mitä mieltä olette yh-isistä??

Mie kans nostan hattua isille jotka viihtyvät ja viitsivät olla lastensa kanssa, :hug: sulle et teitäkin on.
Itsellä kurja ero ja kamala kokemus et lasten isä laittaa naisen omien lastensa edelle eikä siksi tapaa lapsiaan enää ollenkaan.
Onneksi tuollaisia miehiäkin näyttää olevan =)
 
Tunnen muutamia ja nämä on erinomaisia vanhempia. Toisessa tapauksessa muuta vaihtoehtoa ei ollut, toisessa vaikeuksien kautta voittoon ja kaikilla osapuolilla hyvä mieli.

Ja oikeen mukavaa juttuseuraa he on olleet, ystävinä.
 
Yh-isit kunniaan sanon minä! =)

Olisin onnellinen jos pojallani olisi huolehtiva isä,mutta kuten luin noita edellisiä,niin uuden vaimon takia pojan isä ei tapaa poikaansa enää juuri ollenkaan,koska vaimo kiristää yms..

Pojan isä ei siis välitä tarpeeksi pojastaan!!

Nostan hattua ja kumarran kaikille huolehtiville isille!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harman:
Hatunnosto kaikille huolehtiville & rakastaville yksinhuoltajille sukupuoleen katsomatta. :)
Yksinhuoltajuus ei ole naisille yhtään sen helpompi haaste kuin miehillekään. Voimia kaikille :hug:

peesaan tätä..
mut kyllä suuresti arvostan isejä jotka on yksinhuoltajia :)
niin harvassa on sellasia miehiä jotka hoitaa lastaan..
 
mua kyllä joskus ihmetyttää miksi yksinhuoltaja MIEHET saa niin paljon arvostusta? Rankkaa se on meillä naisillakin ja lähinnä sääliviä katseita saa osakseen ja kukaan mies ei taho yh-äitiä (alkaa vaikuttaa :D ) mut yh-isistä naiset tappelee..
 
on vaan niin yleistä että nainen jää lapsen kanssa....yleensä miehet on näissä asioissa niitä pelkureita ja juokseevat karkuun kakka housussa! :LOL: ! mut kyllä me yh-isit ja äidit ollaan ihan samalla viivalla!:)
 
Varmasti on niitä karkuun juoksijoita mut usein myös miehet haluaisi lastensa lähi huoltajaksi tai ainakin 50/50 mut äidit pistää hanttiin. Miehen serkku olisi juuri halunnut 50/50 kun on muutenkin viettänyt lastensa kanssa paljon aikaa mut äiti ei suostu sanoi ihan suoraan että tarvitsee ne elari rahat, lapsiaan saa pitää niin paljon kuin haluaa kunhan rahat kolahtaa äidin tilille...aika epäreilua musta.Käytännössä pitääkin yli 15 päivää mutta sopparissa on 8 päivää.
 
Jaahas Peuhu tuli taas paikalle yksinhuoltaja palstalle elareista (miehen serkun exän) keskustelemaan. :eek:
No onhan se nyt helvetti väärin että pitää omia lapsiaan yli viikon vaikka ex-vaimo saa elarit niiltä päiviltä..
Miksi aina kun puhutaan että isä pitää lapsia luonaan niin vedetään elarit ja päivän tarkkuudella ollaan niitä euroja vailla?
 
Anteeksi peppari minä taas täällä(en tiennyt ettei sais, vastaileehan noi yh:tkin ussperhepuolella) :) Mut jos lastaan pitää puolet ajasta ja ylikin niin en ymmärrä miksi pitäisi maksaa elareita kun kyse on lapsen elatuksta ei sen exän.Jos on halua pitää omaa lastaan mut exä haluaa vaan rahat , muulla ei ole väliä, on se mun mielestä epäreilua.Nää isit on sit erikseen jotka ei halua maksaa eikä tavata lapsiaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja groki:
on vaan niin yleistä että nainen jää lapsen kanssa....yleensä miehet on näissä asioissa niitä pelkureita ja juokseevat karkuun kakka housussa! :LOL: !

Peppari: Tätä lähinnä halusin kommentoida tai siis olla eri mieltä kun mun kokemukset(tai siis sukulaisten :LOL: ) on erilaisia. Mulla ei omassa elämässä tapahdu tällähetkellä mitään näihin asioihin viittaavaa siksi en kommntoi omia asioita mut mun elämään kuuluu ihmisiä joita asiat sivuaa eikä he ole kieltäneet kertomasta näitä asioita.

Meillä päin on yleensä niin et jos isä jää lähi huoltajaksi ,on äidissä jotain "vikaa"kuten alkoholi tai mielenterveys ongelmaa muuten huoltajuus menee äidille, eikä se isä juokse kakka housussa karkuun oli soppari sit millainen hyvänsä.. Tosin nyt on tuttavapiirissä :saint: tehty myös yksi 50/50 sopparikin.
 
Siis mun pointti oli että isät ei aina juokse kakka housussa karkuun vaan heidän on vaikeampi saada lapsen huoltajuutta vaikka haluaisikin.En ole tarkoittanut olla negatiivinen vaan tämä on vain mun (tuttavat/sukulaiset)kokemus asiasta.
 
Ei kaikki yh:isät mitään sankareita ole. Tunnen yhden , joka oli hakenut lasten yksinhuoltajuutta vain kostoks äidille joka oli pettäny ja lähtenyt toisen miehen matkaan vuosia kestäneen henkisenpahoinpitelyn ahdistamana!
Kyllä lapset hengissä pysy, mutta mistään uhrautumisesta, hyvästä vanhemmuudesta, kasvatuksesta tai roolimallista on turha puhua samassa lauseessa kyseisen henkilön kanssa! valitan!
Yh-isiä niin kuin -äitejäkin on hyvin moneen lähtöön!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tintura:
Ei kaikki yh:isät mitään sankareita ole. Tunnen yhden , joka oli hakenut lasten yksinhuoltajuutta vain kostoks äidille joka oli pettäny ja lähtenyt toisen miehen matkaan vuosia kestäneen henkisenpahoinpitelyn ahdistamana!
Kyllä lapset hengissä pysy, mutta mistään uhrautumisesta, hyvästä vanhemmuudesta, kasvatuksesta tai roolimallista on turha puhua samassa lauseessa kyseisen henkilön kanssa! valitan!
Yh-isiä niin kuin -äitejäkin on hyvin moneen lähtöön!!!!
Siksipä' mitään yleismaailmallista neuvoa on vaikea missään tilanteessa antaa, kun kaikki tapaukset ovat erilaisia.
Ja vaikka Peuhu täällä puhuu tuttaviensa/sukulaistensa asioista niin ei hänkään tiedä koko totuutta, koska ainahan asioissa on kaksi puolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tintura:
Ei kaikki yh:isät mitään sankareita ole. Tunnen yhden , joka oli hakenut lasten yksinhuoltajuutta vain kostoks äidille joka oli pettäny ja lähtenyt toisen miehen matkaan vuosia kestäneen henkisenpahoinpitelyn ahdistamana!
Kyllä lapset hengissä pysy, mutta mistään uhrautumisesta, hyvästä vanhemmuudesta, kasvatuksesta tai roolimallista on turha puhua samassa lauseessa kyseisen henkilön kanssa! valitan!
Yh-isiä niin kuin -äitejäkin on hyvin moneen lähtöön!!!!
Siksipä' mitään yleismaailmallista neuvoa on vaikea missään tilanteessa antaa, kun kaikki tapaukset ovat erilaisia.
Ja vaikka Peuhu täällä puhuu tuttaviensa/sukulaistensa asioista niin ei hänkään tiedä koko totuutta, koska ainahan asioissa on kaksi puolta.
Peppari minä taas :wave:

Mä tunnen molempien osapuolten "tarinat" koska todellakin tunnen molemmat ja molempien osapuolten kanssa eronkin jälkeen tekemisissä, mikä on vähän kiusallistakin kun molemmat haukkuu mulle toisiaan :ashamed: mut mä en heille kommentoi asiaa mitenkään koska en halua ottaa kenekään puolta. Joskun tosin kerron kysyttäessä jos tiedän miten jonkun asian kuuluu mennä mut sanon aina perään et kannattaa kysyä joltain ammattilaiselta tarkemmin.

 
Tunnen yhen yhäri-iskän ja se on ainakin alusta asti antanu lapselleen kaiken, ja ollu mahtava isänä, jee! Mut ongelma on et sen on ollu vaikee pyytää apua arjessa. Äitiä ymmärretään jos se ei yksin jaksa, mut mites isät sitte. Mistä se tuki tulee?
 

Yhteistyössä