Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

  • Viestiketjun aloittaja Los Angela
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:
Scarlett taas on rennon lepsee? Toisinaan kiivastuu kauheesti ja kipinät sinkoilee
Son mun luantoni. :snotty: :xmas: En mä enää ole tavaroita nakellut niin kuin joskus muutama vuosi sitten tein kun tappelin silloosen miehen kanssa. :saint:
Sä et vain ole suuttunut yhtä kovaa- vielä :D

Mä musitan muutes susta semmosen jutun että meillä on samanlaiset kukkatantut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:
Mä muistan aina Heilan ja hänen iänikuiset juttunsa siitä, miten hänellä on salarakkaana naimisissa oleva poliisi. Huoh.

Ja tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, oikein pistin kirjanmerkkeihin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539
:LOL: :LOL: voi luoja :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari en jaksa enää kirjautua...:
Scarlett taas on rennon lepsee? Toisinaan kiivastuu kauheesti ja kipinät sinkoilee
Son mun luantoni. :snotty: :xmas: En mä enää ole tavaroita nakellut niin kuin joskus muutama vuosi sitten tein kun tappelin silloosen miehen kanssa. :saint:
Sä et vain ole suuttunut yhtä kovaa- vielä :D

Mä musitan muutes susta semmosen jutun että meillä on samanlaiset kukkatantut!
Ei ole ollut hetkeen sopivaa tappelupukaria. :whistle: Töissä kyllä voi joskus vähän räjähtää jos on hankalia asiakkaita.

Joo meillä on ne kukkamekot, sulla on vain vähän eri mallia kuin mun isojen tyttöjen mekko. :D
 
chef harjoittelee kokkaamista
Bootypeppi näyttää ihan peppi pitkätossulta aikuisena
Päättömästä oli pikku juttu kaksplussassa
Aurinkokunnasta myös, ihailen jotenkin tätä suurperheen emäntää

Nyt just ei tuu kestään muusta mitään yksittäistä mieleen, nimimerkkejä kyllä muistuu vaikka kuinka paljon: Lunatic, Jonsered, keittiönoita, Kotona kirves kädessä, hyytikyyppynen, timppa (tulee mieleen vauva lammas late lampaasta).. jne jne.
 
mikä???
Mikäs sen muijan nikki olikaan, joka n. puoli vuotta sitten vaahtosi siitä vaistovanhemmuudesta ja siitä, että istukkaa ei saa irrottaa vauvasta vaan sen pitää antaa irrota itsekseen sitten kun irtoaa ja se pitää olla vauvan vieressä jossain laatikossa. Hänen äitinsä pääsi linnan juhliin ja äiti oli joku vähemmistövaltuutettu vai mikä lie eroperheet yhdessä ry:n puheenjohtaja.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja mikä???:
Mikäs sen muijan nikki olikaan, joka n. puoli vuotta sitten vaahtosi siitä vaistovanhemmuudesta ja siitä, että istukkaa ei saa irrottaa vauvasta vaan sen pitää antaa irrota itsekseen sitten kun irtoaa ja se pitää olla vauvan vieressä jossain laatikossa. Hänen äitinsä pääsi linnan juhliin ja äiti oli joku vähemmistövaltuutettu vai mikä lie eroperheet yhdessä ry:n puheenjohtaja.
ninaTT, taitaa palstailla nyt harmaana nikillä outolintu
 
Alkuperäinen kirjoittaja mikä???:
Mikäs sen muijan nikki olikaan, joka n. puoli vuotta sitten vaahtosi siitä vaistovanhemmuudesta ja siitä, että istukkaa ei saa irrottaa vauvasta vaan sen pitää antaa irrota itsekseen sitten kun irtoaa ja se pitää olla vauvan vieressä jossain laatikossa. Hänen äitinsä pääsi linnan juhliin ja äiti oli joku vähemmistövaltuutettu vai mikä lie eroperheet yhdessä ry:n puheenjohtaja.
NinaTT :D

Mun on pakko myöntää että luulin tota istukan mukana kantamista joksikin urbaanilegendaksi kunnes tässä yks päivä tuli telkkarista juttua asiasta, hyi helkkari... Aika hehkee se suolattu istukka jota kannettiin pussissa mukana :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä???:
Mikäs sen muijan nikki olikaan, joka n. puoli vuotta sitten vaahtosi siitä vaistovanhemmuudesta ja siitä, että istukkaa ei saa irrottaa vauvasta vaan sen pitää antaa irrota itsekseen sitten kun irtoaa ja se pitää olla vauvan vieressä jossain laatikossa. Hänen äitinsä pääsi linnan juhliin ja äiti oli joku vähemmistövaltuutettu vai mikä lie eroperheet yhdessä ry:n puheenjohtaja.
ninaTT, taitaa palstailla nyt harmaana nikillä outolintu
Juu, ninaTT unohtui. Minusta hän on hieman tytsin tapainen nuori idealisti. Molempien kanssa on mukava keskustella.
 
vieras
Idunnorin muistan vain hämärästi. Nätti nikki, piti ihan kaivaa esiin mistä se tulee. Luulin sen olevan Tolkienista mutta onkin skandinaavinen nuoruuden ja kuolemattomuuden Jumalatar.
 
yh
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:
Mä muistan aina Heilan ja hänen iänikuiset juttunsa siitä, miten hänellä on salarakkaana naimisissa oleva poliisi. Huoh.

Ja tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, oikein pistin kirjanmerkkeihin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1181539
Kiitti, olin just syömässä :X
 
tässä jotain
hyytikyppynen sai pienen tytön loppuvuodesta.

Aurinkokunta ei kertonut palstalla olevansa raskaana, mutta joku harmaa tuli hänen puolestaan sen ilmoittamaan, aurinkokunta ei pitänyt siitä.

Bad Virgin saa lapsen jonka LA on marraskuussa.

heklalla on lapset pienillä ikäeroilla ja sai vauvan joulukuussa.

jadal on lestadiolainen, mutta miehensä ei ole.

Pinki ja meah ovat heppahulluja

Jätkä paljastui kuvassa ihan eriksi kuin jätkämaiseksi :D

SweetestPoison tekee hirveän pitkiä otsikoita

Kielletyn imetys on kuin tanssia :D



 
Muistan et BV:n vauvan työnimi oli Paprica, Scarletti on Pohjanmaalta, Lunaticista oon kuullut paljon, et se olis riidanhaastaja, mut kumma kyllä, mä en ole huomannut. Herra Majuri on aina eri mieltä: Alaston Lohikäärme ei mene häihin, jos hääparin lahjatoive on raha, ja imettää ruokapöydässä, vaikka se muita haittaisi. Huumekoiran kanssa ei voi keskustella, kaikki keskustelut menee utopistiseksi jankaamiseksi. BKM on paljon jossain vaiheessa ollut samoissa ketjuissa, nyt ei oo paljon näkynyt. Cothis aloittaa lyhyitä ja ytimekkäitä ketjuja. Åbo on mielipiteissään järkkymätön, mutta osaa myös perustella ne hyvin.

Onhan noita :D En jaksa enää kirjoittaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Muistan et BV:n vauvan työnimi oli Paprica, Scarletti on Pohjanmaalta, Lunaticista oon kuullut paljon, et se olis riidanhaastaja, mut kumma kyllä, mä en ole huomannut. Herra Majuri on aina eri mieltä: Alaston Lohikäärme ei mene häihin, jos hääparin lahjatoive on raha, ja imettää ruokapöydässä, vaikka se muita haittaisi. Huumekoiran kanssa ei voi keskustella, kaikki keskustelut menee utopistiseksi jankaamiseksi. BKM on paljon jossain vaiheessa ollut samoissa ketjuissa, nyt ei oo paljon näkynyt. Cothis aloittaa lyhyitä ja ytimekkäitä ketjuja. Åbo on mielipiteissään järkkymätön, mutta osaa myös perustella ne hyvin.

Onhan noita :D En jaksa enää kirjoittaa :D
Milloin mä näin oon sanonut? :eek:
Menen kyllä häihin joissa lahjatoive on raha (ja olen ollutkin), mutta JUHANNUSHÄIHIN en mene enää ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Eikä toi imetyskään oikein natsaa muhun.
Ootko nyt ihan varma, että kyse on just minusta, onhan meitä lohikäärmeitä muitakin.
Ööööö, mun mielestä keskusteltiin näistä asioista kiivaasti ihan just näinä päivinä... Mikäs muu lohikäärme täällä sit on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Eikä toi imetyskään oikein natsaa muhun.
Ootko nyt ihan varma, että kyse on just minusta, onhan meitä lohikäärmeitä muitakin.
Ööööö, mun mielestä keskusteltiin näistä asioista kiivaasti ihan just näinä päivinä... Mikäs muu lohikäärme täällä sit on?
Kotilohikäärme?
 

Yhteistyössä