Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23271127:
Kun vertaa ap:n kuvaa ja tuota kuvaa, niin voisi hyvinkin olla samasta otuksesta kyse.
Turkiskuoriaisen kuori on myös tummasävyinen ja raidallinen, ei ole tuo. Vois olla hyvin jauhokoisa esim. ?
 
"vierailija"
Oli mitä oli, niin kannattaa varmasti siivota keittiö nyt kunnolla desinfioivalla aineella kaikki kaapit ja muut pinnat ja myrkyttää kaupasta saatavalla myrkyllä. Sitä ennen imuroida hyvin paikat. Luultavasti kannattaa heittää kuivatarvikkeet pois ja pakata uudet tuotteet muovisiin tiiviisiin rasioihin.
 
"popp"
Mä väitän jauhotoukaksi. Tsekkaapa jauhopussit vaikka siivilän kanssa ja katso löydätkö sieltä yhtään. Mulla on riittänyt vain hyvä siivous. Yhtään lentävää ölliäistä en ole kyökistäni tavannut.
 
Siivosin sen ötökkäkaapin ja sieltä löytyi vielä muutamia kuolleita ötököitä. Eläviä ei näkynyt....ei toukkina tai muinakaan versioina. Siivosin sitten mjyös kuiva-ainekaapin eikä siellä ollut ötökän ötökkää.

Kävin läpi jauhot ja hiutaleet avatuista paketeista ja ne kaikki ainakin olivat puhtaita. Avaamattomia en lähtenyt auki repimään. Jotta kyllä mä nyt uskaltaisin väittää että niitä on ollut vain elukkakaapissa ja ilmeisesti jopa vain sillä alemmalla hyllyllä, eli eivät kai olleet kiiveneet seuraavalle hyllylle jossa vain muoviastioita...tai ainakaan niitä ei sieltä löytynyt.

Missä lie sitten ne lentävät, tai koppakuoriaiset ovat? Mutta ei siis ainakaan misään mistä ne löytäisin.
 

Yhteistyössä