin rajumpaa seksiä. Mun mies on tosi huomaavainen ja hellä, mutta joskus mua ottaa päähän, kun se esim kunnon nännien imemisen jälkeen (mitä mä RAKASTAN) katsoo mua sellasella koiranpentukatseella että "olinhan mä hyvä, osasinhan mä miellyttää?" siis sellanen ällö miellyttämismentaliteetti mua rasittaa. Oon yrittäny sanoa, että ilmaise himos selkeästi äläkä koko ajan ajattele milta musta tuntuu... Tää vaivaa mua jonkinverran.

Musta myös tuntuu, että mä olen liian rietas miehelle. Siis mä olen meillä se joka haluaa kattoa pokea ja selata seksisaitteja, ei mies. No ei se sitä vastustakaan, mutta ei kyllä koskaan ehdota itse.

Mä oon ehdottanu että ostetaan dildo, että saan kahteen reikään (tätä tein entisen poikaystävän kanssa), mutta toistaiseksi mies ei ole kai uskonu että olen tosissani.

Mies on kuitenkin niin paras kaikessa muussa, että haluaisin saada tämänkin asian kuntoon. Kommentteja miehiltä? Siis jos teidän nainen ehdottais tällaista niin miten reagoisite? Kokisitteko että nainen on jotenkin likainen tai liian himokas tms.? Mitenköhän mä voisin esittää asian niin ettei mies säikähdä tai jotain?

Mun mies on mua 4 vuotta nuorempi, en tiedä onko sillä vaikutusta asiaan, ja se itse asiassa rakastaa kaikkia ope-oppilasleikkejä että mä komennan sitä. Mutta kun mäkin haluaisin olla joskus se komennettava!

Tulipas pitkä vuodatus, mutta tää on oikeasti asia joka mua vähän vaivaa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 07:44 MiesHKI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:45 likeSS kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:33 MiesHKI kirjoitti:
Punainen Ferrari, Suuri kartano, läjäpäin rahaa ja kaunis nuori nymfo vaimo... :LOL: :LOL: :LOL:
Eikö tosiaan mitään muuta ?!? ;)
Tosiaan hyvä kun otit puheeks.. olis kiva kun sais täst hesan lähistöltä kivan rantatontillisen kesämökin. :)

:LOL: :wave:
 
Minä tahtoisin olla isorintainen.. Hoikka olen mutta rinnat vain b-c ja malli ei miellytä. Tuntuu et joka tuutista näkyy kauniita, suuria, pyöreitä rintoja. En pidä itseäni seksikkäänä ja itsetunto kovilla :'( :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 09:02 Vieras kirjoitti:
Minä tahtoisin olla isorintainen.. Hoikka olen mutta rinnat vain b-c ja malli ei miellytä. Tuntuu et joka tuutista näkyy kauniita, suuria, pyöreitä rintoja. En pidä itseäni seksikkäänä ja itsetunto kovilla :'( :ashamed:
Niin ja silikoneihin ei ole varaa :(
 

Yhteistyössä