Mitä laulunsanoja ootte kuullu/ymmärtäny väärin?

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
:D
...Katso NAAMAA puun taa= Katso naavaa puun taa
...Namusia ripustettu OMPIKUUSEN oksilla= Ompi kuusen oksilla
...Niin moni tarjoaa vain pelkkiä HUORIA= Niin moni tarjoaa vai pelkkiä kuoria
 
d
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, vois silloin multaa kaivaa ja huolet mulkuttaa. Enkä tiedä, miten se oikeasti menee, kai sitten noin koska olen sen tuhat kertaa kuunnellut, enkä muuhun johtopäätökseen ole päässyt.
 
Nuorena kuultuani yön joutsenlaulua ekoja kertoja...et ehkä sääriäni kaipaa (=sääliäni)
ja toine biisi jonka nimi ei ny tuu mielee mut menee....tänä iltana ei tupakkeja (=ei tuu pakkeja) ja mä jumankekka pohdin kauan että jo on taas biisillä sanat ku tupakasta tarttee lollottaa :LOL:
 
"... päivästä päivään levoton tuhkimo tekee itsestään vampyyrin" (siis kun marttyyrin ois oikein)
"... kuusikynttilöitä on käynyt kukkimaan..." (Mitkään kuusikynttilät ei siis tietenkään kuki, vaan kuusi kynttilöitä on käynyt kukkimaan, siis kuusi kukkii kynttilöitä.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
Nuorena kuultuani yön joutsenlaulua ekoja kertoja...et ehkä sääriäni kaipaa (=sääliäni)
ja toine biisi jonka nimi ei ny tuu mielee mut menee....tänä iltana ei tupakkeja (=ei tuu pakkeja) ja mä jumankekka pohdin kauan että jo on taas biisillä sanat ku tupakasta tarttee lollottaa :LOL:
Tuo vimonen biisi on pelimies :D
 
Tää ei oo mun oma kuulema, mutta isäni:
"Hopeinen kuuluu merelle siltaa..." (Mikä hopeinen kuuluu merelle ja mitä se silta siellä tekee? Onpa typerää... kunnes asia hänellekin lopulta valkeni: "Hopeinen kuu luo merelle siltaa..."
 
ork
Ja joka yö soitan Satumaa-tangon
ja joskus tuntuu kuin joku huutais apua merellä päin
ja ne paneskelevat lujempaa = mä panen stereot lujempaa...

Sit mulla meni varmaan kolme vuotta tajuta, että Eaglesin biisi ei ole Hot town California, vaan Hotel California.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:
Tunge kännykkä hanuriin ja näppäile mua = Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
:D :snotty:
Eikös tuo eka lause ole Jopen versioista tuota laulua?!? Vai oonko mie ihan hakoteillä... :)
Mä olin kans ihan varma et se on oikeesti joku laulu, mut kaikki väitti mulle toista.. Aloin itekki jo uskoa, et oon sitte kuullu pahasti väärin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:
Tunge kännykkä hanuriin ja näppäile mua = Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
:D :snotty:
Eikös tuo eka lause ole Jopen versioista tuota laulua?!? Vai oonko mie ihan hakoteillä... :)
Mä olin kans ihan varma et se on oikeesti joku laulu, mut kaikki väitti mulle toista.. Aloin itekki jo uskoa, et oon sitte kuullu pahasti väärin :)
http://meteli.net/levy/Tyonna-kannykka-hanuriin/4963
 
muutama
Täs on muutama:

"Ja käsi kädessä kuljemme Tokioooon" öö sit sain tietää että kyseessä on Dingon Autio talo. En osannut silloin suomea kauhean hyvin joten siksi päädyin siihen että porukka laulaa Tokiosta. =)

1990 luvulla oli East seventeen-niminen bändi, ystävänä hoilotti "Everybody in a hospital", menee kuitenkin "everybody in a house of love"

Pelimies biisissä mulla oli sama juttu: eli "ei tupakkeja" =)
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli :D

Mul on lennon huominen = millainen on huominen (Älä mee, toka säkeistö)
:D heh. tuota samaa olen kummastellut mul on lennon huominen.. kunnes selvisi että se on tosiaan millainen on huominen.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
se r-kioskin mainos missä on tyttö ja poika: "Tää on vuosisadan rakkaustarina, kaunis ja [/b] tunteeton " ei vissii taida toi viimenen sana olla oikei :whistle: ja vieläkää en tiiä miten se loppu menee :D


ei kyl menny iha oikein toi tummennus tos :| piti siis se TUNTEETON olla tummennettu :D
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:
se r-kioskin mainos missä on tyttö ja poika: "Tää on vuosisadan rakkaustarina, kaunis ja [/b] tunteeton " ei vissii taida toi viimenen sana olla oikei :whistle: ja vieläkää en tiiä miten se loppu menee :D


kaunis ja todellinen
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Käy yli harjanteen KULKUNEN hiljalleen... Pari vuotta sitten selvisi, että se on "kulku reen" :ashamed:
tästä tuli mieleen että kilisee kilisee kulkusessa mä laulan aina vahingossa että "poro alla jalasten se laulaa lauluaan" ja mulla on kauhee kuva siitä mielessäni :D
 
onneli
tää on ihan yleisesti kuultu väärin... on neljän ruuhka, katselen... kuulostaa kyl siltä että onneli runkkaa, katselen... ja siltä pohjalta koko laulu on aika perverssi

Pitkään ihmettelin tiktakin pyhtään taistelukenttiä, vaan onkin tyhjät....
 

Yhteistyössä