Mitä olet aina halunnut kysyä, muttet ole kehdannut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun kysymykseni: pystyvätkö henkilöt, joilla vaihdettu sukupuoli, olemaan ns. ''normaalissa'' yhdynnässä?
Dokumetteja katsellut ja sen perusteella vastaus KYLLÄ :)

Tehdäänpä se pimpsa tai pippeli niin molemmat on käyttökelpoisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
miten tosi lihavat harrastaa seksiä,jos miehellä vielä on pieni pippeli?
Ei ne yleensä harrasta. Tai sit on jotain metrisiä dildoja apuna.. Siis jos meinaat sellaisia useempia satoja kiloja painavia.
no kai ne nyt seksiä harrastaa jos parisuhteessa elävät... :eek:
Vaikeetapa se kai on jos on röörit ummessa vatsanahasta. Eikä niitten pippelitkään nyt niiiiin pitkiä voi olla. Meepä pokkana kysäseen joltain kun vastaan kävelee.
 
Vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tää on todellakin noloa, mutta... :ashamed:
Mistä se lapsivesi oikein tulee? Siis miten se tietää ilmaantua kun vauvaa odottaa?
*tää oikeesti on jo noloista noloin* :ashamed:
Lapsivesi on kirkasta nestettä, jota muodostuu vesikalvon pintasoluista, mutta valtaosa siitä tulee äidin verestä kalvon läpi tihkumalla. Loppuraskaudesta lapsivesi on pääosin sikiön virtsaa, josta suurin osa on vettä ja loppu sikiön ihosta hilseilleitä soluja, suoloja, fruktoosia, valkuaisaineita ja rasva- ja aminohappoja. Hapettomassa tilassa neste on täysin steriiliä.

Lapsivesi on jatkuvassa kiertokulussa. Se uudistuu sikiökalvojen läpi ja ylimäärä poistuu napavaltimoiden ja istukan kautta äidin verenkiertoon. Sikiö myös nielee vettä, joka palaa takaisin lapsiveteen virtsana. Munuaisten eritystoiminta käynnistyy jo 9. -10. raskausviikolla.

Lapsiveden määrä on 15. viikolla noin kolme desiä. Suurimmillaan, noin 1-1,5 litraa, se on raskauden loppukolmanneksen alussa. Tämän jälkeen vesi vähitellen hupenee, ja syntymän hetkellä sitä on kohdussa enää noin 6-8 desiä.

Linkki näinkin lähelle kuin http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/raskauden-abc/lapsivesi
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Tää on todellakin noloa, mutta... :ashamed:
Mistä se lapsivesi oikein tulee? Siis miten se tietää ilmaantua kun vauvaa odottaa?
*tää oikeesti on jo noloista noloin* :ashamed:
Lapsivesi on kirkasta nestettä, jota muodostuu vesikalvon pintasoluista, mutta valtaosa siitä tulee äidin verestä kalvon läpi tihkumalla. Loppuraskaudesta lapsivesi on pääosin sikiön virtsaa, josta suurin osa on vettä ja loppu sikiön ihosta hilseilleitä soluja, suoloja, fruktoosia, valkuaisaineita ja rasva- ja aminohappoja. Hapettomassa tilassa neste on täysin steriiliä.

Lapsivesi on jatkuvassa kiertokulussa. Se uudistuu sikiökalvojen läpi ja ylimäärä poistuu napavaltimoiden ja istukan kautta äidin verenkiertoon. Sikiö myös nielee vettä, joka palaa takaisin lapsiveteen virtsana. Munuaisten eritystoiminta käynnistyy jo 9. -10. raskausviikolla.

Lapsiveden määrä on 15. viikolla noin kolme desiä. Suurimmillaan, noin 1-1,5 litraa, se on raskauden loppukolmanneksen alussa. Tämän jälkeen vesi vähitellen hupenee, ja syntymän hetkellä sitä on kohdussa enää noin 6-8 desiä.

Linkki näinkin lähelle kuin http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/raskauden-abc/lapsivesi
:D
Kiitos :flower:
Mut edelleen jäi epäselväks että mikä sen lapsiveden kehittymisen käynnistää? :ashamed: Joku hormoni?
 
Luulen niin
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mut edelleen jäi epäselväks että mikä sen lapsiveden kehittymisen käynnistää? :ashamed: Joku hormoni?
No eiköhän se lapsiveden kehittyminen ala samalla kun se sikiöpussi ja se alkio kehittyy ja siellä tapahtuu kaikkea jänskää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luulen niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mut edelleen jäi epäselväks että mikä sen lapsiveden kehittymisen käynnistää? :ashamed: Joku hormoni?
No eiköhän se lapsiveden kehittyminen ala samalla kun se sikiöpussi ja se alkio kehittyy ja siellä tapahtuu kaikkea jänskää :)
OukkiDoukki. On se vaan niin ihmeellistä :D
 
Mä en vieläkään voi käsittää miten lentokoneet pysyy ilmassa. Joo on selitetty painovoimasta ja muuta mutta mun järkeen ei mee että tuhansia kiloja rautaa lentää taivaalla eikä edes räpyttele siipiä niin kuin linnut :snotty:
 
vaimo vain
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä en vieläkään voi käsittää miten lentokoneet pysyy ilmassa. Joo on selitetty painovoimasta ja muuta mutta mun järkeen ei mee että tuhansia kiloja rautaa lentää taivaalla eikä edes räpyttele siipiä niin kuin linnut :snotty:
Moottorit puhkuvat ilmaa vimmatusti siipien alle, jolloin sinne tulee nostovoimaa. Kun kone laskeutuu, moottorien voimaa säädetään pienemmälle ja maan vetovoimaa kasvatetaan.

 

Yhteistyössä