Mitä laitan ruoaksi?Hermot menee kun lapset eivät syö yhtään mitään?

v
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
Olkoon sitten syömättä, maistuupa ainakin seuraavana ruoka-aikana
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
Kaali, sienet jne harvemmin maistuu pikkulapsille. Tuossa tulikin hyviä vinkkejä.
 
vieras
Et anna leipää tai muuta ruuan kanssa, JOS muksu ei syö. Ilmoitat, että ok, syöt sitten seuraavalla aterialla. ET anna naposteltavaa välillä. Voin kertoa, että se nälkä tulee. Ja tarjoat sitä, mitä on, et ala neuvottelemaan, että ottasitko jogurtin tai vanukkaan vaikka. Muksut pompottaa, kun hoksaavat sen.
 
Miten te voitte syöttää pienille lapsillenne nakkeja tai ranskiksia tai nugetteja?? Ne on täynnä rasvaa, suolaa, nitraatteja ym. ja niiden ravintoarvo on täysi nolla. Minulla samanikäiset lapset kuin Savannalla ja syövät todella hyvin, terveellistä ja ravintorikasta kotiruokaa.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Miten te voitte syöttää pienille lapsillenne nakkeja tai ranskiksia tai nugetteja?? Ne on täynnä rasvaa, suolaa, nitraatteja ym. ja niiden ravintoarvo on täysi nolla. Minulla samanikäiset lapset kuin Savannalla ja syövät todella hyvin, terveellistä ja ravintorikasta kotiruokaa.
mietin samaa, mutten viittinyt kirjottaa kun tietää minkä paskaryöpyn saa niskaansa..
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä tein just äsken,kaali,jauheliha,sienet,ruokakerma ja maustet,eikä kenelle maistu,pakko nyt jotain taas tehdä,hermot menee,en tajua mitä teen heille joka päivä kun mitään heille melkein ei maistu
Kaali, sienet jne harvemmin maistuu pikkulapsille. Tuossa tulikin hyviä vinkkejä.
Eivät ne pikkulapset huomaa moisissa mitään erikoista, jos ovat niitä koko ikänsä syöneet.
 
eemeli
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Miten te voitte syöttää pienille lapsillenne nakkeja tai ranskiksia tai nugetteja?? Ne on täynnä rasvaa, suolaa, nitraatteja ym. ja niiden ravintoarvo on täysi nolla. Minulla samanikäiset lapset kuin Savannalla ja syövät todella hyvin, terveellistä ja ravintorikasta kotiruokaa.
mietin samaa, mutten viittinyt kirjottaa kun tietää minkä paskaryöpyn saa niskaansa..
ihan sama juttu täällä! Ja sitten ihmetellään miten suomalaiset aikuiset on niin lihavia... no mistähän lienee esimerkki syömistavoille tullut?
 

Yhteistyössä