Mitä ihmettä kurkussani on? (kuva, herkät älkää katsoko)

  • Viestiketjun aloittaja Onnetonneitonen
  • Ensimmäinen viesti
Onnetonneitonen
Lähete on kurkkupolille (puoli vuotta jono) mutta 3 lääkäriä eivät tiedä mitä tämä on mutta varmasti tietävät että tämä ei ole

-Angiina
- Flunssa
- Herpes

Nämä tulivat tammikuussa ja ovat olleet todella kipeät ja ovat edelleen. Olen toivoton.
Välillä niitä tulee lisää välillä ne pienenevät.yhdessä vaiheessa niitä oli koko nielu täynnä. Väriltään ovat siis tuollaisia puna-oransseja.

toivoisin että täälä olisi joku jolla on ollut sama.


Kuva oli vaikea ottaa. Pitää katsoa tarkasti että näkee näppylät/rakkulat... tai mitä nyt ikänä ovatkaan.
Aijaa.com - 8320616.jpg
 
ohhoh
[QUOTE="joo";24196091]Tää tässä palstassa on ihan parasta. 3 lääkäriä on tutkinu eivätkä tiedä mikä vaivaa, mutta pistäppä kuva palstalle niin heti kuulet mikä sul on. Ei oo todellista.[/QUOTE]

Niin, no varmahan ei voi olla.
Mutta kuvahan on lähes identtinen tuon papilloomaviruksen kuvan kanssa.. :p
Ja joo, mulla on tylsää kun viitin googletella näitä.. :D
 
"just just"
Eikun kyllä tuo on aika vissiin papilloomavirus!

Kato vaikka kuva:
http://www. flickr.com/photos/ajc1/3423100077/
Paitsi, että tuossa kuvassa on ihan tavallinen kurkku, eikä mikään papilloomaviruksen saastuttama, mistä sen sait päähäsi ohhoh?

Ap:n kurkku näyttää mun mielestä ihan tavalliselta, itselläkin joskus tuollaisia oranssiin vivahtaia laikkuja (varsinkin jos on syönyt paljon porkkanaa).

Ehkä AP:llä ei ole mitään erityistä kurkussaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
ohhoh
[QUOTE="just just";24196216]Paitsi, että tuossa kuvassa on ihan tavallinen kurkku, eikä mikään papilloomaviruksen saastuttama, mistä sen sait päähäsi ohhoh?

Ap:n kurkku näyttää mun mielestä ihan tavalliselta, itselläkin joskus tuollaisia oranssiin vivahtaia laikkuja (varsinkin jos on syönyt paljon porkkanaa).

Ehkä AP:llä ei ole mitään erityistä kurkussaan...[/QUOTE]

Niin eihän tuo kuva ole kuin sivulta jossa hpv-viruksen oireita kuvataan.
http://www .microbiologybytes.com/blog/2009/04/21/oral-sex-causes-throat-cancer/
 
Samaa mieltä
edelllisen kanssa.Kurkkasin kurkkuuni ja aikalailla samanlaiselta näyttää.Ei ole kipeä, eikä lääkäri ole koskaan sanonut sinne kurkattuaan että siellä olis jotain sinne kuulumatonta.
 
"vieras"
[QUOTE="just just";24196216]Paitsi, että tuossa kuvassa on ihan tavallinen kurkku, eikä mikään papilloomaviruksen saastuttama, mistä sen sait päähäsi ohhoh?

Ap:n kurkku näyttää mun mielestä ihan tavalliselta, itselläkin joskus tuollaisia oranssiin vivahtaia laikkuja (varsinkin jos on syönyt paljon porkkanaa).

Ehkä AP:llä ei ole mitään erityistä kurkussaan...[/QUOTE]
Ap:han sanoi, että nuo rakkulat ovat kipeitä.
 
ohhoh
Kehtaako mennä joidenki kurkkunäppyjen takia? "epäilen sukupuolitautia vaikka en epäilekkää"
No tottakai menet! Sulla on kurkussa rakkuloita, jotka näyttävät epäilyttävästi kondyloomalta joka on osa sitä hpv-virusta.
Usko nyt, se on mahdollista vaikka olisitkin parisuhteessa ja oireita ei alapäässä olisi.

HPV voi aiheuttaa myös syöpää joten sinuna ottaisin tämän ihan vakavastikin.
 

Yhteistyössä