Mitä mieltä siitä, että kerjäläisille annettiin 300 € per hlö

  • Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
-
Mä en voi uskoa että toimeentuleva ihminen RUPEAA kerjäläiseksi koska se on jotenkin tuottoisaa.

Eiköhän nämä ihmiset ole etsimässä toimeentuloa vaikeissa oloissa.
Tiedätkö, kenelle se toimeentulo menee jotka he kerjäämisellään ja varastamisellaan saavat?
He eivät niitä rahoja saa pitää, vaan ovat tässä järjestelmässä lähinnä ihmisorjan asemassa. Kartellipomot, jotka organisoivat tätä rikollista toimintaa, päättävät ihmisten lähettämisistä toisiin maihin, he rikastuvat sillä ja myös pitävät ne rahat.
Olet TODELLA sinisilmäinen. Tästä syystä toi kerjuutouhu pitäisi saada lopetettua kokonaan. Koska se rikkoo monin tavoin myös ihmisoikeuksia ja ylläpitää riistoa ja rikollisuutta.
 
v
Mulle on ihan sama vaikka tuolla olis joka kadunkulmassa joku kerjäämässä mutta noista romani-kerjäläisistä mä en tykkää.Mun kimppuun on kaks kertaa käyty näitten romanian romaneitten toimesta :kieh:Ekalla kerralla joku nainen heitti mun pojan rattaisiin ruusun.Kun otin sen käteen ja olin antamassa takas niin se kävi jotain mesoo että mun pitää maksaa se...Heitin ruusun sitten maahan ja olin lähdössä pois niin se kävi rattaista repimään.Joku mies tuli sitten sen irrottamaan.
Toisella kerralla kaks poikaa,ilman mitään myytävää,kävi repimään mua kun olin raskaana mutta sitä juttua en nyt jaksa selittää.
Joten multa ei näille heru kauheesti sympatiaa...
Sen mä ymmärrän että kun on huonot olot tekee mitä vaan että pääsee pois.Esim. se joku somalinainen kuka väärensi jotkut asiakirjat että se sai poikansa suomeen sairaalaan hoitoon...Kyllä mä äitinä sellasen ymmärrän,niin mäkin tekisin,jos se ois ainut keino.Mutta tollanen väkivaltasuus ja varastelu ei herätä mun myötätuntoa.
Olet rasisti joka ei ymmärrä mitä rikkautta mustalaiset ja muut mamut tuovat Suomeen!
 
äiti 44 v
Ne voi jäädä jotka täällä on, kuka on tuomisesta puhunut mitään.
Mun tulot ja palvelujen taso ei voi tästä enää tippua, kiitos porvarihallituksen.
Joku voi ollakin mutta sano ettet sinä!?

Et kai tosissas kuvittele että tässä on enää pitkiin aikoihin ollut rahtusenkaan väliä onko maassa vallassa sossut, kepu vaiko kokkarit. Vihreillä ja ruotsalaisilla terästettynä, tottakai. Kun itse Tarja Halonenkin ilakoi TV:n ajankohtaisohjelmassa taannoin (on jo aikaa) että globalisaatio on HYVÄ JUTTU. Ei ehkä Suomelle mutta kehitysmaille. Ja tää ämmä on siis Suomen presidentti?

Lue tästä missä valta pesii

Rothschildit ja Rockefellerit hallitsevat Yhdysvaltoja ja Eurooppaa - Kirja suunnitteilla — Jan Rossi

Ja huomio erityisesti Bilderberg-ryhmä, missä suomalaisistakin ainakin Katainen, Stubb, Vanhanen ja muutama myös käyvät. Laitan siihenkin linkin toiseen postaukseen.
 
"vieras"
Oujee. Uskomatonta touhua. Eikö olisi voitu velvoittaa kotimainen laivayhtiö kuskaamaan heidät "ilmaiseksi" pois? Puolityhjillään laivat kulkevat kuitenkin viikolla. En ymmärrä kenen järjen mukaan on järkevä ratkaisu. Moraalisestihan toi on sama kuin itse maksaisi epäitoivotulle kälykokelaalle, ettei näyttäydy ikinä. Käytännön tasolla lapsikin tajuaa, että noin kerjäläiset saavat vain ilmaista rahaa ja taatusti tulevat uudestaan takaisin. Samaan aikaan kun kotimaan asukkaat kaikki eivät ole oikeutettuja minkäänlaisiin tuloihin.
 
äiti 44 v
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

Ja kun googlaat sanalla "Bilderberg", saat mielenkiintoisia linkkejä lisää New World Order ja vastaavaa.

Vai että porvarihallitus...? Kuviot ovat valitettavasti laajemmat, siksi PerSut on ainoa toivo. Heitä ei (ainakaan vielä) ole Bilderberg-kokouksissa nähty...
 
"vieras"
Mä en voi uskoa että toimeentuleva ihminen RUPEAA kerjäläiseksi koska se on jotenkin tuottoisaa.

Eiköhän nämä ihmiset ole etsimässä toimeentuloa vaikeissa oloissa.
Kun ne vaan kerjäisivät, mutta kun tekevät rikoksia ja varastelu on seuraava ansaitsemistapa jos ei kerjäämisellä rahaa tipu.
Sun mielestä on siis hyväksyttyä tienata rikollisesti, jos on toimeentulollisesti vaikeissa oloissa?
Eli minäkin saisin varastaa, kun opiskelen ja olen tosi tiukilla rahallisesti?
Niin tiukilla, että joudun laskemaan joka pennin, en voi kuvitellakaan käyväni kampaajalla leikkauttamassa tukkani, ostan ruokani alennuskoreista ja vaatteeni kirpparilta. Siltikään se raha ei aina riitä.
 
[QUOTE="vieras";22540654]Entäs sitten? Maailmassa on miljardeja ihmisiä samassa jamassa, meinaatko elättää ne kaikki?[/QUOTE]

Niin, nämä on näitä elämän pimeitä puolia. Jotenkaan en usko että joku teke kerjäämisestä ammattinsa koska se on hauskempaa kuin kaupan kassalla olo.
 
[QUOTE="vieras";22540778]Kun ne vaan kerjäisivät, mutta kun tekevät rikoksia ja varastelu on seuraava ansaitsemistapa jos ei kerjäämisellä rahaa tipu.
Sun mielestä on siis hyväksyttyä tienata rikollisesti, jos on toimeentulollisesti vaikeissa oloissa?
Eli minäkin saisin varastaa, kun opiskelen ja olen tosi tiukilla rahallisesti?
Niin tiukilla, että joudun laskemaan joka pennin, en voi kuvitellakaan käyväni kampaajalla leikkauttamassa tukkani, ostan ruokani alennuskoreista ja vaatteeni kirpparilta. Siltikään se raha ei aina riitä.[/QUOTE]

Mielestäni kerroin jo että laittomuuksia en hyväksy. Mutta jos yhtään olet sivistynyt niin ymmärrät että kaikissa maissa ei ole hyvinvointiyhteiskuntaa.
 
voi voi
Niin, nämä on näitä elämän pimeitä puolia. Jotenkaan en usko että joku teke kerjäämisestä ammattinsa koska se on hauskempaa kuin kaupan kassalla olo.
Olisit sinäkin vaan katsonut sen Romanian romaneista kertovan dokumentin, missä tuli kyllä ihan ilmi miten moni heistä halusi mieluummin jatkaa sitä elämäntapaa mieluummin, kuin alkoi opiskella tai otti vastaan työpaikan. Puhumattakaan, että olisi laitettu lapset kouluun. Kiroilivat vaan ja suuttuvat kuin tätä ehdotettiin.
Heidän kulttuuriinsa kun kuuluu se, että ollaan "vapaita".
 
Nalle ja napa
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22540750:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group

Ja kun googlaat sanalla "Bilderberg", saat mielenkiintoisia linkkejä lisää New World Order ja vastaavaa.

Vai että porvarihallitus...? Kuviot ovat valitettavasti laajemmat, siksi PerSut on ainoa toivo. Heitä ei (ainakaan vielä) ole Bilderberg-kokouksissa nähty...
Entä vasemmisto?
Oli hallituksessa kuka tahansa, niin talousjätit hallitsee. Käytävillä lobataan päätökset.
 
v
[QUOTE="Rouva";22538986]:flower:

Kukkasia sinullekkin! =)

Romanit ovat vainottua kansaa, ihan sama minne he yrittää leirinsä pystyttää, myös ns. kotimaassaan Romaniassa tai Unkarissa. He asuvat äärimmäisen köyhästi, kylmässä ja nälässä, heillä ei ole kotimaassaan mitään mahdollisuuksia työllistyä tai kouluttautua, ovet ovat kiinni heille joka paikassa. Heidän asemansa kotimaassaan on epäinhimillinen, rasismia räikeimmillään. Paljon pahempaa, kuin mitä Suomen romanit koskaan täällä joutuvat kokemaan.[/QUOTE]

No eikö se sitten riitä että EU antaa satoja miljoonia euroja Romanian romaneille? Pitääkö Suomen vielä erikseen maksaa jotain avustusta?

Missä sinä muuten asut jos et ole törmännyt näihin romaneihin?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja "Rouva"


Kukkasia sinullekkin!

Romanit ovat vainottua kansaa, ihan sama minne he yrittää leirinsä pystyttää, myös ns. kotimaassaan Romaniassa tai Unkarissa. He asuvat äärimmäisen köyhästi, kylmässä ja nälässä, heillä ei ole kotimaassaan mitään mahdollisuuksia työllistyä tai kouluttautua, ovet ovat kiinni heille joka paikassa. Heidän asemansa kotimaassaan on epäinhimillinen, rasismia räikeimmillään. Paljon pahempaa, kuin mitä Suomen romanit koskaan täällä joutuvat kokemaan.


Mikä on syy ja mikä seuraus. Se kannattaa pitää mielessä kun miettii mustalaisten kurjaa osaa.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22541533:
EU halusi kasvaa liian nopeasti. Romanialta olisi pitänyt edellyttää, että ihmisoikeusasiat hoidetaan ensin kuntoon ja vasta sitten on mahdollisuus päästä EU:n jäseneksi.
Euro voi kaatua kesään mennessä ja jos hyvin käy, EU on paha muisto vuoden kuluttua jouluna.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22541557:
Euro voi kaatua kesään mennessä ja jos hyvin käy, EU on paha muisto vuoden kuluttua jouluna.
Euro vai EU? :D Mutta kyllä taitaa EU pahasti natista liitoksissaan. Tavoitellusta talousmahdista on tullut eurojen pohjaton kaivo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22541557:
Euro voi kaatua kesään mennessä ja jos hyvin käy, EU on paha muisto vuoden kuluttua jouluna.
Ei tule tapahtumaan, liian itseäänruokkiva järjestelmä. EU oli ihan hyvä idea, mutta kun byrokraatit laitetaan toteuttamaan mitä tahansa ideaa.. Sitten saadaan tämmöinen ylipaisunut paskamylly, joka päättää vähän mitä sattuu vähän milloin sattuu.
 
[QUOTE="vieras";22541486]Alkuperäinen kirjoittaja "Rouva"


Kukkasia sinullekkin!

Romanit ovat vainottua kansaa, ihan sama minne he yrittää leirinsä pystyttää, myös ns. kotimaassaan Romaniassa tai Unkarissa. He asuvat äärimmäisen köyhästi, kylmässä ja nälässä, heillä ei ole kotimaassaan mitään mahdollisuuksia työllistyä tai kouluttautua, ovet ovat kiinni heille joka paikassa. Heidän asemansa kotimaassaan on epäinhimillinen, rasismia räikeimmillään. Paljon pahempaa, kuin mitä Suomen romanit koskaan täällä joutuvat kokemaan.


Mikä on syy ja mikä seuraus. Se kannattaa pitää mielessä kun miettii mustalaisten kurjaa osaa.[/QUOTE]

Romaneja tulee auttaa siellä missä ongelma on eli Romaniassa. Poistuuko ongelma, jos osaa heistä autetaan muualla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22539305:
On eri asia tuntea yhteisöllisyyttä pikkukylällä, kuin kuvitella, että koko maailma on se pikkukylä.

Ja se on fakta että Suomessa on tuhansia asunnottomia alkoholisteja nytkin tuolla ulkona, heistä ei kukkahattutädit välitä. Heille ei sympatioita heru kansaltakaan. Jos rappukäytävästä tälläinen nukkumasta löytyy, ulos ajetaan. Mutta annas olla kun Romanian romani palelee, suvikset kyynelehtivät tämän sydänkouraisevan köyhyyden edessä ... Suomijuoppo saa kuolla, romanille ei saa tulla edes kylmä. Romani on niin romanttinen ja tarunhohtoinen, rassukkaparka nyyh... Puliukot haisevat!!!! :( HYI! Perkeleen sossupummit, työnvieroksujat, JUOPOT! Eikä niiden hyysäämisestä saa edes poliittisia irtopisteitä, Päivi Lipponenkaan... (tosin pahasti meni pieleen hänen viimeisin irtopinnayrityksensäkin :D)

Jos apua pitää antaa AINA, kun joku on selkeästi sen tarpeessa, niin unohda auttamiset "omien resurssejen mukaan"... Maailmassa on niin paljon avuntarvitsijoita (ihan oikeitakin eikä vain näitä feikkikerjäläisiä ja somppuja) että kaikki omaisuus lihoiksi vaan eikä riitäkään...

Sitäpaitsi, ne maailman TODELLISET köyhät ja hädänalaiset, jotka apua oikeasti tarvitsevat, HE EIVÄT IKINÄ TULE PÄÄSEMÄÄN SUOMEEN ASTI APUA KERJÄÄMÄÄN! Ja tämä on kivenkova FAKTA, ei mitään tunteellista paatosta.
Samaa mieltä. V*tuttaa kukkistelu romanien suhteen, kun Helsingissä on tuhansia asunnottomia (perheitäkin) koko ajan, asuntolapaikat ovat täynnä ja vuokra-asuntoa ei meinaa löytyä edes työssäkäyvälle.
 
äiti 44 v
Ei tule tapahtumaan, liian itseäänruokkiva järjestelmä. EU oli ihan hyvä idea, mutta kun byrokraatit laitetaan toteuttamaan mitä tahansa ideaa.. Sitten saadaan tämmöinen ylipaisunut paskamylly, joka päättää vähän mitä sattuu vähän milloin sattuu.
Euro voi olla kohta mennyttä mutta EU istuu tiukemmassa :( Mutta ainahan sitä saa unelmoida. Pengoin muuten toissapäivänä lipastoa ja törmäsin vanhoihin sadan markan seteleihin! :) Siellä ne odottavat uudelleenkäyttöönottoa! :D
 

Yhteistyössä