Mitä ihmettä kurkussani on? (kuva, herkät älkää katsoko)

  • Viestiketjun aloittaja Onnetonneitonen
  • Ensimmäinen viesti
appppp
No tottakai menet! Sulla on kurkussa rakkuloita, jotka näyttävät epäilyttävästi kondyloomalta joka on osa sitä hpv-virusta.
Usko nyt, se on mahdollista vaikka olisitkin parisuhteessa ja oireita ei alapäässä olisi.

HPV voi aiheuttaa myös syöpää joten sinuna ottaisin tämän ihan vakavastikin.
Miten se on mahd jos on parisuhteessa ja kumpikaan osapuoli EI OLE pettänyt?
 
Vinkki/neuvo
Mulla oli samanlaisia! Taistelin aikani niitä vastaan tuloksetta (muutaman kuukauden), sitten jätin sokerin ja valkoiset jauhot pois ja tiedätkö mitä? Sitä myöten parani suukin :) Niin ja hiivakin kannattaa jättää pois. Lueskelin silloin paljon suussa olevista aftoista yms. niin siellä tuli eteen, että suolen tulehdus voi saada aikaan reaktion myös suussa. Suosittelen kokeilemaan!
 
MENEJO!
Käyt nyt vaan siellä LÄÄKÄRISSÄ uusiks! Jos ne kerta on kipeet ja vaivaa, ni eiks sillon aina kannata lääkärissä käydä? :) Mitäs väliä sillä on vaikka oliskin joku sukupuolitauti, saat avun siihen ja pääset eroon. Älä ainakaan häpeile mitään, ihan turhaan! Kyllä lääkäri on sukupuolitaudit ehtinyt nähdä moneen kertaan ettei ainakaan sitä tartte hävetä, sattuuhan sitä. Tai sit toi on joku muu juttu mihin saat avun!
 
oliko
Mulla oli samanlaisia! Taistelin aikani niitä vastaan tuloksetta (muutaman kuukauden), sitten jätin sokerin ja valkoiset jauhot pois ja tiedätkö mitä? Sitä myöten parani suukin :) Niin ja hiivakin kannattaa jättää pois. Lueskelin silloin paljon suussa olevista aftoista yms. niin siellä tuli eteen, että suolen tulehdus voi saada aikaan reaktion myös suussa. Suosittelen kokeilemaan!
kipeitä? Mun mielestä mulla on tollasia,on mielestäni aina ollut eikä ole kipeitä, eikä lääkäri ole koskaan niistä mitään maininnu
 
oliko
[QUOTE="sama";24197552]Oli todella kipeitä! Nieleminen sattui ja niitä särki vaikka ei syönyt mitään.[/QUOTE]

no höh...pitääkö täs nyt miettiä et mitä noi mun kurkus on..ikinä en ole huomannu niiden vaivaavan eikä ikinä lääkäri ole niistä sanonu mitään..aina ne on kurkussani ollu
 
"harmaana"
musta näytti normaalilta, mut jos kerta sulla on oireita niin meet nyt sinne kurkkupolille sitten. voit soittaa myös lääkäriin että voisitteko ottaa viel uuden näytteen että olet huolissas papilloomaviruksesta.
tai kondylooma, miten vaan..no onneks ne näpyt ei näytä samalta kun alapäässä. nimimerkillä: kyllä minulla on ollut se :( tai siis on. elinikänenhän se taitaa olla
 
oliko
[QUOTE="harmaana";24197621]musta näytti normaalilta, mut jos kerta sulla on oireita niin meet nyt sinne kurkkupolille sitten. voit soittaa myös lääkäriin että voisitteko ottaa viel uuden näytteen että olet huolissas papilloomaviruksesta.
tai kondylooma, miten vaan..no onneks ne näpyt ei näytä samalta kun alapäässä. nimimerkillä: kyllä minulla on ollut se :( tai siis on. elinikänenhän se taitaa olla[/QUOTE]

Minustaki näytti normaalilta...ja omaani ku vilkasin ni näytti samannäköseltä ja mulla ei kipeitä.Siks tässä menin nyt hämilleni.Ja jos ois papillooma, ni voiko sille tehä mitään?
 
"vieras"
Voi jumalauta, mikä ketju taas... Mulla oli samantyyppinen kurkku vuosia sitten ja tehtiin viljely ja oli syynä virus, (flunssavirus) mikä aiheutti kurkkukipua ja korkeaa kuumetta, oli kuulemma liikkellä paljon. Olin silloin 18 v. ja neitsyt.
 

Yhteistyössä