Mitä haluaisit ostaa, mutta ei ole varaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mammamia"
  • Ensimmäinen viesti
onhan noita
No, siis omakotitalo, isompi auto, ja etelänmatka, noin niinkun haave puolelta.
Sit oikeesti tarpeellisempia on uusi tietokone, vanha on jo VANHA.
Digi- ja videokamera, kummatkin rikki.
Uusi telkkari, vanha kuvaputkimallia.
Uus kotiteatteri-dvdsoitin, vanha ei toimi.
Ja sit haluisin vielä Wii:n.
 
"vieras"
Montaakin asiaa. Haluaisin Uggit ja uuden maiharitakin talveksi. Haluaisin uuden kannettavan tietokoneen. Haluaisin kuivausrummun. Haluaisin uudet matot keittiöön ja makuuhuoneeseen. Haluaisin vaatekaapin. Mutta näitä enemmän mä halusin reissuun, koska tällä hetkellä on sellainen ihmetilanne että meillä on SEKÄ rahaa ETTÄ aikaa (sitä kun tuntuu yleensä olevan vain jompaakumpaa) joten me lähdetään kymmenen päivän päästä omatoimimatkalle Thaimaahan.
 
"vieras"
Haluaisin mennä ruokakauppaan ja ostaa, mitä mieli tekee. Joskus. Haluaisin mennä vaikka hedelmäosastolle ja ostaa kaikkea sieltä. Ei tarvis kattoa kilohintaa ja tyytyä juureksiin ja alle euron omeniin. Haluaisin ostaa vaikka ananakset joka lapselle ja jotkut ihanat rahkajutut vaikka. Tai jotain, mitä lapset haluaa. Itselle ostaisin kaikki mahdolliset salaattiainekset kastikkeineen.

Ja sitten haluaisin ostaa meille kaikille ihan tavalliset, mutta hyvät toppavaatteet ja kengät. Ja kunnolliset käsineet.

Ja kukin sais valita vaikka yhden CD-levyn omaksi. Oispa ihanaa. Kiva haave.=)
 
miettinen
[QUOTE="kaikenlaista";22397787]Sohvan (mulla ei ole ollenkaan)
Jonkun hyllykön[/QUOTE]

ootko kattonut facesta, vielläkö niillä on se lahjoitetaan - puoli.
en ole itse fb-ssa, niin en tiedä.

huh, hauska aloitus, en pysty vastaamaan, vaikka juuri tänään mietin, että olisi sitä ja tätä tarvinnut, mutta nyt ei oo rahaa sattumoisin ollut viime aikoina, eikä tule.
Mutta aikaa...sitähän mä olen saanut ja siihen pistänyt rahaa eli vähän downshiftausta.

Taitaisi kaikkein parhaiten maistua matka - viikkokin riittäisi ja aurinkoinen osoite, kauemminkin olisin jos tosiaan olisi mahdollisuus.
 
"pöh"
Kaikkea mahdollista:
- Volvon citymaasturi
- okt
- nykyiseen peililiukuovet eteiseen.
- sisustustuotteita
- lisää zumba-vaatteita
- muotivaatteita, kenkiä, laukkuja
- uudet verhot

siinäpä ne tärkeimmät :D
 
KAIKKEA, KAIKKEA!! :D
Sohvan, ruokailuryhmän, kenkiä, lipastoja, mattoja, koruja, kirjahyllyn.. Autokin olis jees. Myös kamera, tauluja, ison mustan koukerokehyksisen peilin.. huoh.
Vielä joskus, sitten kun mennään pankkiin lainaamaat massit taloon, niin siinä sitten samalla. :D
 
gnjeskgör
[QUOTE="vieras";22397817 begin_of_the_skype_highlighting**************22397817******end_of_the_skype_highlighting]Haluaisin mennä ruokakauppaan ja ostaa, mitä mieli tekee. Joskus. Haluaisin mennä vaikka hedelmäosastolle ja ostaa kaikkea sieltä. Ei tarvis kattoa kilohintaa ja tyytyä juureksiin ja alle euron omeniin. Haluaisin ostaa vaikka ananakset joka lapselle ja jotkut ihanat rahkajutut vaikka. Tai jotain, mitä lapset haluaa. Itselle ostaisin kaikki mahdolliset salaattiainekset kastikkeineen.

Ja sitten haluaisin ostaa meille kaikille ihan tavalliset, mutta hyvät toppavaatteet ja kengät. Ja kunnolliset käsineet.

Ja kukin sais valita vaikka yhden CD-levyn omaksi. Oispa ihanaa. Kiva haave.=)[/QUOTE]



? Oikeastiko? Minäkin olen kotihoidontuella, mies onneksi töissä, mutta kyllä minä voin ostaa kaiken tuon ihan milloin haluan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja gnjeskgör;22397905:
? Oikeastiko? Minäkin olen kotihoidontuella, mies onneksi töissä, mutta kyllä minä voin ostaa kaiken tuon ihan milloin haluan.
Oikeasti. En ala selittämään meidän tilannetta, mutta nuo on ihan oikeita haaveita. Vielä saavuttamattomia. Jospa ne joskus toteutuisi. =)

Elämä on runnellut ja murjonut.
 
gnjeskgör
[QUOTE="vieras";22397933 begin_of_the_skype_highlighting**************22397933******end_of_the_skype_highlighting]Oikeasti. En ala selittämään meidän tilannetta, mutta nuo on ihan oikeita haaveita. Vielä saavuttamattomia. Jospa ne joskus toteutuisi. =)

Elämä on runnellut ja murjonut.[/QUOTE]


:-(
 
toinen näkökulma harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oikeasti. En ala selittämään meidän tilannetta, mutta nuo on ihan oikeita haaveita. Vielä saavuttamattomia. Jospa ne joskus toteutuisi. =)

Elämä on runnellut ja murjonut.
Missäpäin Suomea asut?
 
hmm.- jos olisi rahaa niin et ei tarttis ajatella niin... mulle auto, lapsille voisin huoletta ostaa just sen mikä silmää miellyttää eli tulisi varmaan hieman kalliimpia/turhamaisempia ostoksia. kun nyt pohtii mitä todella tarvii ja mitä on valmis esim. toppatakista maksamaan.....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma harmaana;22397958:
Missäpäin Suomea asut?
Ei se tähän liity millään tapaa. En hae sääliä, huomiota tai apua. Kerroin rehellisesti vain omat haaveeni näiden ökyhaaveiden keskelle. Joskus tulee niin älyttömän paha olo ihmisten pinnallisuudesta, tavaran ja elämysten hinkuamisesta, sun muusta...

Jotenkin on surullista, että ihmiset ei ymmärrä iloita siitä, että kaikki on hyvin.
 
toinen näkökulma harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei se tähän liity millään tapaa. En hae sääliä, huomiota tai apua. Kerroin rehellisesti vain omat haaveeni näiden ökyhaaveiden keskelle. Joskus tulee niin älyttömän paha olo ihmisten pinnallisuudesta, tavaran ja elämysten hinkuamisesta, sun muusta...

Jotenkin on surullista, että ihmiset ei ymmärrä iloita siitä, että kaikki on hyvin.
En halunnut sua loukata. Ymmärrän, ettet hae sääliä tms, mutta muistan omasta menneisyydestäni sellaiset ajat, kun itse haaveilin vain kunnon ruoasta. Sain silloi itse apua tuntemattomalta taholta.. nyt haluaisin auttaa jotain muuta ihmistä. Sitä vartenhan me ihmiset täällä ollaan, jumalalla ei ole muita käsiä kuin meidän, ihmisten kädet. Jos asut pk-seudulla, niin laita yv:tä.
 

Yhteistyössä