Mitä isänpäivälahjoja teillä?

Mulla on nyt ostettuna Ville Haapasalon "Et kuitenkaan usko"-kirja.
Sitten on Fingerpori-kalenteri ja Rivo Riitta-sarjakuvapokkari.

Tuon Ville Haapasalon kirjan mies sanoi hommaavansa jossain vaiheessa, joten sen tiedän olevan toivottu. Nuo Fingerit on vähän tekemällä tehtyjä ostoksia. Jotain kivaa vois vielä kehitellä :)

Mitä teillä on hankittuna/suunnitelmissa ostaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Omalle isälleni on tyynyliina jossa lukee "paras ukki".
Lapset tottakai askartelevat hoidossa niin ukeille kuin isällekin.

Minä haluan muistaa miestäni isänpäivänä koska hän on meidän lapsiemme isä, tärkein isä maailmassa siis. :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lapset tekee joka vuosi kakkua ja hoidossa/koulussa askartelut. Yleensä jotain hyvää ruokaa laitetaan muksuin kaa mutta nyt näkyy olevan töitä sille sunnuntaille joten tehdään illaksi sellaset bileet kun jaksaa tahi ulkoistetaan bilejärjestelyt ravintolalle ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"..."
Mies harkinnut pitkään menevänsä hampaiden valkaisuun, joten ostin hälle sellaisen. Meidän pikkuinen ei vielä osaa vielä isiä muistaa, ikää vasta 2kk. Itse kuitenkin haluan miestä onnitella ja kiittää siitä, että on maailman paras isä lapsellemme
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ei mitään hajua vielä, milloin se edes on?

Mietin kyllä tuota lahja-asiaa tässä hiljattain, mutta en keksi mitään mitä ostaa narsistiselle, hupsulle ja huumorintajuiselle matemaatikolle, jolla on jo kaikkea.
Ja kaikella tarkoitan tosiaan kaikkea. En äkkiseltään keksi mitään (normaalin rajoissa olevaa), mitä hänellä ei olisi.

Ehkä ostan vain jotain konvehteja ja kortin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vieras";29146742]Miksi hän olisi tärkeämpi isä kuin naapurin lasten isä?[/QUOTE]

Koska hän on meidän perheen isä. Aika selviö mielestäni?
Isänpäivänä juhlitaan isejä, onnittelen kaikkia isejä mutta tottakai meidän perheen omaa isää juhlitaan eniten. + ukkeja.
 
Oletatko sitten että jos puolisoa ei muista niin kyseessä on sitten vastaavasti "vähemmän tärkeä isä"?
Noh, minusta on hieman erikoista jos ei koe tarpeelliseksi muistaa omien lastensa isää jos vielä yhtenä perheenä eletään samassa taloudessa.
Minä ainakin olen kiitollinen että mieheni on kanssani lapsemme tehnyt, mahdollistanut myös minun äitiyden ja mieheni on mielestäni upea isä. Tottakai haluan muistaa häntä juhlapäivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo ja Lispetti
"vieras"
Koska hän on meidän perheen isä. Aika selviö mielestäni?
Isänpäivänä juhlitaan isejä, onnittelen kaikkia isejä mutta tottakai meidän perheen omaa isää juhlitaan eniten. + ukkeja.
Eihän se ole sama asia, kuin maailman tärkein isä. Ei kai sellaista olekaan kuin maailman tärkein isä? Miten sellaista mittaisikaan? Tiedän, että takerrun lillukan varsiin, mutta se miten sanoja käytetään kertoo ihmisistä enemmän, kuin he itse aina huomaavatkaan. Se on kiinnostavaa.
 
[QUOTE="vieras";29146932]Eihän se ole sama asia, kuin maailman tärkein isä. Ei kai sellaista olekaan kuin maailman tärkein isä? Miten sellaista mittaisikaan? Tiedän, että takerrun lillukan varsiin, mutta se miten sanoja käytetään kertoo ihmisistä enemmän, kuin he itse aina huomaavatkaan. Se on kiinnostavaa.[/QUOTE]

Meille maailman tärkein isä. En koe tarpeelliseksi lahjoa naapurin isiä.
Meille maailman rakkain mies. Riittää juhlan aiheeksi ja myös lahjalla muistamisen ansioksi.
Toivottavaa olisi että jokainen lapsi ja vaimo ajattelisi samoin.
 
[QUOTE="vieras";29146965]Mutta eihän teillä ole muita isiä? ;) Jos olisi, voisit miettiä, kuka heistä on se maailman tärkein?[/QUOTE]

Onneksi ei ole.
Helpottaako jos sanon että juhlimme maailman tärkeintä ja rakkainta miestä, perheemme päätä, miestä joka kantaa vastuunsa, joka rakastaa meitä ja haluaa tehdä meidät onnelliseksi?
 

Yhteistyössä