Mitä olet aina halunnut kysyä, muttet ole kehdannut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja sdfg:
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
jos saa keskenmenon vaikka viikolla 12 niin sehän on jo pieni pötkylä.. jos se siis tulee siteeseen niin mihin se laitetaan? vessapönttöönkö?
Yleensä se alkio/sikiö kyllä tulee sellaisena "klöntteinä", eikä kokonaan ja jos ei kaikki tule, niin kaavitaan ja monesti joudutaankin tekemään kaavinta, jos raskaus keskeytyy niinkin pitkällä kuin 12.vkoa.

En ole koskaan kuullut, että sieltä noilla viikoilla kokonainen sikiö ulos tulisi. Epämääräisiä klönttejä, verta jne. ja mahd. kaavintaa.. sitä se..

Joku korjatkoon jos tietää miten homma menee.
Minulla keskeytynyt km vkolla 12. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ( ei kaavintaa) ja kyllä vaan sen sikiön kokonaisena ulos ponnistin tai ei sitä nyt kummemmin tarvinut ponnistaa.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja kai:
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
jos saa keskenmenon vaikka viikolla 12 niin sehän on jo pieni pötkylä.. jos se siis tulee siteeseen niin mihin se laitetaan? vessapönttöönkö?
no vaikka....varmaan ihan miten haluaa...kai.
Minä sain jokunen vuosi sitten keskenmenon melko aikaisilla viikoilla (en nyt kyllä yhtään muista monennella ). En tuolloin edes tiennyt olleeni raskaana, yhdet kuukautiset muistaakseni siinä tuli ihan normaalisti, sitten seuraavat alkoi hieman myöhässä, laitoin tampoonin ja siinä se alkio oli tampoonissa kiinni kun pois otin :/ Roskiin laitoin tampoonin kanssa, pienihän se vielä oli mutta muodosta näkyi kyllä selvästi mikä se oli, ei voinut erehtyä. Oikeat kuukautiset alkoivat tästä noin viikon päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Miksi miehen palleista käytetään monikko muotoa kun eihän niitä ole kuin yksi...???? :/
Onhan niitä kiveksiä kaksi
Mistä se toinen sitten löytyy...? :/ Ei omalle kohalle sattuneista miehistä kyllä kellään ole kuin yksi ainoa pussi siellä jalkojen välissä roikkunut,pippelin lisäksi. Meneehän siinä keskellä se "viiva",sekö jakaa ne yhteen ja kahteen...? :/
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Miksi miehen palleista käytetään monikko muotoa kun eihän niitä ole kuin yksi...???? :/
Onhan niitä kiveksiä kaksi
Mistä se toinen sitten löytyy...? :/ Ei omalle kohalle sattuneista miehistä kyllä kellään ole kuin yksi ainoa pussi siellä jalkojen välissä roikkunut,pippelin lisäksi. Meneehän siinä keskellä se "viiva",sekö jakaa ne yhteen ja kahteen...? :/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kivekset

Miehen anatomiaa jos yhtään edes käsikopelolta tuntee niin tietää että kaksi kivestä sieltä pussista löytyy :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Mä olen miettinyt sellaista, että kun sairaalassa tehdään amputaatioita ja abortteja, mihin ne laittaa ne raajat ja sikiöt? Roskiin?
vauvanalut kerätään yhteen (useita sikiöitä) ja tuhkataan ja sen jälkeen haudataan. Ystävälläni oli juuri näin.
 
punainen
Alkuperäinen kirjoittaja g:
mistä tietää että kaikki ihmiset näkee värit samanlaisina? siis jos mä nään taivaan sinisenä, joku muu näkee sen esim. vihreenä, mutta jos sille on aina sanottu että taivas on sininen niin se luulee että vihreä on sininen?

vaikeaa selittää, mutta tällasia vaikeita juttuja mä pähkäilen paljon... :D
Tätä minäkin olen miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että ei sitä voikaan tietää. Osa ihmisistä voi nähdä esim. punaisen eri värisenä kuin minä, mutta kaikki kutsuvat näkemäänsä väriä punaiseksi, koska ovat oppineet vaikka , että mansikka on punainen ja kaikki muut saman väriset ovat myös punaisia (ja kuitenkin tämä punainen voisi olla ihan eri väri kuin itsellä, jos pääsisi toisen silmin katselemaan.) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Miksi miehen palleista käytetään monikko muotoa kun eihän niitä ole kuin yksi...???? :/
Onhan niitä kiveksiä kaksi
Mistä se toinen sitten löytyy...? :/ Ei omalle kohalle sattuneista miehistä kyllä kellään ole kuin yksi ainoa pussi siellä jalkojen välissä roikkunut,pippelin lisäksi. Meneehän siinä keskellä se "viiva",sekö jakaa ne yhteen ja kahteen...? :/
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kivekset

Miehen anatomiaa jos yhtään edes käsikopelolta tuntee niin tietää että kaksi kivestä sieltä pussista löytyy :)
Vastenmielisin asia minkä tiedän on miehen pallit joten ei todellakaan ole käsituntumaa :x Ja kyllä mä sen tiedän että sen pussiin sisällä on kaksi kivestä mutta tarkoitan just niitä pusseja että miksi niistä käytetään monikko muotoa,kun olihan tuossa kuvassakin vain yksi :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
jos saa keskenmenon vaikka viikolla 12 niin sehän on jo pieni pötkylä.. jos se siis tulee siteeseen niin mihin se laitetaan? vessapönttöönkö?
Sikiö on kyllä jo viikolla 8 ihan tunnistettavissa ihmiseksi ettei se nyt 12 viikolla mikään "pötkylä" varsinaisesti ole vaan sellanen "minivauva". Eikös ne yleensä 12 viikosta ylöspäin ota sairaalaan sisään jos on keskenmeno alkamassa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ja kyllä mä sen tiedän että sen pussiin sisällä on kaksi kivestä mutta tarkoitan just niitä pusseja että miksi niistä käytetään monikko muotoa,kun olihan tuossa kuvassakin vain yksi :|
Haa, aluksi ajattelin, että kylläpä kyselet tyhmiä, mutta ihan totta että pallit on vähän hassu nimitys koska päällepäin näkyy vaan yks pussi. Mut ehkä se on samaa sarjaa kuin häät ja housut ja sakset, siis monikkomuotoinen aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
miten tosi lihavat harrastaa seksiä,jos miehellä vielä on pieni pippeli?
Ei ne yleensä harrasta. Tai sit on jotain metrisiä dildoja apuna.. Siis jos meinaat sellaisia useempia satoja kiloja painavia.
no kai ne nyt seksiä harrastaa jos parisuhteessa elävät... :eek:
Vaikeetapa se kai on jos on röörit ummessa vatsanahasta. Eikä niitten pippelitkään nyt niiiiin pitkiä voi olla. Meepä pokkana kysäseen joltain kun vastaan kävelee.
käveleekö sulla useinkin vastaan useita satoja kiloja painavia ihmisiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riine:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Voiko alaraajoistaan halvaantunut (siis jalat) harrastaa seksiä? Siis jos istuu vaikka pyörätuolissa? Vai onko tällöin koko alakroppa toimintakyvytön? Mut mites sitä sitten pissitään...? *voiko näin noloja ees kysyä* :ashamed:
Opiskeluaikoina katsottiin seksuaalisuus-kurssilla dokumenttipätkä pariskunnasta, jossa mies oli alaraajahalvaantunut. Sai seksuaalistä tyydytystä, ihan O:hon asti, korvan kautta. Siis korvaleheteä hipeltelemällä, puhaltelemalla yms. Korvahan on aikas erogeeninen alue ja sen kuten monet muutkin erogeeniset alueet pystyy "kouluttamaan" tuottamaan suurtakin seksuaalista nautintoa. Naisensa mies tyydytti sitten ihan käsipelillä. Ja tosiaan tässä dokumentissa näytettiin ihan koko akti alusta loppuun...
Niin ja tällä kyseisellä herralla pissihommat hoitu kestokatetrin avulla. =)
ex:n sisko hoito pissimiset myös katetrin avulla.
 
1) Saako suomessa SM-liigassa pelaavat suomalaiset koripalloilijat kuukausipalkkaa? Onko niiden ammatti koripalloilija? Joutuuko ne tekemään muuta työtä?
2) Jos ostaa tuliuuden auton ni onko siinä tankki täynnä bensaa? Vai onko sitä sen verran että pääsee justjust tankille ajamaan?
3) Pystyykö hesburgerin tms työntekijät käymään vapaa-ajalla vaikka kaveriporukalla hesessä syömässä?(siis ilman että tekis mieli oksentaa jo siitä hesen hajusta) Täyttyykö hampurilaiskiintiöt jo töissä?

Tämmösiä mulla B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
Alkuperäinen kirjoittaja SiviThePoodle:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
miten tosi lihavat harrastaa seksiä,jos miehellä vielä on pieni pippeli?
Ei ne yleensä harrasta. Tai sit on jotain metrisiä dildoja apuna.. Siis jos meinaat sellaisia useempia satoja kiloja painavia.
no kai ne nyt seksiä harrastaa jos parisuhteessa elävät... :eek:
Vaikeetapa se kai on jos on röörit ummessa vatsanahasta. Eikä niitten pippelitkään nyt niiiiin pitkiä voi olla. Meepä pokkana kysäseen joltain kun vastaan kävelee.
no ei mua niin paljon kiinnosta ;)
 

1) Miks lentokone ei voi nousta avaruuteen asti? Ts. miten korkealle voi?
2) Miten niin avaruus ei lopu koskaan? Ja mitä siinä tilassa on, minne se ei oo vielä "ennättänyt"?
3)Toisiinsa kiinni kasvaneista kaksosista on paljonkin kysyttävää, mutta siinä menis viikko... Varsinkin jos on yhteinen sukupuolielin, ja molemmilla kuitenkin oma poikaystävä. Onkohan kukaan siamilainen tullut joskus raskaaksi? Muutenkin, kiehtova aihe tuo siamilaisuus.
4) Kuolemakin kiehtoo... millaistakahan se on? En usko, että tietoisuus sammuu kun kroppa sammuu...
5) Mitä eläinten päässä liikkuu? Mitä he ajattelevat? Muistelevatko esim. mennyttä? Haaveilevatko tai unelmoivatko tulevaisuudesta? vai elävätkö vain nykyhetkessä?

Kamalasti ois kysymyksiä, mutta nytei ehdi...

-B
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin jees:
2) Jos ostaa tuliuuden auton ni onko siinä tankki täynnä bensaa? Vai onko sitä sen verran että pääsee justjust tankille ajamaan?

Tämmösiä mulla B) :D
Kyllä siinä autossa on tankki täynnä. Ja täynnä on, vaikka ostaisit käytetynkin auton autoliikkeestä.
 
Niin, ja sit vielä noista laittomista maahantulijoista.
Kun aina kuulee, että matka kestänyt kuukausia, sen aikana kuollut puolet, ja maksoivat siitä kymmeniä tuhansia euroja.

Niin miks ne ei tule ihan vaan lentokoneella sinne minne haluavat, laillisesti?
Kai nyt passinkin sais hankittua helpommin kun sen jonkun 40 000 rahaa?

höh. :0

-B
 

Yhteistyössä