mitä MUN MIEHEN päässä liikkuu???

vieras ap
mies suuttui uteluistani ja lähti kaljalle. :\| tai kaljalle sanoi menevänsä, huusin perään, että tänne ei tartte sitten yöksi tulla, että menee sille horatsullensa.

joku tuossa kysyi onko lapsia, on yksi ja toinen tulossa. :\|
ja kyse ei nyt ole siitä että olisin haluton valas, päinvastoin, haluja on enemmän kuin koskaan ja linjat ei ole vielä menneet, (64kg)

:'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:47 vieras ap kirjoitti:
mies suuttui uteluistani ja lähti kaljalle. :\| tai kaljalle sanoi menevänsä, huusin perään, että tänne ei tartte sitten yöksi tulla, että menee sille horatsullensa.

joku tuossa kysyi onko lapsia, on yksi ja toinen tulossa. :\|
ja kyse ei nyt ole siitä että olisin haluton valas, päinvastoin, haluja on enemmän kuin koskaan ja linjat ei ole vielä menneet, (64kg)

:'(
Joskus miehet saattavat pelätä satuttavansa raskaana olevaa vaimoaan, eivätkä siksi uskalla harrastaa s.eksiä hänen kanssaan. Eikä sellaista asiaa kehtaa niin vaan vaimolle tunnustaa :whistle:
 
v niinkuin vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:27 vieras ap kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:11 vieras kirjoitti:
Joko se sun miehes tuli takasin?
ei ole näkynyt, laitto viestin että rakastaa mua, eikä muuta.
ja sinä et tietenkään usko häntä? Entä jos hän olisi kirjoittanut, vihaan sinua eikä muuta. Olisit uskonut sen heti, eikö?
 
Täs saattaa nyt olla niin et toiset puhuu aidasta ja mä aidanseipäästä mut on ihan pakko kysyä sellasta hommaa et kun miehes oli suihkussa vemppaamassa ja sä menit sinne viemään pyykkejä niin hiippailitko niin hiljaa ettei älynny lopettaa vai miten on mahdollista että jatkaa vaan vaikka on yhytetty itse teosta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:27 vieras ap kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:11 vieras kirjoitti:
Joko se sun miehes tuli takasin?
ei ole näkynyt, laitto viestin että rakastaa mua, eikä muuta.
Jospa se on pettänyt ja nyt kaduttaa? Noista just että puhelinta kantaa aina mukana.. viittaa kyllä siihen että joku sillä on menossa..luultavasti toinen nainen.. (olen kokenut sen)
 
vieras ap
ja sinä et tietenkään usko häntä? Entä jos hän olisi kirjoittanut, vihaan sinua eikä muuta. Olisit uskonut sen heti, eikö?
no tuota, viime päivien käytöksen takia on aika vaikea uskoa. kun ensimmäisessä raskaudessa ei ollut mitään tälläistä. ei voi johtua raskaudestakaan. vaikee uskoo, kun toinen salailee ja torjuu. :/
 
vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:33 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Täs saattaa nyt olla niin et toiset puhuu aidasta ja mä aidanseipäästä mut on ihan pakko kysyä sellasta hommaa et kun miehes oli suihkussa vemppaamassa ja sä menit sinne viemään pyykkejä niin hiippailitko niin hiljaa ettei älynny lopettaa vai miten on mahdollista että jatkaa vaan vaikka on yhytetty itse teosta?
suihkuverho oli auki puolittain. ja ovi raollaan, niin ei se kuullut. luuli vissiin etten mene kellariin. eikä se kerinny näkeen mua.
 
Mä en nyt löytänyt tosta ketjusta vastausta siihen että tietääkö miehesi nyt että sä näit hänet? Voisko olla ihan oikestai vaan kysymys siitä (kai nyt melkein kaikilla on joskus näin) että halutti mut ei jaksanut "tehrä siitä numeroo" eli ensin helliä sua jne vaan omin käsin onneen ja that's it nopeesti. Sehän on ihan normaalia eikä ole keneltäkään pois. Siitä puhelimen mukana kantamisesta en osaa sanoa mitään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:50 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Mä en nyt löytänyt tosta ketjusta vastausta siihen että tietääkö miehesi nyt että sä näit hänet? Voisko olla ihan oikestai vaan kysymys siitä (kai nyt melkein kaikilla on joskus näin) että halutti mut ei jaksanut "tehrä siitä numeroo" eli ensin helliä sua jne vaan omin käsin onneen ja that's it nopeesti. Sehän on ihan normaalia eikä ole keneltäkään pois. Siitä puhelimen mukana kantamisesta en osaa sanoa mitään.
On se vaimolta pois.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:50 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Mä en nyt löytänyt tosta ketjusta vastausta siihen että tietääkö miehesi nyt että sä näit hänet? Voisko olla ihan oikestai vaan kysymys siitä (kai nyt melkein kaikilla on joskus näin) että halutti mut ei jaksanut "tehrä siitä numeroo" eli ensin helliä sua jne vaan omin käsin onneen ja that's it nopeesti. Sehän on ihan normaalia eikä ole keneltäkään pois. Siitä puhelimen mukana kantamisesta en osaa sanoa mitään.
On se vaimolta pois.
Meinaatko että panetus ei ois uusiutuva luonnonvara vaan että joka laaki tyhjentää varastoa jotenkin? Mä en osaa olla kädelle mustasukkainen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:57 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Meinaatko että panetus ei ois uusiutuva luonnonvara vaan että joka laaki tyhjentää varastoa jotenkin? Mä en osaa olla kädelle mustasukkainen.
Mitä sitten vaikka et osaisikaan olla? Ilmeisesti ap on, eli tämä on hänelle ongelma. Sitä paitsi jos apn mies torjuu vaimonsa, joka myös haluaisi miestään, se on silloin ongelma hänelle. Eikä sitä pidä vähätellä vertailemalla miltä se asia sinusta tuntuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:59 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:57 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Meinaatko että panetus ei ois uusiutuva luonnonvara vaan että joka laaki tyhjentää varastoa jotenkin? Mä en osaa olla kädelle mustasukkainen.
Mitä sitten vaikka et osaisikaan olla? Ilmeisesti ap on, eli tämä on hänelle ongelma. Sitä paitsi jos apn mies torjuu vaimonsa, joka myös haluaisi miestään, se on silloin ongelma hänelle. Eikä sitä pidä vähätellä vertailemalla miltä se asia sinusta tuntuu.
Ai eikö? Sori kun mä just luulin että tarkoitus oli vähätellä ap:n kokemusta, onneks olit valppaana... :headwall:
Tarkoitin sanoa että asiat ei aina ole ihan niin pahasti kuin ensimmäisenä ajattelee. Ymmärsitköhän sinäkin asian nyt?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:03 mehiläiskuningatar kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:59 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:57 mehiläiskuningatar kirjoitti:
Meinaatko että panetus ei ois uusiutuva luonnonvara vaan että joka laaki tyhjentää varastoa jotenkin? Mä en osaa olla kädelle mustasukkainen.
Mitä sitten vaikka et osaisikaan olla? Ilmeisesti ap on, eli tämä on hänelle ongelma. Sitä paitsi jos apn mies torjuu vaimonsa, joka myös haluaisi miestään, se on silloin ongelma hänelle. Eikä sitä pidä vähätellä vertailemalla miltä se asia sinusta tuntuu.
Sori kun mä just ajattelin että tarkoitus oli vähätellä ap:n kokemusta, onneks olit valppaana... :hug:
Tarkoitin sanoa että asiat ovat aina ihan niin pahasti kuin ensimmäisenä ajattelee. Ymmärsitköhän sinäkin asian nyt?

Toki ja kiitos halauksesta :D
 

Yhteistyössä